!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

صرف خالی نبودن عریضه مثبت

+ نه گوشی دارم . نه نت دارم . نه اتاق دارم . شاید باورتون نشه ولی گلاب به روتون از ظهر سرویس بهداشتی هم نداریم!!!!!!!

+ یه سوال هم که برام پیش اومده اینه که دوستان صندلی های بغلی ازمون امروزم چطوری وقت کردن اینقدر به خودشون برسن خوشگل شن؟:))))
اونوقت من یه ضدافتاب هم نزده بودم. حتی یه مدته دور چشمام هم داره به کبودی میره! 

+ توی راه برگشت هم یه سری کمپینهای سی چهل نفره داشتن زباله های بین راه رو جمع میکردن که کلی حس مثبت منتقل کرد
حتی افراد بیشتری هم در حال دویدن و ورزش بودن
نمیدونم همیشه همینطوری بوده یا من عینک خوشبینی زده بودم امروز

+ این پست هم نوشتم که اون پست منفی قبلی رو بشوره ببره فقط.وگرنه چیز خاصی برای گفتن نداشتم
حالمان خوب است خداروشکر:) مرسی از احوالپرسیتون
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan