!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

مگه داریم؟!

امروز یکی از قشنگترین و جالبترین اتفاقهایی که چندسال منتظرش بودم افتاد ولی نه واسه من! 
واسه مامانم که مازندران بود 
الان  , هم مامانم سکوت کرده هم میم جیم و من تنها راهم اومدن به اینجا بود :))
ثبتش میکنم یادم بمونه امروزو که چقدر هیجان داشت و باحال بود :) 
منتظر روزی ام که این اتفاق دوباره تکرار شه ولی واسه خودم! 

+هنوز مادربزرگ گوگولیم کنارمه و احتمالا از فردا باز تنها میشم, و این دو روز یک خط از کتابهام هم نخوندم!
ایشالا هرچه زودتر واس خودتون اتفاق بیفته
امین 
مرسی:)
تا باشه از این اتفاقات قشنگ و جالب برای شما و خانواده!!

مادربزرگ نعمته!!
به امید خدا 

بله واقعا,خدا همشونو حفظ کنه 
خیلی ممنون 
موفق باشی
لطف دارید:)
منم یه لبخند برات ثبت میکنم😚

:)
لطف داری شما:)
مثل اینکه داریم
:))
داریم داریم:))
الهی همیشه خوش باشی لیمو جانم 8) 
مازندران،چه شهری! ^__^
مرسی عزیزم:)
من نرفتم ولی ظاهرا عالیه*_*
باشه از این اتفاقات خوب برای شما 🙂
خیلی ممنون:)
امیدوارم بار بعدی واسه خودت اتفاق بیفته:)
انشالله! مرسی:)
ممنون از لینکی که برام گذاشتی لیمو جان♥
حتما استفاده میکنم♥
خواهش میکنم عزیزم موفق باشی:)
سلام لیموجان
راستش شما از مریم خبر ندارین؟ وبلاگ طعم گس زندگی
سلام:)
نه منم بی خبرم.مدتیه خیلی کم پست میزاره:(
http://l-lope.blog.ir بفرمایید
تا باشه از این روزا از این حالا از این پستا :))
مرسی یاس عزیز:)
اگه جلوی این لیمو یک عدد ناد هم بذاریم میشه لیمو ناد آیا؟
شاید هم بشود:))
سلام لیمو خانوم تاباشه ازاین موفقیت ها:)
سلام نویسنده:)
خیلی ممنون
سلام اوا چه جالب برای مامان منم یه اتفاق خوب افتاده.
سلام 
چقدر خوب:)
لیمو مگه باز کنکوری هستی؟؟؟اسم سابقت چی بود لیمو؟
عزیزم من فقط امسال کنکوری بودم! در واقع پیش دانشگاهی بودم و اولین کنکورم بود 
اسمم اینجا همیشه لیمو بوده:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan