!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

باز هم فیلم

غرور و تعصب
کتابش رو نخوندم.فیلمش رو دیدم
تصور اینکه تنها دغدغه ی مادر توی زندگی ، شوهر دادن دخترهاش باشه و حتی صحبت دائمش با همسرش و تمام فعالیتهاش در این راستا باشه به شدت مسخره و پیش پا افتادست
اما من کلا عاشق فیلمهایی ام که توی اون فضا ساخته شدن.
فضای قدیمی ارابه و اسب و نامه دادن و لباسهای کلاسیک و باحال
فیلم سرگرم کننده ای بود

مادام بُواری
این فیلمه هم توی همون فضا ساخته شده بود اما یه جاهاییش من رو خسته کرد طوری که نصفش رو دیدم و روز بعدش دوباره ادامه اش رو دیدم

در کل بدی این دوتا فیلم این بود که محتوای خاصی نداشت.نمیتونستی ازش چیزی یاد بگیری
اما اگه اون فضایی که گفتم رو دوست دارید حتما ببینیدشون :)

و فررررندزززز
طلسم شکست و من فصل اولش رو تموم کردم و چند قسمت هم از فصل دوم دیدم و تا الان لذت بردم. دیگه کم کم دارم با فضای شوخیهاشون آشنای کامل میشم.
و هر کی ازم میپرسه کدومشون رو بیشتر دوست داری نمیتونم جواب بدم.چون واقعا همشون به یک اندازه طنز دارن و باحالن
اما کلا توی فیلمهای کمدی اون شخصیتهای به نوعی خنگ:))) باحالترن. مثل فیبی و راس!
شوخیهاشون از روی نادانیه در واقع.خنگ واژه مناسبی نبود :|

این دغدغه مادرا برای منم جالب بود. تو فیلمای دختر دیگر بولین و داچس دیدمشون. مادره همه دغدغه‌ش ازدواج دخترا بود و همین که ازدواج کردن حتما پسردار بشن که آینده‌شون تضمین بشه. 
گااااد :||||
چه خوب شد تموم شد اون دوران :))هر چند هنوز هم میتونن باشن
راس که دانشمندشونه دخترم. نادان کجا بود؟:))))
فرندز آدمو اسیر می‌کنه! همین چند وقت پیش شروع کردم برای پنجمین بار ببینمش، اما دیگه بعد از فصل ۴ تصمیم گرفتم ادامه ندم و حداقل یه چیز جدیدی ببینم.برا همینه که دو شبه افتادم رو دور کارتون دیدن:)))
صرفا درس خونده مادر :)) وگرنه توی روابط اجتماعیش و ارتباط برقرار کردن و اون بخشهایی که باعث میشه بخندیم خنگ میزنه :)))) نمیدونم چرا همچین برداشتی کردم.باید بیشتر دقت کنم ببینم نظرمو عوض میکنه یا نه :))
پنجمییین باار اخه...:))) نگو که قراره منم معتاد کنه
مثلا من خودم واااقعا با سریال آن ویت ان ای(انه شرلی) حال کردم و هرروز ترغیب میشم که برم دوباره ببینمش اما خودم رو کنترل میکنم
سریال بانشی رو که دیگه نگو
هی خودمو قانع میکنم که بابا یک عالمه فیلم و سریال هست که ندیدی برو اونا رو ببین:))
آره خب، از اون جهت راست میگی:))
خیلی دیدم همه میگن معتاد می‌کنه و اینا. اما اگه یه جا دیگه تونستی جلوی خودتو بگیری، اینجا هم می‌تونی:دی
:))
عه؟خوبه پس خیالم راحت شد :)) 
نمیدونم چرا ابم  با فرندز تو ی جوب نمیره ((:
منم همین بودم
چند قسمت ببین حله
کلا سالهایی که اون دو کتاب نوشته شدن دغدغه ها اینجوری بودن....
من کتاب غرور و تعصب رو خوندم فیلمشو ندیدم
فیلمش شاید ارزش دیدن داشته باشه واست پس :)
سلام گل دختر مهربون ، روزت مبارک لیمو جان 💜
سلام حانیه جان با معرفت
مرررررسیییی :*** روز خودت هم مباارررک 
تازه فصل های بعدش(۷۸اگه اشتباه نکنم)راس خییللییی بهتر میشه
فصل اول ک فقط چندلر😂
واقعا؟ :)) دو روزه سرعت دیدنم رو کم کردم.فصل دوام:))
منم فرندزو سه بار دیدم تا الان و قطعا دوباره میبینمش. تازه من یجوری بودم که اصلا نمیتونستم فیلم و سریال تکراری ببینم. یجوری اذیتم میکرد. کلا چیزای تکراری برام آزاردهنده ان مثل سوال های تکراری. فرندز یجوری بود که هربار که دوباره دیدم بیشتر هم لذت بردم. 
ولی خنگ های معروف داستان جویی و فیبی ان برای همیشه و بین فن های فرندز شناخته شده ن. یکم بیشتر پیش بری متوجه میشی. درکل که همشون محض حفظ کمدی کمی خنگ هستن ولی فیبی و جویی جوری ان که بین خود شیش نفرشون هم یه چیز مشخصیه. البته باز فیبی با کاراکتر عجیبش خیلی جاها سورپرایزت میکنه. 
حتما کامل ببینش. مطمئن باش که پشیمون نمیشی از وقتی که گذاشتی. و شاید به این سبک سریال های سیت کام علاقه ی خاصی پیدا کنی. 

* در راستای فیلم های سبک کلاسیک که دوس داری هم سریال پولدارک پیشنهاد میشه. خیلی تو حال و هوای قشنگیه. دقیقا همون فضای رمان های کلاسیک قرن نوزدهم انگلستانو تداعی میکنه برات با بازی خیلی خوب ایدن ترنر. 
چه جاااالب
اره موافقم که همشون مجبورن یه جاهایی خنگ به نظر بیان
ولی خنگ بودن راس بیشتر به چشمم اومده تا جویی.البته تا الان
برم جلو ببینم چی میشه :)
فیبی که مورد علاقمه از بس خووبه

سریال...برم ببینم چند فصل و قسمته ببینم چه میشه کرد با پولدراک ؛)
مررررررسییی المیرا :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan