!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

2.صدای پای پاییز است که از شهریور خاموش می آید

√این روزها تنها میلی که دریافت میکنم از رفیق شفیقم (!) رنگی رنگیه , و وااااقعا این عکس حرف دل منه

هیچ چیزی به اندازه خوندن حالمو خوب نمیکنه

√می گویند روز عرفه است! با اینکه قبلا توی مدرسه توضیح دادن جریانش چیه و با توجه با حافظه ماهی گلی من یادم رفته ! گاهی نماز خوندنمو میذارم کنار :-\ گاهی حتی یادم میره بگم خدایا شکرت! دو ماه اخیر همینطوری بودم:-\ اما الان برگشتم باز… فقط امیدوارم پذیرفته شم

دلم میخواد امروز با یکی از رسانه ها دعای عرفه رو بخونم و میخونم!  "الهی العفو"

درسته اولش مسلمان زاده! بودم.اما با تحقیق و بررسی های خودم دینم رو انتخاب کردم و سبب ارامش روحم شد

√سرماخوردگیم خوب شد دو سه روز پیش.اما من سردمه و این مربوط به پاییزه! سرده! 

باز هم پاییزی که خیلیها میگن دلگیره اما برای من فصل عاشقیه...! چه حس خوبی داره غروب های ابری و بارونی پاییز...اون سوزی که صبحها وقتی از خونه میری بیرون پوستت رو لمس میکنه...وای خداجونم مرسی که این حسهای خوب رو بی دریغ بهم هدیه میدی :)


التماس دعا
لینکت کنم با ادرس جدید ؟؟ 
محتاجیم
همتونو دعا میکنم :)
باعث افتخاره :)
گاهی یه کتاب خوب میتونه جای خیلی از دوستای عادم رو پر کنه.
جالب بود
ممنون
عیدتون هم پیشاپیش مبارک
اره اینم یک مزیتشه
خواهش میکنم
ممنونم همچنین :)
رنگی رنگی عالیه ♥
اره من دوستش دارم :)
اگه دعای عرفه رو خوندی التماس دعا!!
پاییزم خوبه اما من دوست دارم توی فصل پاییز فقط برم مدرسه!! این دو سالی که جای مدرسه سرکار میرفتم خیلی سرخورده شدم!! :(
خوندم.چشم حتما
محتاجیم
الهی....شاید بعدا بتونم درک کنم!چون امسال سال اخر مدرسه منه :)
ایرادی که نداره لینکت کردم؟؟؟(بخاطر مزاحما میگم)هر چند با اسمحدید احتمالش خ کمه پیدات کنه

نه عزیزم باعث افتخاره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan