!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

یک ساعت مرگ اتفاقی

3/7/96

11:30 Am

اتفاقی که امروز خیلی یهویی متوجه شدم واقعیه و ۸۰% احتمال وجودش توی زندگیم هست رو حتی تصور هم نمیتونی کنی,از ذهنت هم رد نمیشه چیه...اونقدر بزرگ و فاجعه ست که شک ندارم توی زندگی هرکسی درموقعیت من پیش بیاد کل زندگیشو تعطیل میکنه,می میره!.به معنای واقعی!! قطعا میتونم بگم می میره!

منم مردم!! ولی فقط یک ساعت! 

میدونی چطوری بود؟تنها خونه بودم داشتم درس میخوندم و یهو مثل یه شهاب سنگ افتاد جلوم! کتابمو بستم و رفتم اشپزخونه دیدم ظرف کثیف هست و شروع کردم به شستن اونا و همزمان به پهنای صورت اشک ریختم.زاار زدم!! کلی تو ذهنم تحلیل و تجسم کردم و نابود شدم,بعدش اقدام کردم به

سالاد درست کردن! 

یک لحظه چنان شکستم که جلو یخچال زانو زدم و بازم زاار زاار!

یک ساعت مرده بودم,زمان متوقف شده بود و الان باز من لیموام.این زندگی منه و اینم شرایطش.من یک عالمه دوست صمیمی و نزدیک دارم و از همه نزدیکتر همون میم.جیم خاص خودمه که میتونم بگم واسش مثل کف دستم! ولی حتی با اونم نمیتونم در این مورد هیییچ صحبتی داشته باشم. تا این حد که اگه یکیو بذارن جلوم بگن یک ساعت دیگه زندست بازم نمیتونم حتی به اونم بگم! 

حتما دور از ذهنه ولی عین واقعیت زندگی من الان همینه.این اتفاق باید منو از پا درمیاورد و موفق هم شد! اما فقط همون یک ساعت

همونقدر که عاشق دنیایی ام که خودم واسه خودم ساختم و توش زندگی میکنم , از دنیای بیرون متنفرم,همینی که هممون داریم توش زندگی میکنیم . خیلی هم لعنتیه,فقط منتظره ببینه تو داره بهت خوش میگذره و توی ذهنت ادعا میکنی قهرمانی , تالاپی گند میزنه بهش! ولی متاسفم! عددی نیستی , میدونم من مردم ولی روحی از خودم ساختم که از دوساعت پیشم بیشتر دوستش دارم! باور نکردنیه ولی درست همه این اتفاقات افتاد  توی یک ساعت

میدونی چیه؟! من هیچوقت واسه خودم نوشابه باز نکردم! هیچوقت خودمو تحویل نگرفتم , همیشه درحال تمجید و تعریف شنیدن از هرکسی بودم ولی همون زمان هم هیچ حسی نداشتم,هیچی! نه غرور,نه سرور نه توهم و ادعا...هیچی هیچی هیچی! میخوام خودمو بخاطر تمام بی محبتی هام ببخشم! همینجا بهت بگم خودم عاشقتم و از این به بعد تو رو از همه بیشتر دوست دارم و میجنگم واسه هرحس خوبی که دوستش داری! از این به بعد باورت میکنم که وجود داری. اگه یکی یه چیزی ازت شناخت و گفت و تحسین کرد اون واقعا تویی! باورش کن بابا(از نداشتن اعتماد به نفس به هیچ عنوان حرف نزدم چون اونو دارم!!)

شاید از نظر خودت تواضعه ولی نیست!.حتی شاید فکر کنن تظاهره! 

اینم بگم همه ادمهای اطرافم اینطوری گل و بلبل نیستن:-) از بین همه اونها هستن کسایی که هیچ از من خوششون نمیاد و متنفرن. اثباتش هم بات ناشناس تلگرام که میون همه کامنتها, چهار نفر چنان ابراز تنفر کردن که من باورم نمیشد واقعیه

پس چرا نمیبینمشون اطرافم؟!اینا خیلی ترسناکن ها!! 

بگذریم! با این اتفاق امروز نمیدونم چه حسی برام مونده و میتونم ادمها رو دوست داشته باشم هنوز یا نه, میتونم اعتماد کنم یا نه! الان تنها چیزی که میدونم اینه که میخوام تنها باشم , تا وقتی که خودم نخوام کسی بهم نزدیک نشه.

ولی قوی تر میتونم باشم, تلاش بیشتر میتونم داشته باشم , انرژیهای مثبت شخصی بیشتری میتونم داشته باشم و پرقدرت تر از قبل میتونم واسه خود خود خودم ادامه بدم 

و دارم میرم که درس خوندنمو ادامه بدم بدون هیییچ فکر اضافه ای! حتی واسه اینکه به خودم و لعنتی ترین دنیا ثابت

کنم که اره دقیقا این منم! همیقدر قوی و در مقابل انرژی منفی سنگ!صخره حتی! امروز باکیفیت تر از دیروز درس میخونم, بیشتر از دیروز میخندم, و صدبرابر بیشتر از دیروزهای گذشته خودمو دوست و باور دارم :-)


+ امروز که حالم خوووب خوبه و همه چیز مرتبه اصلا قصد پست کردن اینو نداشتم اما ثبت میکنم یادم بمونه :-) 

+معجزه زندگی دقیقا همونجاست که میم.جیم حالتو بپرسه و بگی نمیتونم واست توضیح بدم و اون دقیییقا بگه چه اتفاقی افتاده!! و من هنگم که تو چطوری فهمیدی؟! و بگه نترس رمال نیستم :-)) هنوز باورم نمیشه ولی ارزششو داشت سه ساعت وقت بذارم و صحبت کنم و به جاش بقیه روزهای اینده رو به طور خالص و بی هیچ نگرانی به دست بیارم 

+همه حسهام برام مونده و هیچی تغییر نکرده :-) به اون تفکرات اولیه وقتی با یه چالش مواجه میشید اهمیت ندید, میگذره :-)

+پست قبلی شعار نبود! این اتفاق هنوز هم وجود داره ولی گفتم که بیاید خاصترینو بسازیم ,دقیقا همینطوری 

حالتون خوب خوب خوب :-)


سلام
خداروشکر،که هنوززنده ای ومابلاگریهاراخوشحال کردی؟
ادم بایدمتواضع باشه
ولی قدرخودشوبدونه وعاشق خودش باشه
وهمچنین خال خودتم خوبِ،خوب،خوب
سلام 
 من نمیمیرم فعلا :-)) کار دارم 
مرسی شما همیشه شاد باشید انشالله 
 کلا حواسم به خود وجودیم نبود,ولی دیگه هست! 
خیلی ممنون:-)
موفق باشید
ممنون همچنین
موفق باشید!!!!!!!!!
مرسی! همینطور شما 
سلام.حالت خوبه؟خیلی پستت زیبا بود ممنون .ازت درس گرفتم.امیدوارم هم تو وهم من روز به روز قوی تر شیم بیشتر تلاش کنیم و به رویا های خوبمون برسیم☺لیمو تو خیلی جالبی😉
سلام میناگلی:-) 
خب خداروشکر ناخواسته نکته مثبتی بهت منتقل کردم,خوشحالم 
به امیدخدا
جالبی از خودته :-)
سه شنبه ۴ مهر ۹۶ , ۱۸:۱۴ مُحَمَّد جَعفَرپور :)
باز شما خوبین !
نوح چون از بعضی حیوونا بیشتر از دو تا برداشته بود اضافه هاشونو فرستاد تو فامیل ما :,)
:-)) عجبا
طرح وبلاگتان بسیار زیبا و خوش سیماست
!! 
خیلی ممنون:-)
دوباره سلام....ببخشید که اینو میگم شایدم عجیب باشه براتون ولی حرف دلمو میگم ....نمی دونم چرا احساس کردم که شما کمی ناراحتی خدای نکرده.....امیدوارم این طوری نباشه و حالت خیلی خوب باشه...ولی اینو می دونم که می دونی ولی تکرار می کنم که خدا خیلی بزرگه و هوای همه مون رو داره پس بهش توکل کنیم .....و هو اضحی و ابکی:اوست که می خنداند و می گریاند...‌دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور.....التماس دعا لیمو جون🙂
سلام 
راحت باش کامنت ازاده :-) 
اون روز که واقعا ناراحت بودم ولی الان خوب خوبم عزیزم مرسی :-*
محتاجیم
مطمینم با همین قدرت و روحیه پیش بری کنکورتو عااالی میدی. باید تا تهش همین روحیه ی عالی رو حفظ کن :)
تمام تلاشم همینه :-) مرسی
اختیار داری لیمو جون، تو که کلا در حال نوشابه باز کردن برا خودتی :))))
که البته من نمیگم چیز بدی عه
عجب :-)) من فقط توی همین پست خودمو تحویل گرفتم نل! بقیه اش که خاطراته :-) 
زیادیش بده,میشه خودخواهی و غرور کاذب
نه جدی برداشت من این بود از پست هات کلا، همون خود را تحویل گرفتن محسوس و نامحسوس
که البته به سمت منفی نمیره، غرور کاذب نیس
جالبه واسم , در واقعیت برای یه سری افراد ظاهرم غلط اندازه! ولی فکر نمیکردم اینجام اینطوری باشه :-) 
بازم جای شکرش باقیه حداقل منفی نبوده 
موفق باشید
تلاشو بیشتر باید کنید
خیلی ممنون شمام همینطور
حتما 
امیدوارم بهترین نتیجه ی ممکن رو بگیری:)
مرسی لطف داری :-) 
ینی چ انفاقی افتاده ک هرکسی دیگه بود زندگیش فلج میشد؟؟!!! علامت تعجب و تفکر بسیار!
:-))) چی حدس میزنی ابانا جان؟
خب خداروشکر زنده موندی ترسیدم یه لحظه :دی
چقدر خوبه آدم یه نفرو داشته باشه که لازم نباشه براش همه چیو توضیح بده!
ایشالا همیشه شاد باشی
:-) 
اره خیلی...
مرسی لیموجان همچنین
یه جا نوشته بودی فقط منتظر وقتیه که تو ذهنت ادعا کنی قهرمانی و داره خوش میگذره میاد سمتت
رابطه ی منو مشکلات عمیق زندگی درست همین فرمول رو داره
شاد باشین!
واسه منم همین رویه رو داره ! هرچی بیشتر احساس قدرت کنی ضربه مهلک تر :-)
همچنین.مرسی
دنیای خودتو سفت دو دستی بچسب که زندگی همونه 
خداروشکر که داریش 
قطعا باهاش قوی و خوشحال میمونی ♥
دقیقا...
خوبی نگارجان؟نبودی باز
قیامت بی حسین غوغا ندارد"شفاعت بی حسین معنا ندارد"حسینی باش که در محشر نگویند"چرا پرونده ات امضاء ندارد.التماس دعا.
محتاجیم به دعا دوست گلم
هعی نفسی میاد میره :)) آره اثاث کشی داشتیم نت اینا نبود
زنده باشی نگارجان :-) امیدوارم حالت خوب خوب باشه عزیزم 
به سلامتی :-*
قربونت :* تو هم خوب باش
خوبم عزیزم مرسی *.*
يكشنبه ۹ مهر ۹۶ , ۲۲:۵۰ پیمان محمدی فرد

سلام خدمت شما؛

وبلاگ خوب و زیبایی دارید، ان شاالله موفق و پیروز باشید.

وبلاگ من در زمینه ترویج و انتشار معارف مهدوی فعال هست. اگر از وبلاگم بازدید کنید باعث افتخاره و میخواستم درخواست کنم اگر تمایل داشته باشید هم رو دنبال کنیم و با هم تبادل لینک داشته باشیم تا به این طریق باعث ترویج این معارف بشیم و افراد بیشتری بتونن از این مطالب بهره ببرن.

با تشکر از توجه شما.

اللهم عجل لولیک الفرج.

http://mahdaviat-12.blog.ir

سلام 
چشم
حتما مار پیچیده دور گردنت!!!😉
:-)) 
تعبیر خوبیه , یه مار سمی
بعد از 25 روز دارم این پستتو می خونم و هر حرفی بخوام بزنم نوش دارو بعد از مرگ سهرابه... نمی دونم چی شده که لیموی قویِ مارو حتی شده واسه یک ساعت انقدر بهم ریخته، ولی با شناختی که ازت دارم می دونم بیدی نیستی که با این بادا بلرزی خیلی محکم بودی و هستی همیشه... ممکنه بدتر از اینو هم در آینده تجربه کنی هر وقت اینجوری میشه ردشو ازش و پشت سرت جاش بذار و بگو این نیز می گذرد... 
:) 
عزیزم... 
خوبی؟:-) دلم تنگ شده برات 
گذشت و هنوزم هست فقط من نادیده میگیرمش.درست همون چیزی که خودت گفتی 
مرررسیییییی :-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan