!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

عیدانه

حق داشتی عاشق شوی ان روز

پیغمبرت سربود از یوسف

حتی به عشقش خلق شد افلاک

او دلرباتر بود از یوسف


عیدتون مبارک :)
چه متنی
پر از سادگی و راستی
حال خیلی ها است
ممنون لطف دارید
میگذره!
من نمیدونم. کی؟؟

رجوع کنید به پست ۳۷
اوففف چه بده حسِ سردرگمی !!!!
درک میکنم سخته با کسی چشم تو چشم شی که ........
من که برام مهم نیست...اما میخوام ازش دور باشم بلکه اون منو فراموش کنه هی نزدیکتر میشه,اون هوای خودشو نداره ته داستان من عذاب وجدان میگیرم!!
بیخیال!
خوبی؟
بیشتر بیا پیشم
همه ی اینا قابل دسترسیه
واااای از اون دل خواه های دست نیافتنی..
قابل دسترسی که هستن ولی نه برای من که بدون تلاش میخوامشون!! الان چطوری برم بیرون با این هوای سرد؟! :/

دلخواه دست نیافتنی....امیدوارم هییییچوقت هیچکس نداشته باشه اینو
فکر کنم خیلی سخته
نمونه اش همین مهمونمون!! من میخوام بهش کمک کنم اما خودش نمیخواد به خودش کمک کنه,انگار دوست داره منتظر باشه
خوبم منم :)
چشمم هر شب میام !؟
لیمـو از خدا براتـ آرامش میخوام ❤
خداروشکر
اره بیا :)عالی میشه
مرسی دوست گلم :) :-* مرسیییی
به قول شهرزاد 
صبح میشه این شب 
باز میشه این در 
:))) 
اوهوم اوهوم :))
سلام لیمو عیدت مبارک 
منم یه وقت هایی دلم میخواد یه چیزی بخورم ولی نمیدونم چی 
سلام عزیزم عیدشمام مبارک
این برای منم زیاد پیش میاد :-)
سلام لیمو عزیز
عیدت مبارک عزیزم💐🌼🌹
سلام اروشاجان
خوبی؟
ممنون عیدشمام مبارک
سلام :)
عیدت مبارک ^_^
سلام 
ممنون عیدشمام مبارک
سلامـ لیمو ❤
عیدت مبــارک :)
سلام عزیزم
مرسی همچنین
شنبه ۲۷ آذر ۹۵ , ۰۹:۵۵ مِـــــهرسان ...
تبریک و ماچ و بوسه های چسبناک و نابِ مارا بر گونه هایتان پذیرا باشید 
با سپاس
نقطه
پذیراییم :))
مرسی :-*
کاما :))
سلام لیمو عزیز
خوبم مرسی عزیزم ، تو خوبی عزیزم؟
منم همینطور بودم و همیشه دوستداشتم کشف کنم و معمّا ها رو حل کنم ، اما کلید تمام اسرار غیب و آشکار دست خداوند متعال هست و خدا اون حکمت و بهترین دلیل و قاعده همه چیز رو میداند چونکه خودش آنهارا خلق نموده و فرمان به چگونگی آنها را میدهد ، در واقع خداوند بگوید باش پس میباشد و اگر خدا بخواهد تمام قاعده هایی که اکنون میبینیم هم میتوانند تغییر کنند و بهتر بشوند چونکه دریای کرم و لطف و اراده پروردگار را انتهایی نیست و بینهایت است، ان شاء الله موفق باشی عزیزم💐💟🌹
سلام
منم خوبم خداروشکر.مرسی
وای چقدررر عالی گفتییییی اروشا حال کردم :)
کاملا درسته
مررررسی

سلام لیمو جان. عیدت مبارک.
عزیزم این حق اونه که اگه بخواد صبر کنه. تو راه خودتو برو. اگه خدا صلاح بدونه یه روزی این دو راه یکی میشه. اگر هم ندونه، خودش کاری میکنه که اون خسته بشه و بره دنبال زندگیش. تو فقط به کنکور فکر کن.
سلام عزیزم
مرسی  همچنین
اوهوم,زندگی خودشه.هرکاری میخواد بکنه
منم راهم مشخصه
چشم
ممنونم ازت
سلام لیمو عزیز
قربانت🌹خیلی ممنونم از لطفتون عزیزم💐🌼🌹  
خواهش میکنم عزیزم خوشحالم که دوست داشتی توضیحم رو لیمو جانم🌹
شاید تا یک ماه و یکم هم بیشتر شاید نتونم دیگه سر بزنم بخاطر امتحانات پیشرو ، همینطور عالی پیش برو عزیزم و به خداوند توکل کن و به خدا بسپار همه چی رو ، ان شاء الله موفق باشی عزیزم💐❤🌹

سلام :-*
برات کللللی ارزوی خوب دارم.امیدوارم موفق باشی 
چشم :-)مرسی
سلام لیمو جان
عید توام مبارک :) ایشالا به آرزوهات برسی :X
سلام
ممنووونم 
انشالله.وای چه ارزوی خوبی مرسی :-)
منم امیدوارم پذیرشت درست شه
لیمو من تا جایی که داداشت تصادف کرد خوب پست هاتو خوندم
بعد اون که رمز دار کردی نشد بخونم://
خاموش بودم دیگه:))

میشه به منم رمز بدی؟ یا فقط به یه عده خاص میدی؟
راستی منم کنکوری۹۶ هستم
پیش هستم :))
چرا خاموش بودی مریم خانم؟الان سرمو بکوبم به دیوار؟! :))
فقط به وبلاگ دارها رمز میدم.به شما هم میدم :)
ا چ خوووووب,موفق باااشیییی
 میلاد پیامبر و امام ششم بر شما مبارک 
ممنون همچنین شباهنگ عزیز
سلام لیمو عزیز
میدونی عزیزم این پیام قبلیم که درپورد خواست و اراده خداوند بود در واقع همه گفته هام از آیات قرآن کریم بود و در آیه مبارکه کن فیکون به این موضوع اشاره شده و واقعا من بهترین کلام آرامش بخش رو کلام خداوند متعال میدونم و بهترین آرامش و خیال راحتی و بهترین آگاهی و نهیب و حواس جمعی رو قرآن کریم میفرماید و برای همین هم به دل همه میشینه وقتی خوب توجه کنن به آیات خداوند ، من این آیه رو خیلی دوست دارم و اینکه استاد درس اخلاقمون هم در تدیرس میگفتن که خدا مارو برای خودش آفریده و ما هم میتونیم به کمالات برسیم در حد انسان بودن خودمون تا جایی که اگه فرمانبرداری و دوستیمون با خدا  قوی باشه خدا هم به حرف ما گوش میده و به ما هم توانایی مده تا اگر چیزیو خواستیم بهش برسیم (البته خواسته های درست و خوب باید باشند قطعا) و خداوند ازین که جلوه کمالات خودشان را در ما میبینند لذت میبرند و ما را برای خودشان آفریده اند و خیلی دوسمون داره خدا ، الانم گفتم بیام بگم پست آخرم که دیروز قرار دادم رو بخونی چونکه مرتبط با همین موضوع دوستی باخداوند و اعتماد به خداوند و موضوع آیه مبارکه کن فیکون هست عزیزم💐🌼🌹
امیدوارم دوستداشته باشی عزیزم ، و چونکه این موضوع تمام زندگیِ مارو گرفته و موفق بودن درین مطلب موفقیت در تمام مراحل پیشرومون رو میسازه ، برای همین بنظرم یک ماه و خورده ای زمان حوبیه که خودم هم روی انجام بهتر این امر کار کنم و سعی کنیم با برنامه باشیم و از لحظه هامون با نزدیک شدن به خداوند و انجام امور نیکو لذت ببریم ان شاء الله🌹☺💐💟🏵
ببخشید زیاد شد نوشته ام ، مرسی لیمو جونم🌹❤💐
سلام اروشای مهربون
مرسی عزیزم
عالی بود من دیگه نمیدونم چی بگم
خدای ما وااااقعا بزرگه 
چشم حتما میام میخونم
این چه حرفیه,لطف کردی
اصلاح میکنم ، خط اول پیام قبلی درمورد خواست و اراده خداوند درست هست🌹🌼💐
ممنون عزیزم
سلام لیمو عزیز
خیلی ممنونم عزیزم از نگاهتون و لطفتون🌹🌼💐منم میخواستم درمورد اون حدیث توضیحاتش را بخوانم و رفتم سرچ کردم و توضیحات حدیثی که میخواستیم هردومون بدونیم درموردش بیشتر رو پیدا کردم ، در بخش نظرات آخرین پست وبلاگم هم در کامنت اول خودم توضیحاتم رو برات بیان کردم عزیزم و هم در کامنت بعدی متن کامل توضیحی که در یک وبلاگ درمورد حدیث سرچ کردم و پیدا کردم و باذکر نشانی منبع که وبلاگی بود که در سرچ درمورد حدیث پیداکردم رو کپی کردم و میتونی مشاهده نمایی لیمو جانم🌹🌸💟🏵💐
سلام عزیزم
باشه مرسی لطف کردی
عیدت مبارک عزیزم
ممنون.عیدشمام مبارک :-*
يكشنبه ۲۸ آذر ۹۵ , ۱۰:۴۳ ❤منتـــظر المهدی 313❤
متن خیلی زیبایی بود احسنت
خوش امدید
ممنون
اسعدالله ایامکم با تاخیر :)

اکثر نوشته های شما رمزداره...

یعنی اینقدر محرمانه هستن...
:) ممنون!
نه همچین خاص هم نیستن...
عالیییییییییه لیموووووو.....کی فکر میکرد لیموی شب امتحانی اینطور متحول شه. آفرییییین
اره واقعا خیلی تغییر کردم (^_^)
مرسیییی シ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan