!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

سوال

یه نفر واسه من دوتا عکس فرستاده که دو حالت داره!
۱/یادش رفته اسم و مشخصاتشو بنویسه
۲/قصد داشته واقعا ناشناس بفرسته

سوال من اینه که هیچ کدوم از شما دوستان نبودین که جز دسته اول باشید؟؟
عکسِ چی ؟ 
اپلود کرده فرستاده
لیمو :-\
بانو دوباره همه چیز مشکوک شده اینجا,شیطونه میگه دیگه کلا ننویس :-(
جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۱۸:۳۳ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
من چون تازه پیگیر مطالب شما شدم نمی‌دونم قضیه چیه!
والا من خودمم نمیدونم! چه برسه به شما 
Salam azizam shoma ghalamchi miri? Tarazet kheyli khobe chijoori mikhoni ? Chijoori barname rizi mikoni ? Adabiyato chijoor mikhooni mmnoon misham behem komak koni vaghean halam khosh nist daram na omid misham
سلام.ممنون لطف دارید,ولی اصلا ترازم خوب نیستا!!
شما ادرس نداری؟
من برنامه ریزی خاصی ندارم! هرچی نیاز باشه میخونم,چون مدرسه میرم و هرچقدر تلاش میکنم با برنامه پیش برم نمیشه
ادبیاتو روی کتابهای موضوعی نشرالگو میخونم
تست هم از روی کتاب گاج نقره ای
دقیق نمیدونم چی باید بگم,مشکلی هست بگید من در خدمتم
درضمن کلللی وقت برای یادگیری و تسلط تا کنکور هست,ناامیدی نداره که
من اولین سالیه که دارم تست میزنم,توی همین چندماه پیشرفت کردم,شما هم میتونی
حالا عکسه چی بوده؟! شاید من باشم!! :)))
نه شما نیستی :-)))
لیمو:-\
ما که نبودیم...
:|

مرسی
حالا اهمیتش چیه کی بوده طرف خواسته خوشالت کنه :X
:-)))
شک برانگیزه!
من چیزی نفرستادم مستر هم شاهده:|
خدا مستر بانمک شما رو حفظ کنه :-)
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۰:۴۳ مِـــــهرسان ...
منم نبودم
یه جورایی مطمینم شما نبودین و میدونم کی بوده :-\
سلام لیمو عزیز
منم نبودم
اصلا مگه میشه عکسم فرستاد؟
چجوری؟
سلام عزیزم خوبی؟چ خبر؟
اره میشه,عکس اپلود کرده لینکشو فرستاده
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۳۴ منتظر اتفاقات خوب
خواسته ناشناس باشه لابد دیگه. منم نبودم دی:
:-\
اوهوم,مرسی
هَـپی نـیو تـِم ❤❤❤❤

مرسی سمانه جان
چرا رمز؟؟؟
من رمز ندارم😭😭😭😭
منم نبودم.
کلا بلد نیستم عکس و از این چیزا بزارم
من با شما کار دارم! یه پست رمز دار با همون رمز قبلی میزنم برات بعدا
سلام
منم نبودم :دی

سلام
مرسی مهندس
کاش یکی از دوستا بود حداقل!:-\
میگم که شما یه سر به مدیریت وبتون بزنید!!
سلام
پستایی تون که رمزی نیستن از کجا شروع میشن ؟
سلام
همشون رمزی ان,فقط یکیش مشکل داره نمیشه رمزداد بهش,چطور؟
باشه.پس من منتظرم😟😟😢😢😢
لیمو کجایی😭😭😭😭😭😭😭
همینجام :-)
عب نداره حالا 
شما خودتونو زیاد درگیر نکنید!

نه اصلا درگیرش نشدم,فقط دیگه رمزی مینویسم خیالم راحت بشه
مسایل مهمتری واسه درگیری دارم :-)))
راستی یه ادرس واسم فرستاده بودیدها,من رفتم بلد نبودم که :-\ نمیدونم چیکار کنم,خیلی هم لازمه الان 
میشه راهنمایی کنید؟



مرسی ,من هی یادم میرفت عکسهارو انتخاب کنم
خو پستت کو ک کارم داشتی؟؟؟؟
باهمون رمز قبلی
رمز بده :| به جون خودم اون لیمو رو من نفرستادم :)
:)))))
سلااام مرسی که رمز اوردی *_*
چطور رمز دار شدی؟
سلام
خواهش میکنم عزیزم. مزاحم , امان از مزاحم :-(
وااااای لیمو این حرفا چیه؟؟
ماست :|
تو عزیزمی :)

آخر آپ جدیدمو بخون ❤
مررررسی عزیزززم :-) :-*
لطف داررری
منم نبودم:-))))
دوباره رمزی شدی که، بازم مزاحم داری؟:-(
:-)))
اره,ینی نه! همه چیز مشکوک شده یهو
هی عکس میفرستن برام,پیغام های ناشناس و این چیزا
سلام 
کجا فرستاده؟ 
توی وبلاگ؟ 
سلام
اره توی وبلاگ
شاید اشتباه شده
الله اعلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan