!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

روزمره

● امروز آزمایش خون داشتم و طبق معمول رگ دستم رو پیدا نمیکردن :| 
● فردا تا ظهر کلاس دارم و بعد از ظهر هم مصاحبه دارم که بابتش نگرانم.نمیدونم قراره چی بشه و ایده ای هم راجع به سوالهاشون و سختیش ندارم
اما خب خوشبین باشیم! تا اخر شب وقت دارم بخونم یه چیزایی
● پنجشنبه قراره با دوستهای دوران دبیرستانم بریم سمت یه آبشار فوق العاده زیبا ... میخوام خواهرم رو با خودم ببرم اما یکم نگرانم که مسئولیتشو قبول میکنم
چون هم جایی که میریم از خونه دوره ، هم انقدر شلوغه که جای سوزن انداختن نیست ، و هم توریستی و خاطره جالبی از آخرین باری که با دوستام رفتیم ندارم! دعوای بدی بین چند نفر شد که ما دقیقا وسطش گیر افتاده بودیم :))) 
● هم کلاسیم ن.گ بهم اطلاع داد که میخوان با بچه ها یه کارهایی کنن از سر بیکاری. اونم چی؟بیوشیمی رو شروع کنن به خوندن
خب من خودم قصد اینو خیلی وقت پیش داشتم منتها امروز فهمیدم منبع اشتباهی براش انتخاب کرده بودم
لطف کرد و عکس صفحات اول کتابش رو برام فرستاد اما گفتم تا شنبه نمیتونم شروعش کنم ، تموم کردن که جای خود داره!
این ترم پیش رو فوق العاده سنگین و سخته و امیدوارم مثل ترم قبل بترکونم *_*

چه دانشجوهای خوبی که از حالا شروع به خوندن میکنن....خیلی توی کلاس باعث پیشرفتتون میشه شک نکن....
امان از رگ دست ناپیدا....
*_* 
ایشالله

هعی هعی :/
سلام:).. منم رگام نازکه.. هرسری میرم بیمارستان داستان داریم که رگم پیدا نمیشه.. پیدا هم بشه زود پاره میشه:(سخته..اینو درک میکنم:(
در مورد مصاحبه هم موفق باشید:)
سلام
چقدر هم بده :( هعی

ممنوووونم *_*
صبحونه خورده بودی ازمایش دادی یا ناشتا بودی ؟
ارمایش واسه چی خدا بد نده 
ناشتا
چیزی نبود.چکاپ سالانه
ممنونم
اینقدر هزونه ها گرونه که اخه لامصب !!
چجوری با این اوضاع بریم چکاپ !
بله واقعا به شدت هزینه ها زیاده ... متاسفانه و بدبختانه

:(

سلام

امیدوارم موفق شده باشی!

راستی آلان وب تو چیه؟؟؟ بایدکلا یه وب جدید بزنم



سلام
بیان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan