!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

وای از این سرما!

مدت ها فکر میکردم بخشیدمش ولی چند روزه فهمیدم داشتم تلقین میکردم.
میشه آدم ، آدم بخشنده ای باشه ولی یه چیزی رو،یه کسی رو یا یه اتفاقی رو نبخشه.
این که تو یه چیزی رو نبخشی دلیل نمیشه قطعا آدم بخشنده ای نباشی چون خیلی چیزای دیگه رو میبخشی و عبور میکنی
ولی تو این مورد ، من فقط عبور کردم.
وقتی روزهای زیادی تلاش کردم که صددرصد پاک شم از (نبخشیدن) و پر شم از (بخشش) و نشد ، بازم مجبورش میکنم ببخشه؟ نه.اصلا.هیچوقت
تو این موارد من فقط عبور میکنم و طلب خیر میکنم برای اون چیز یا شخص یا اتفاق.از ته دلم دعا میکنم واسش.چون نمیخوام قلبم جای سیاهی ها باشه.نمیخوام مدار انرژی جهان رو با حس بدم بهم بریزم.فقط میخوام نبخشم،عبور و دعای خیر کنم.
And that's OK.

یاد این جمله توی سریال Blacklist افتادم..

 

"Forgiveness doesn't mean accepting what you've done… It means understanding that the line dividing good and evil cuts through the hearts of all of us”

- Raymond Reddington to Donald Ressler on The Blacklist

 

و جدای از ترجمه‌ی تحت الفظی، چیزی که من ازش فهمیدم اینه که.. بخشش به معنای درک مرز باریک بین خوبی و بدی توی کردار شخصیه، و این گذری که تو بهش اشاره کردی.. برای شخص تو چیزی جز بخشش نیست.

امیدوارم توی این مقاومت در برابر تاریکی موفق باشی.

من ندیدم این سریال رو ولی چه جمله قشنگی.
درست میگی.این کاری که من کردم ممکنه هم بخشش باشه.
ولی میدونی دلیل اینکه خودم اسمش رو بخشش نمیذارم اینه که وقتی میبخشم دیگه هیچوقت یادآوریش اثری روم نداره.ولی این رو بعضی وقتها که به دلیل قانع کننده ای روش عمیق میشم ، توش یه کمرنگی وجدان یا ظلم پنهانی میبینم و حسم بد میشه.تلخ میشم یکم.و خب برا همین حس کردم شاید نبخشیدم
ولی الان با کامنتت به این نتیجه رسبدم اسمی هم روش نذارم.فقط میذارم حسم بیاد و بره.اذیتش نمیکنم :))
ممنونم از کامنتت

اوهوم :) در "گذر" ـیم.

:)

همین که گذر میکنی و براش دعای خیر میکنی بعد یه مدت میبینی اون مساله از ذهنت رفته و تموم شده....و ازش درس گرفتی...

همینم پیشرفت عالی ای هست میون اینهمه نبخشیدن ها و یادآوری های مداومی که خیلی ها انجام میدن از اتفاقات تلخ زندگیشون.....

درس هم گرفتم حتی.شاید درس های بیشتری تو راهه

 تجربه کردم قبلا و اثری جز پریشانی و حال بد نداره.بهتره نکنیم

کار خوبی میکنی که نمیزاری قلبت جای سیاهی‌ها باشه:) مطمئن باش نتیجه‌شو تو زندگیت میبینی :)

دیدم یاسی *___* و خیلی خوشحالم بابتش.امیدوارم بازم ببینم حتی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan