!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دارم تغییر میکنم

اگه میخواید بدونیو حالتون واقعا خوبه یا بده شب ها به درونتون نگاه کنید! شبها همه چیز پررنگ تره.
تمام حس های خوب و بدی که در طول روز باهاشون مواجه شدی یا ازشون فرار کردی شب ها پرررررر رنگ میشن.
و من فهمیدم که امروز عصبانی بودم.بماند

از این که بگذریم
باید بگم که ....
دارم کتاب نیمه ی تاریک وجود رو میخونم.پذیرش نفرت در برابر عشق ، شجاعت در برابر ترس ، قناعت در برابر حرص و ...
این که بدونیم هرررررگونه حسی که داریم و هرگونه بخش وجودی و شخصیتی که داریم ، چه خوب چه بد ، چه مزایایی برامون داره و جریانش چیه..
و منم که دارم خودم رو بررسی میکنم که اره! همیشه از نفرت فرار کردم ، از حسادت ، از هر ویژگی بدی
چون بهم دیکته شده بود توسط خودم که خووووب باش! قهرمان خودت باش
درصورتی که خوب بودن یعنی "کامل" بودن ، نه فقط اون صفاتی که با عنوان "خوب" شناخته شدن رو داشتن.
یه جاهایی باید به جای عشق ، نفرت ورزید . باید حسود شد حتی ، باید ظالم بود ...
شرایط مهمه.
میدونی؟درسته که این روزها بخش زیادش رو دارم رنج میکشم بخاطر اتفاقات و عواطف درونم.اما دوستشون دارم.پذیرفتمشون.و دارم بزرگتر میشم
و البته که هیچوقت فراموششون نمیکنم.
gold days!!!!!هاه
به نظرم باید منم این کتاب رو بخونم....:)
چه خوب که خودمونو با خوب و بدمون دوست داشته باشیم و بپذیریم واقعا....
من خیلییییییی تعریفش رو شنیدم و قبلا نسخه ی صوتیش رو گوش کردم
اما ارزشش رو داشت که کتابش رو داشته باشم و بخونم
امان از شب لیمو ...
راستش من ترجیح میدم شب ها زود بخوابم تا اینکه بشینم به احساساتم فکر کنم، شب خیلی سنگین و بی رحمه :(
مشکل اینجاست خوابم نمیبره :((
و حتی دلم میخواست درکم نکنی.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan