!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

ذوووووق :))

خب خب :)) بیشتر از یک هفته اومدنم به شهر دانشجویی میگذره و تقریبا میشه گفت هفته اول رو تو خوابگاه تنها بودم 
کلاسها تشکیل شدن همون هفته اول به لطف بچه هامون و خودم البته ! فقط مونده آزمایشگاه ها
بعد امروز که تمااام دانشگاه روز اول کلاسهای رسمیشونه ما پدر استادمون فوت شده بیکار میچرخیم
هیچی دیگه من تنها اومدم خوابگاه و خیلی جدی زبان میخونم و به این فکر میکنم که کمتر از یک ماه دیگه میم قراره باهام زبان کار کنه *_* دلم لک زده واسه کلاس زبان ..
آقاااااا ^___^ باااالاخره مدرک اصلی زبانم رو گرفتمممم :))) مث بچه ها ذوق دارم حتی ازش عکس بگیرم منتشر کنم منتها هنوز اینکارو نکردم !! 
گواهی سابقه کارمم گرفتم. اما با 22 واحدی که برداشتم مخصووصا 6 واحد از تخصصی ها انقدر نگرانم که فکر نمیکنم برم جایی وااسه کار فعلا. واقعا فکر نمیکنم بشه دوتاش رو به نحو احسن مدیریت کرد.البته کار ترم قبلم رو دارم ولی خب اون حقوقش خیلی خنده داره :))) نمیشه گفت استقلال دارم اصلااا ...
همینا دیگه ..
دیدم خیلی نبودم گفتم بیام یه گزارش بدم و برم تا نوبت بعدی 

آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan