!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

32/ نوا منم ترانه تویی...صدای عاشقانه تویی..بیا که شوق تو بگشاید بال و پر عشق :)

سلام

شروع کردم بنویسم اما نمیدونم چی! یکم گزارش بدم اول :)

عروسی دوستم رو با سین و مامانش + مامان خودم رفتیم ... خیلی خیلی اون شب به من خوش گذشت. کلی خندیدم :)

دو شب بعدی عروسی پسردایی بابا بود , شب اولش خیلی خوب بوداما شب دومش سین نه تنها حال منو بلکه حال مامانم رو گرفت :-\ 

با مامانم رفته ارایشگاه بعد خوشش نیومده با اون خانوم کلی دعوا کرده بعدش هم رفته خونه حمام :-\ 

مامانم پشیمون بود که همچین ادمی رو با خودش برده , 

اگه روزهای بیشتری با سین بودم منو به دردسر مینداخت , هرچند موضوع رو به مامان و بابا گفتم اما دلم نمیخواد یک لحظه ی دیگه ببینمش 

ساعت سه صبح اومدیم خونه , امروز شاید یکی دو ساعت بیدار بودم

کلا این چندتا عروسی ساعتهای خواب و بیداریمو بهم ریختن ,انشالله که تا چند روز اینده کاملا عادی شه :)


√ تصمیمی که برای زندگی چند سال دیگه ام گرفتم الان به نظرم خیلی خوبه , اگه شرایط همین باشه به مرحله اجرا میرسه و میدونم که پدر و مادرم حمایتم میکنن

اما اگه شرایط عوض شه....نمیدونم!

√از اینکه مطالبی مثل بالا (خاله زنکی؟!) بنویسم هیچ خوشم نمیاد , الان نوشتم که یادم بمونه

√خوشحالم که فردا دوباره در مسیر همیشگی هستم و درس میخونم! کتاب شادم میکنه:)

√امشب یکی از کتابهای زبان دیگه رو میخونم 

√بوی پاییز و زمستون میاد :) عاشق این دو فصلم :)


شاد باشید


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan