!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

عکس من:))

یه هم خوابگاهی داشتم,محدثه,خیلی دختر اروم و مهربونی بود.
هروقت میرفت بیرون و میومد با ذوق میگفت وای لیمو تو چقدر شبیه نقاشی های گرلی امی:)) من کلی از این نقاشیها قبلا توی گوشیم داشتم ولی به اسمشون توجه نکرده بودم.واسه همین حرفی واسه گفتن نداشتم:) هی اون میرفت بیرون من مدل موهامو عوض میکردم برمیگشت با ذوق اولیه میگفت:))
الان رفتم دیدم.محدثه کجاست بهش بگم من و اینا شبیه همدیگه نیستیم؟:)) اون خیلی مصمم بود ولی من خودم شباهتی نمیبینم! واقعا نمیبینم!!!
اگه هم برم به مامان نشون بدم که کلی میخنده میگه اینا خوشگلنا:)) منم نشون نمیدم چه کاریه:|
ولی خب کلا الان حس باحالی دارم که عکسم سمت چپ وبلاگمه ^__^  :)))

+داداشم واسه هدیه ولنتاین (یا به بیان ملی سپندارمذگان):)) میخواست منو ببره کنسرت.دو سانس دیشب و امشب. ولی خب چون تازه از کمپ برگشتم و دارم درس میخونم گفتم نمیتونم بیام اونم قرار شد با پسرعموهای دوقلومون بره.ولی متاسفانه دیشب توی سانس اول حنجره خواننده عزیزمون مشکل پیدا میکنه و میبرنش بیمارستان.:( ناراحت شدم واسش.خیلی سخته خواننده باشی حنجره ات مشکل پیدا کنه:/ امیدوارم زودتر خوب شه.اخی پسرعموهام اولین بارشون بود میخواستن برن کنسرتش:|

+خواهرم هم دیروز عموم اومد دنبالش رفت خونشون. منم خونه دارم درس میخونم:) حالا اگه درس هم نداشتم باز خونه بودم:// چون توی فامیل تنهای تنهام :(

+امشب دعوت شدم عروسی خواهر دوستم ولی نمیتونم برم:/
دوست داشتم برم 

+دیروز سارا دعوتم کرد خونشون ولی وضعیت درسا و وقتم طوری نیست که بتونم برم بیرون.واسه همین گفتم من نمیتونم بیام.خب تو بیا!! اونم گرفت:)) تا ساعات اتی میاد:) منم دیگه گفتم خب بیا با هم درس میخونیم بهتر هم هست.اونم قبول کرد.همینجا به خودم قول میدم تا اخر شب فقط بخونیم! بعد اگه خوابمون نمیومد پیش پیش به خودمون عیدی بدیم:) "ابد و یک روز" رو ببینیم:)

همین دیگه:) من برم که کتابام منتظرمن.. :) 


موفق باشی بانو(-:
مرررسیییی:)
یعنی بی ربط ترین سوال رو بپرسم
کنسرت کی بود؟


موفق باشید در درسها
یگانه:) برگزار شدددددد :))
ممنون
وای وای خووووشگل بانوووووی مارو ^_^ کسی که شبیه ب اینه خیلی خوشگله دیگه :)))))


اوه اوه عجب تعارف بزرگییییی :)))
ان شالله که موفق باشی:))
مررررسیییی:))
گر‌لی ام :) 
برو تا آخر شب درس بخون.
من یه دستم به درس خوندنه،یه دستم به خونه‌تکانی!(کمک به مادر در این امرِ خطیر و طاقت‌فرسا! :))) 
من اصلا کمک نکردم امسال:)) حتی وقتی من کمپ بودم دکوراسیون اتاقمو تغییر داد 
چه جالب منم اسم این عکسا رو نمیدووونستم...
ااااا... ببچاره خواننده هه...
خوش بگذره کلی با دوستت 
:)
اره:(( ولی کنسرت امشب برگزار میشه 
مررررسیییی
جمعه ۲۷ اسفند ۹۵ , ۲۱:۰۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
این کنکور به سلامتی و با موفقیت تموم بشه!
والا :))
پ خوشکلی :)))

برات کلیییییی آرزوی موفقیت دارم :)
:)) من این شکلی نیستما نگی نگفتی:))))

مرررسیییی همچنین 
چرا نگفته بودی انقدر خوشگلی تو؟ :))) 
این شکلی نیستم که بگم:)))) 
آقا چقدر نازی پس ^ـــــــــــ^


+کنجکاو شدم خواننده کی بود:(( حتی نکران خواننده‌های محبوبم:/ 


مرسیییی

توی کامنتها گفتم که عزیزم:) الان حالشون خوبه 

اوهـ پس لیمو خیلی خوشکلیآ :)
لازم شد بیآم ببینمت :))))

موفق باشی عزیزم
من زشتم سما زشت:)))))
اون چشماش اینطوری میدید*__^
مرسییی تو هم همینطور 
به به ایشالا همیشه موفق باشی و با انرژیییییییییی....
مرسی همچنین:)
خیلیم عالی
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan