!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

11.رفتی اما یاد تو ما را بس است...:-(

بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران که در رقابت‎های جاده به دلیل سانحه از دور رقابت‎های این رشته کنار رفته بود، درگذشت. گلبارنژاد در میانه راه مسابقات جاده رشته دوچرخه‎سواری بازی‎های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در یک شیب تند دچار حادثه شده بود.
√از سایت پارسینه کپی کردم.
خیییییلییییی دلم گرفت,غم عظیمی رو دلم نشست...اشکم هم در اورد :(( هیچ خبری منو اینقدر ناراحت نکرد
این چنین قهرمانهایی برای کشورمون افتخارافرینی میکنن,دیدید چقدر مدال گرفتیم؟اون وقت ورزشکارهای سالم کلی پول میگیرن هیچ کاری هم نمیکنن :|
دلم میخواد زار زار گریه کنم :| 
برای شادی روحشون صلوات+فاتحه لطفا :(

مرگ دوچرخه سوار ایرانی در پارالمپیک ریو
منم بسیار بسیار ناراحت شدم..
خدا بیامرزتش.
امین
روحشون شاد
امین
سلام لیمو عزیز
خدارحمتشون کند و جاشون بهشت برین باشد ان شاء الله🌼💐🌼
سلام
الهی امین
خدا رحمتش کنه. همیشه اینجوری بوده. اونایی که حقشونه به هیچ چی نمیرسن و برعکس...
چی بگم والا :-\
)): اشک ماهم در اومد
:-\
باورم نمیشه
 همین بابایی که با سر رفت تو باغچه؟ :(((
بله :|
سلام
واقعا خبر غم انگیزی بود خدا به خانواده مرحوم صبر بده خیلی سخته خیییییییلی
اشک آدم درمیاد
تسلیت میگم به شما دوست عزیزم و همه ی مردم کشورم
سلام
انشالله
ممنونم...
خدا رحمتش کنه:(
امین
خط عمرش تا اونجا بوده دخترم.
روحش شاد
اوهوم :-\
امین
مرسی
وب شما هم زیباست
ممنون
آره واااقعا..فووووق العاده ناراحتم کرد بخصوص فیلمایی که ازش توی اخبار میدیدم..غم بزرررگی رو دلم میذاشت..روحش شاد و قرین رحمت الهی باشه :((((
هعی ... :-(
الهی امین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan