!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

این روزهای من

کتاب انگلیسی ای که منم جزء نویسنده هاشم چاپ شد :)

قرار چهارشنبه ای که پست قبل گفتم رو رفتم، و یه موضوعی باز شد که هنوز ادامه داره و قراره داشته باشه، خوشحالم، آرومم، یه حس دیگست

برای اولین بار تو عمرم یه معامله تجاری کردم:))

یه سفر با الف رفتم اصفهان و عزیزی که از کانادا اومده بود رو دیدم

دارم فهرست کتاب فارسیمو مینویسم و به این فکر میکنم که پیشگفتارش رو چی بنویسم

میرم باشگاه و بدنسازی لذتبخشه!

همچنان دارم فکر میکنم برم ترکیه یا ارمنستان؟ یا اصلا فعلا هیچ کدوم رو نرم و صبر کنم

حالام منتظر مهمونی جمعه ام

«آهنگ پس زمینه پست: فروردین، مثل من»

تبریک لیمویی 💜

به نظرم لیاقتت جاهای بهترهD:

ممنون آرام جان سلامت باشی.
عزیزم منظورم واسه سفر بود، ممنونم از لطفت به من :**

به به....همیشه با خبرای خوب میای دختر....اسپند دود کن برای اینهمه فعالیت.... خوشحالی و موفقیتت رو ببینیم همیشه...

سلامت باشی مه سوجانم، مرسی ازت که انقدر مهربونی

تبریک میگم! بالا و بالاتر !

ممنون مهدی جان سلامت باشی 

سلام

تبریک میگم. چقدر بزرگ شدی تو :)

سلام معلوم جان
ممنوووونم سلامت باشی، اره میبینی چ زود گذشت؟!:)) همین دیروز کنکور داشتم 

کلیییی تبریک 😍

مررررسییی *__*
 خوش برگشتی 

سلام لیمو جان

ببخشید که مزاحمت میشم، من برای انتخاب رشته خیلی مرددم راستش الان دانشگاهی باز نیست که بشه رفت حضوری از دانشجوهاش پرسید. میشه کمکم کنی بین زیست و شیمی موندم اینکه کدومشو انتخاب کنم؟ زیست علوم تحقیقات تهران یا شیمی ازاد شیراز. کدومش راحت تر میشه اپلای کرد(علاقه ام به جفتشون در یه حده) ممنون میشم راهنماییم کنی.

سلام بهار عزیز
خواهش میکنم مراحمی، عزیزم اپلای هیچ ربطی به دانشگاهت نداره، معدل نمره زبان تکنیک هایی ک بلدی مقاله و کلا رزومه ات مهمه. کسی دانشگاه های ایران رو نمیشناسه اصلا، حتی دولتی و ازاد بودنش هم مهم نیست. کلا شااااید دانشگاه شریف رو اونم یه سری رشته های خاص بشناسن
پیشنهادم اینه شهری رو انتخاب کنی ک از همه نظر برات راحتتر باشه که بتونی رزومه ات رو بسازی، معدلت رو بالا نگه داری و زبان بخونی

من تهران رو انتخاب کردم چون میخواستم زندگی خوابگاهی رو تجربه کنم وگرنه دانشگاه دولتی شیراز از خوارزمی هم بهتر بود هم رنک بهتری داشت 
زیست و شیمی هم ببین کدومو واااقعا بیشتر دوست داری و خسته نمیشی، یکم راجع ب دروسی ک میشه ارشد خوند تحقیق کن طبق اون تصمیم بگیر. البته توی فرایند اپلای بچه های زیست میتونن به سمت گرایشهای شیمی هم برن چون واحدهاشون زیاد بوده اما شیمی ها کمتر میتونن بیان زیست
 وضعیتشان هم تقریبا یکیه 
 بازم سوالی داشتی بپرس، موفق باشی

سلام لیمو جان. خوبی؟

ببخشید که دوباره مزاحم شدم. من خیلی بین سلولی مولکولی و جانوری موندم. فقط یه روز فرصت هست و من هنوز تصمیم نگرفتم🤦‍♀️ به نظرت جانوری خیلی پایین تر از سلولی مولکولیه؟ واسه اپلای شانس جانوریا کمتره؟ کلا موقعیتای جانوری کمتر از سلولی مولکولیه؟

 

سلام عزیزم
جانوری، سلولی و مولکولی، گیاهی، بیوتکنولوژی و... تمام شاخه های زیست یکین برای اپلای، هر کدومو بیشتر دوست داری بزن.
توی فرایند اپلای میگی زیست خوندی!
همونطور ک هر کدوم از شاخه های شیمی زو بری میگی شیمی خوندی، کارشناسی اونقد جزیی نیست تو این چیزا
 پس بر اساس علاقت انتخاب کن

ممنونم عزیزم. به نظرت ۹۵۰۰ منطقه یک زیست خوارزمی شبانه و زیست شیراز جفتشو میتونه بیاره یا هیچکدومشو نمیتونه؟

قلمچی و سایت هیوا و انتخاب رشته مجازی سنجش میگه نمیاری.

ولی شما از بچه هاش خبر ندارین که مثلا تهش تا چند این خوارزمی و شیراز میره تو؟

خواهش میکنم
ببین نمیدونم میاره یا نه، من چهارسال قبل انتخاب رشته کردم، ولی خب اول همه دولتی ها رو بزن، نکنه یه وقت با تصور قبول نشدن انتخاب رشته ات رو خراب کنی
یادمه منطقه یک هفت هزار هم دولتی خوارزمی قبول شده بود اون موقع...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan