!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

...

همیشه که نباید یه سری فعل و انفعالاتی انجام شه و بعد بگن طرف اشتباه کرد,گناه کرد,خطا کرد
گاهی اوقات خطای ما "هیچ کاری " نکردن هست.گناه ما بی توجه بودن هست...
یه دعایی که از ته دل امشب کردم این بود که خدایا فرصت جبران کردنو ازم نگیر.بهم زمان بده.زمان بده که بهش ثابت کنم عاشقشم.زمان بده که بفهمه من این ادم به ظاهر مسخره ی خودخواه نیستم و با تمام وجودم عاشقشم.زمان بده که حداقل خودم حس کنم خواهرم.بتونم خواهر خوبی واسه کوچولوی دوست داشتنیم باشم...
از فردا شروع میکنم.از خواب که بیدار شد موهاشو شونه میزنم و گیس میکنم.اصلا هرمدلی که خودش دوست داشت
کارتون میذارم و میشینم خودم هم کنارش میبینم.
به درک که وقت پروژه امو میگیره
حالم از این ناتوانی بیان احساسم به اونایی که باید , بهم میخوره


+رمز مطالب تغییر کرد.دیگه رمزدار نمینویسم
پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵ , ۰۶:۴۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
ان شاء الله خدا همه ی مارو کمک کنه
انشالله
ممنون
چقدر مهربانی در این مطلب شما موج می‌زند

فقط فکر کنم بهتره نه افراط کنیم و نه تفریط
خیلی ممنون لطف دارید
چشم
پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵ , ۰۹:۲۶ کنکوری خاموش یا f1378
لیمو خواهر برادر یا کوچیکتر هم داری مگه؟؟؟!؟
بله
واااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییی لیمووو دیووونه
خخخخخخخخخخ پاشو بابا نمیخواد اثبات کنی که خواهرخوبی هستی خخخخخ
پاشو پاشو همین مونده برنامه کودک ببینی خخخخخخ
پاشو پروژتو بنویس و جم و جورش کن :)) خخخخخخخخخخ
پاشو وقت تنگه پاشووووووو خخخ

:))))
امروز کنسل شد تحویلش,واسه همین وقت دارم
نگران نباش دوست من :-)
پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵ , ۱۰:۵۰ کنکوری خاموش یا f1378
واقعا؟!؟همیشه فکر میکردم دو تایین و تو بچه اخری.
با عرض فضولی چند تا خواهر برادرین؟!؟
من یه خواهر دارم که اصن نگو لامصب عواطف میچکه ازش.
دیروز تو کتابم نوشته خواهرانه هایم را با تو تقسیم نمی کنم.برو به درک.اصن این کوچیک ترها چرا این طوری ان.
یا مثلا پیله کرده بیا موهاتو گیس افریقایی کنم.هیچی وسط ریاضی خلم کرد و سرم رو گیس کرد.ابراز علاقه ام بهش باید در جهت انجام کاراش باشه.خواهر یا برادر کوچیک تو چی؟!؟ اوناهم این مدلی ان عایا؟!

عزیزم این سوالو قبلا پرسیدی جواب دادم فکر کنم یادت رفته
من فرزند وسط خونه ام!!
کوچیکها یه ذره لوسن فقط باید بهشون وقت بدیم :)

یه سوال هم خصوصی پرسیدی باید بگم که دیروز امتحانام تموم شدن.امروز و فردا استراحتم
بعضی وقتها بخاطر بی توجهی های گذشته 
واقعا حسرت میخوریم ...و گاهی میبینیم 
که خیلی دیر شده برای جبران 
وای اون خیلی باید سخت باشه...خیلییی
امیدوارم هیچوقت برای هیچکس دیر نباشه

ممنون
سلام
لیمو خانم!!!
 رمز تغییر داده شد من هی رمز میزنم باز نمیکنه نگو خانم تغییر دادند. و من منتظر جواب پیام قبلی بودم .
در مورد خواهر کوچکتر خب بچه آخر هستن و یکمی لوس .
ولی به حرفاش گوش بده مثلا بعضی مواقع دوست دارن با کسی حرف بزنن و بخندن یا دوست دارن باهاشون بازی کنی  کوچولو هستن دیگه همه کارتون خاصه.
سلام عزیزم.اخ شرمنده.رسیدگی میکنم:))
اونم چشم.حواسم بهش هست
پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵ , ۱۲:۵۱ کنکوری خاموش یا f1378
خخ.من جدیدا ها یکم الزایمر گرفتم.
مثلا۵ بار زنگ زدم به مادربزرگم عین ۵بار هم به مامانم گفتم گوشی رو نمی گیره دیگه اخرش مامانم اومد گوشی رو گرفت میگه من هی میگم بیرونه تو میگی باشه بعد دوباره شماره میگیری.😆
میتونم بپرسم پروژه چیه؟!؟
:)))))

درسیه
خواهر کوچولو چقدر خوبه ای بابا... کاش منم داشتم یکی. چقدر شخصیت آروم و مهربونی داری لیمو. معلومه اصلا تنش و استرس روت تاثیر نداره.
میدونی اخه اون بچه ست ازم توقع داره خیییلیییی براش وقت بذارم منم نمیتونستم.تقصیر کنکوره!!! یهو به خودم اومدم دیدم حجم زیادی از علاقه ام بهشو نادیده گرفتم.
امروز همه چیز خوبه, اونم متوجه تغییر شده:))
ممنون.لطف داری

خدا کنه آدم همیشه فرصت جبران داشته باشه...


گاهی که به خودمون میایم خیلی دیره :(

امین 
اوهوم.من زود متوجه شدم خداروشکر
پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵ , ۱۴:۳۶ ناشناس.ایشه.بوری
خواهر خیلی خوبه خیلی.خدانگهدارش

عه قالب عوض کردین فک کردم گمشدم :| :/ :D


ممنون

:))))  دیگه عوضش نمیکنم
ان شاالله خدا کمک کنه...

موفق باشید...
امین
ممنون.همچنین
پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵ , ۱۶:۵۹ منتظر اتفاقات خوب
خدا فرصت جبران رو از هیچ کدوممون نگیره.
به امید خدا موفق باشید.
الهی امین
ممنون
عزیییزم 😚😍
😘😘


مثلا یه نوع دروغ گفتن هم داریم که طی اون هیچ حرفی زده نمیشه.. بعضی حرفا نگفتنشونم دروغ محسوب میشه.
همیشه هر وقت خوبی میکنی و طرف و دوست داری هر چه شدت میای احساس میکنی کمه، وقتی ام یه کوچولو احساس میکنی دلشو شکستی فک میکنی هیچ خوبی براش نکردی..
دقیییقا درسته.حرف حق بود
سلام لیمو عزیز
خواهر کوچیکا واقعا نیاز دارن و مهمه براشون که خواهر بزرگشون باهاشون حرف بزنه و بتونن با خواهر بزرگشون حرف بزنن💟
آفرین آبجی بزرگِ خوب که حواست به آبجی کوچیکت هست عزیزم🌹❤💐

سلام عزیزم
اره درسته.حالا فعلا تو سنی نیست ک حرفی داشته باشه ولی بهم نیاز داره
مرسی عزیزم
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۸:۰۶ کنکوری خاموش یا f1378
لیمو جان خوشحال شدم حتما باز بهت سر می زنم موفق باشی‌.فعلا
منم همین طور عزیزم
مرسی.همچنین
خدانگهدار
واقعا هم بفضی وقتا گناه همون بی توجهیه...
کلی خوش بگذرونید با هم . آهنگم بزارین برقصین ^____^
:)))
مرسی
خوش اومدین
چقدرررر دوست داشتنی^__^
پر از حس خواهرانه :)
مرررسی ارام جان
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۱۶:۵۵ نواده کوچولو
چه خوگشل بود.. باریکلا
ممنون
خوش اومدینシ
سلام
من خودم کوچیکه ام. خیلی دوست داشتم خواهر یا برادر کوچیکتر از خودم داشتم.

سلام
منم وقتی خواهرم نبود همین حس رو داشتم 
درک میکنم  :)
خداحفظتون کنه
منم خواهر میخوام خب :(
الهیییییی
منو به خواهری بپذیر
خیلی خوشحال شدم که دیدم مطالبت رمز نداره! اخه راستش رمزو برام توی پست های خیلی قبل فرستاده بودی مجبور بودم برم تک تک پست ها رو بگردم ببینم کجاس!! خودشم ماشاا... راحت نبود که حفظ بشیم!! انگاری رمز گاورصندوق بانک مرکزی آمریکا بود! :)))
:)))))
بهم میگفتی واست میفرستادم باز   :)
تو که از خواهر برام عزیزتری :))))
عزیززززم   :)
نمیخواستم فک کنی بهت توجه نمیکنم :)
خخخ عزیززززم    :))
خدایا دسته همرو بگیر انشاالله
الهی امین
خیلی ممنون.خوش امدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan