!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

کوچولو خودتی :))))

پست قبلی رو که یادتونه؟
امروز از بچه ها سنشون رو پرسیدم
کوچیکترینشون نیایش بود ؛ دهههه ساله!!
فقط من موندم چرا ده سالشه و هنوز کامل نمیتونه صحبت کنه :))
بقیه شون هم از 11 تا 13 بودن
بنده هم از این به بعد راجع به سن کسی نظر نمیدم :| با اون تخمین زدنم
فکر میکردم نهایتا کلاس دوم ابتدایی باشن!

:)))))))

من خودمم خیلی به این فکر کردم. ما اینجوری بودیم خودمون؟ حس میکنم یکم بزرگتر از اینا بودیم تو سن مشابه

اینا از نظر عقلی خیلی بچه تر از خودمونن. و همین باعث میشه فکر کنیم سنی ندارن! درصورتی که ... :)) چی بگم اصن

واااا:/

نسل به نسل بچه ها اب میرن:|

:))) 
تو سن بلوغ یهو چنان رشد میکنن که از خودمون رد میکنن.نگران نباش اصن جبران میشه :))

ولی این بیشتر واسه پسرا صدق میکنه...دخترا اکثرا ریزه میزه میمونن😊

من خودم جز ریزه هام :))) ولی خب اون تغییرات شگرف هم کم ندیدم..بستگی ب وراثت و محیط داره دیگه ؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan