!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

I wish i were happy

میدونی
تا الان که نه روز از تابستون گذشته اونی نبوده که میخواستم
نه خوشحال بودم ، نه هیجان انگیز بوده ، نه هدفمند بوده ، نه رویایی!!
همش ضدحال و حالگیری
خیلی دلم میخواد درست شه.بیکار هم یه جا ننشستم و اوضاعم رو تماشا کنم.
واسه بهبودش تلاش میکنم اما انگار توی یه چرخه معیوبم
میترسم...
من از چالشهای زندگی نمیترسم.معتقدم همونا باعث میشن قدر زیباییها و خوبی هاشو بدونیم
اما از اینکه یک احساس بد رو بارها و بارها تجربه کنم و اون چالشم باشه میترسم.میترسم از پا درم بیاره بدون اینکه بفهمم
و حتی میدونی؟! کاش مینشستم واسش گریه میکردم!! سبک میشدم
باورت میشه؟گریه ام هم نمیگیره!
در سکوت و پوچی خیره میشم به یه جا :||| 
what the hell .....?
بیا فکر کنیم قراره درست شه.

واسش گریه نکن. واسش آهنگ پلى کن و برقص :)) 
جلوى آینه برقص و بخند تا جایى که انرژى دارى. اثر داره.. جدى میگم
سعى کن زیاد تو خونه نمونى مادر.. برو بیرون و جاهاى پر هیاهو.. زندگى در جریان و رفت و آمد ها و زنده بودن ها رو ببین.. جایى که تو رو از این فکر ها شده براى یه چند ساعت خلاص کنه..
چشم خاتون جان مهربون.مرسی از کامنتت
حتما اینکارو میکنم
فکر می کنی چه تعریف منشعب شده ای از چه چیزیه؟
زندگی همینه . یعنی چلنج ها و سختی هایی که برات میان رو فقط بتونی ازشون در بری یا حل کنی ..
زندگی قرار نیست بر وفق مراد باشه عزیزم
باید  به آرامشش برسی ... و بگی دیگه همینه دیگه ....
ببین حتی میگی چلنج ها و سختی ها! ینی تنوع دارن.نه هممممش یک چلنج و سختی تکراری
حق با شماست قطعا و بی شک.باید پذیرفتش
ممنون که نظرت رو گفتی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan