!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

الان فقط میخوام بخوابم !

امروز ۱۰ ساعت بی وقفه پشت سیستم کار میکردم.واقعا بی وقفه! یهو به خودم اومدم دیدم حالم بده،به ساعت نگاه کردم ۶ ساعت از وقتی که شروع کرده بودم گذشته بود.رفتم آب خوردم و برگشتم و دوباره ۴ ساعت دیگه ادامه دادم.
و میدونم این برای سلامتیم خیلی مضر بود.خیلی بد بود اما چاره دیگه ای نداشتم.و وقتی دست از کار کشیدم که حس کردم اگه یک ثانیه دیگه ادامه بدم بیهوش میشم :)) 
اینه دیگه.

خسته نباشی.

سلامت باشی :)

سلام، از احوالتون معلومه که خسته این:)

شغلتون مگه چیه؟:) چه کار میکردین؟تایپ؟


خدا قوّت🌹خسته نباشین

سلام. الان بهترم مرسی:)
من دانشجوام.و کارهای درسی انجام میدادم.برای خودم

خیلیییی ممنونم.سلامت باشین

من یه دیروز رو بی وقفه کار کردم حالا دستم داره میفته از آرنج...به زور شب از درد شونه خوابیدم

خیلی بده مه سو :(( منم تو ناحیه شونه و گردنم مشکل داشتم و دوساعت زمان برد تا تونستم بخوابم.امروز هم اثارش هست 
امیدوارم الان بهتر باشی عزیزم و خدا قوت :*

من یه دیروز رو بی وقفه کار کردم حالا دستم داره میفته از آرنج...به زور شب از درد شونه خوابیدم

خسته نباشییی:)

روزه نمیگیری نامسلمون!؟😉😉🤪🤪🤪

میتونستم مثلا عصر شروع کرده باشم و وقتی رفتم اب بخورم بعد از اذان بوده :))) 
هشتگ قضاوت نکنیم :p

ولی نه

خسته نباشی  :) 

من علاوه بر همه دردها چشمامم خیلی میسوزه به لپ‌تاپ نگاه میکنم 😁

سلامت باشی یاسی جان
اره منم همینطور،اشک هم میاد :)) بخاطر خیره شدن و نور و نزدیکی به اسکرینه.

سلام و درود لیمو خانوم عزیز 🌹

 

مگه لیموها هم میخوابن ؟ 🤣 

خب چرا با خودت اینکارا رو میکنی ؟ 

فکر کنم با همین روش پیش بری چن وقت دیگه اثری ازت نمونه ! 🤔

 

مواظب خودت باش لطفن ! 

 

شاد و سلامت باشی الهی 🙏

 

سلام جانان:) خوبی؟ 

اره بابا اتفاقا خوابالوان ولی غلبه میکنن :))) 
نه هنوز کار داریم،فعلا مونده تا به بی اثری برسیم :D

جانان من هیچ وقت بیشتر از این روزها مراقب خودم نبودم راستش.فقط یه بخش کوچولو مونده که اونم وارد برنامه کنم پرفکت میشه:) ممنونم که گوشزد میکنی


همچنییییین.راستی از اونجایی که لطف داری و مدتیه منو میخونی ، دوست داشتم یکم از خودت بدونم بیشتر بشناسمت اگر دوست داشتی

خسته نباشی عزیزدل😘

مرررسسی دلاشفت جان سلامت باشییی:)

بسیار زیبا
پست هاتون عالیه 
 

متشکرم
جمعه ۲۸ خرداد ۰۰ , ۲۰:۳۰ فروشگاه اینترنتی لباس کار

با سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید من همیشه مطالب شما رو می خونم و خیلی برام جالبه که یک نفر اینقدر با تبهر مینویسه 
و اینقدر وقت میذاره برای نوشتن مطالب با کیفیت بالا و خوب 
مطالبتون سنجیده است و گاهی من ساعتها وقت میگذارم برای خواندن مطالب خوب شما 
ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و کامنت من را خواندید 
اگر وقت کردید به وبلاگ من هم سر بزنید و نظرتون رو برام بنویسید 

<a href="https://safesho.com/iranian-top-12-best-work-clothes-stores/">فروشگاه اینترنتی لباس کار:&nbsp


با تشکر 
نازنین شکری 
 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan