!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

اگه جهنم وجود نداشت چی :-\

فکر کن داری قدم میزنی صدای ظلم کردن و مظلوم واقع شدن میاد 
صدای نزول خوری 
اونی که میخواد سه برابر سود بگیره خیلی هم وضع مالیش خوبه و اون یکی دستش به دهنش هم نمیرسه حتی

بعضی وقتها برام سواله خدایا جهنمت کجاست؟!چه شکلیه؟!

سه شنبه ۱۹ دی ۹۶ , ۰۹:۴۰ مریــــ ـــــم
اگ جهنم وجود نداشته باشه من قطعا خود کشی میکنم
:|
این از اون جمله ها بودا :-D :-)))
پست جالبی بود
ممنون
شاید هم واقعا جهنمی که انقدر ترسناک توصیفش میکنن،در کار نباشه! خدا به اون مهربونی و دلبری،مگه میشه جاها و چیزای بد و ترسناک خلق کنه!؟
و شاید خدا فقط مجازات‌های محدودی برای اشتباهات آدما درنظر گرفته باشه :) 
ولی امیدوارم اگه کسی اشتباهی کرده،درصورت جبران نکردن،تنبیه شه ولی نه تاابد!
واقعا کی میدونه چی واقعیه!فقط خودِ خدا میدونه! :) 

اگه اونطوری نباشه پس تقاص این همه ظلم چی میشه :-\ 
واقعا...
 منم همیشه میگم نکنه برم اون دنیا ببینم جهنم و بهشتی نیست؟؟ اونوقت چی؟؟
ولی خب بعد با خودم میگم احتیاط شرط عقله تو مواظب باش اومدی و رفتی و بود
:-) اینم حرفیه , کاملا حق باشماست
من بعضی وقت ها میگم این روحانی هایی که اینقدر راجع به دین و خدا و جهنم و بهش خوندن و اعتقاد دارند وقتی اینقدر ظلم می کنند و کثافت کاری می کنند یک شب نمی شینن با خودشون فکر کنند که اگر مردند چه جوابی می خواهند بدهند؟
چطور می خواهند جهنم را تحمل کنند
شاید هم خیلی خواندن و می دونن خدایی و بهشت و جهنمی نیست برای همینه.
ولی انسانیت چی .
انسانیت کجا میره؟

میرسیم به اینجا که اونها وجدان ندارند 
انسانیت واژه ی گمنامیه این روزا , نه؟!
همین جاست
شکل همون نزول خوره یا همون رشوه گیره یا همین خود من
آره شکل من...
:-( اینجا باشه که ...
من موندم اگه جهنمی وجودداشته باشه این همه آدم چجوری قراره توی جهنم جابشن؟! :|||
اون که مشکلی نیست .;-)
سوالی که واسم پیش اومده اگه بخوایم با توجه به مهربونی خدا بگیم جهنمی در کار نیست خب پس چرا همین دنیا برای خیلی ها جهنمه؟
اما محدود بودن زمانی اشتباهات قابل تامل هست چون جهنم این دنیا هم محدوده دیگه :)
واقعا چرا 
درسته :-)
راستی خوش اومدین
خیلی گمنامه
هعی روزگار
نه دیگه ماشالله جمعیت اونایی که قراره برن جهنم زیاده!!!
:-))) 
مرسیی
خواهش میکنم :-)
تصورم از جهنم اصلا آتیش و جیلز ویلیز نیست:)) به نظرم خدا یه جوری آدم ها رو مجبور میکنه دردی که به بقیه وارد کردن رو حس کنن :)
منم همچین تصوری ندارم
اتفاقا اینطوری عذابش بیشتره 
خوش اومدی انیابلایت :-)
خب اشکال همین جاست که مردم گاهی فراموش میکنند اون دنیا و روز حسابی هم وجود داره. اگر همیشه یادمون باشه که بالاخره یه روز میمیریم شاید خیلی از کارا رو.انجام نمیدادیم.
اونها که صددرصد فراموش کردن یا حتی شاید باورش نداشته باشن..

ولی منظور من از دوتا سوال اخر این نبود , داشتم میگفتم اینا قراره چطوری مجازات شن , چرا هرچی بیشتر میریم جلو اینا خوشبختتر به نظر میان , مگه قرار نیست عدالت برقرار شه..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan