!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

وی حوصله اش سر رفته

هوا یه جوری بهاری و قشنگه که آدمو صدا میکنه بره بیرون تفریح و خوشگذرونی اما امان از کرونا :( و ضیق وقت حتی.
تو دو هفته اخیر فقط یه خداحافظی با خونه رفتم،یه پیاده روی و یه چرخش شبانه با ماشین جدید.همین سه بار فقط رفتم بیرون و دیگر هیچ.
معلومه حوصله ام سر رفته امروز؟ :)) یهو خیلی برنامه هام بهم فشار آورد و دلم خواست رها کنم
حتی دلم میخواد یه گربه دوم داشته باشم و تو فکرشم اما به بعدش و آینده که فکر میکنم پشیمون میشم.ببینم تهش چی میشه
و از هفته آینده وارد فاز ``انتظار و امیدواری`` برای شنیدن یک خبر میشم که خب خیلی امیدوارم که خبر خوشی بگیرم.میام به شما هم میگم ؛) دعا کنید واسم

سلام و درود لیمو خانوم عزیز 

 

ای جانمم ـ پس لیمو خانوم یدونه پیشی هم داره ـ ی عکس ازش بزار اینجا ببینیمش 

من بیست سال اینجا گربه‌ی ایرانی پرورش میدادم و مقداری از هزینه‌ی تحصیلم رو از این راه تامین میکردم و الان هم دوتا دارم ک یکی‌اش ایرانیه و یکی‌اش هم بهمون پناهنده شده 

انشااله ک این فاز هم ب لطف خدای مهربون ب خوبی و اونطور ک دلت میخاد ب سرانجام میرسه و میایی و خبرش رو برامون مینویسی 

 

شاد و سلامت باشی الهی 

 

 

سلام بر دوست همیشگی :)
اره دارم:) اسمش فندقه.چشم سر فرصت حتما میذارم واستون

چقدر خوووووووب و هیجان انگیززز *___* منم دلم خواست.یعنی گربه ها رو پرورش میدادین و میفروختین؟:(
الهی امین.ممنونم از آرزو و دعای خیرتون
.

همچنییییین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan