!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

Sent by me

کفشهایم را میپوشم و در زندگی قدم میزنم*
من زنده ام و زندگی
ارزش رفتن دارد
آن قدر می روم تا صدای پاشنه هایم
گوش ناامیدی را کر کند
خوب میدانم که گاه کفشها،
پاهایم را میزند، میفشارد و به درد میاورد
امامن همچنان خواهم رفت
زیرا زندگی ارزش لنگ لنگان رفتن را نیز دارد
ماندن در کار نیست
گذشته های دردناک را رها میکنم و به آینده نامعلوم
نمی اندیشم
ولی این را میدانم؛
گذشته با آینده یکسان نیست
زندگی نه ماندن است نه رسیدن
زندگی به سادگی رفتن است
به همین راحتی،
زندگی چقدر آسان است…
زندگی ارزش لنگ لنگان رفتن را نیز دارد
To mim
17/7/2015
بیش از دوسال گذشته از این ایمیل !
شاخ و برگها زده شدن , آذین بندی شده :) درست مثل یک عضو از خانواده , حتی نزدیکتر!

خیلی قشنگ بود. :)))
نوش جان :-)
چه خوب بود ..
قابلی نداشت
مثل همیشه عالییییییی لیموجان:)))
مرررسییییی ارام:-*
و رفتن هیچ ربطی به رسیدن ندارد
برای رسیدن باید تلاش بیشتری کرد قطعا
اونکه صد درصد^ـ^
من فقط یاد یه شعر افتاده بودم با پستت، حالا اومدم کاملشو بذارم :دی

اشتباه می‌کنند , بعضی‌ها که اشتباه نمی‌کنند!
باید راه افتاد،
مثل رودها , که بعضی به دریا می‌رسند
بعضی هم به دریا نمی‌رسند.

رفتن، هیچ ربطی به رسیدن ندارد …

سیدعلی صالحی



خیلییییی عالی بود مرسی یاس عزیز :-*
سلام؛؛؛خیلی زیباست؛واقعا ممنون؛با اجازت می نویسمش تو دفترچم!راستی دوست داشتم بهت بگم خوش بحال دوستات که دوستی با این همه موج مثبت رو دارن!
آره ،فکر کنم یکی از مسائلی که خیلی از آدما تو سنین !بالا تر بهش می رسن،همینه؛زندگی رو آسوون بگیریم☺
دوستدار شما!بارون🙂بازم به خاطر وبلاگ فوق العاده ات ممنون؛تو یه موجود بسیار توانمندی🤗😇بهت تبریک میگم؛و از صمیم قلبم برات زیباترین و شادترین لحظه ها رو آرزو میکنم؛🌷🌷🌷🌻🌱
سلام 
راحت باش قابلی نداره که :-)
شما به من لطف داری باران جان
دقیقا همینه...زندگی رو گاهی خیلی سخت میکنیم متاسفانه
مررررسییییی :-* منم برات ارزوی موفقیت دارم
سلام لیمو جان خوبی؟  
آخر های پاییزت پر از خیر و برکت :)
انشاءالله شاهد موفقیت هات باشم دوست من 💐
سلام عزیزم 
خوبی؟دلم تنگ شد فکر کردم فراموشت شدم :-)
ممنون من خوبم..خداروشکر 
مرسیییی همچنیییینننن
چخبر؟همه چی خوبه؟
ممنونم مهربان  خوبم :)
مگه میشه فراموشت کرد 
الهی همیشه خوب باشی 
عزیزی :-*
ممنون همچنیییینننن 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan