!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

بالاخره friends

خب بالاخره شروع کردم friends رو ببینم! میخوام بدونم چیه که انقدر طرفدار داره
البته دو سه سال پیش چند قسمتش رو دیدم و خسته ام کرد.واسه همین ادامه ندادم
الان دوباره میخوام تلاش کنم :))

کتاب هم اگه بخوام بخونم ادامه ی سینوهه رو میخونم.چون امتحانهام شروع شد و نتونستم ادامه ش بدم
و اینکه خییییلییی وقته کتابهایی که خوندم رو اینجا معرفی نکردم
از مهر سال قبل تا الان نسبت کتاب خوندنم به فیلم دیدنم ده به یک بوده! بیشتر کتاب خوندم و وقت هم نشد اینجا بگم
حالا شاید کم کم اومدم معرفیشون کردم.کتابای جالبی بودن

+ زندگی بهم ثابت کرده وقتی منتظر اتفاقات خوب نباشم بیشتر به سمتم میان و سورپرایزم میکنن.
وقتی منتظر بالی برای پروازم نباشم و خودم پر بگیرم ، شاید کسی بیاد و سنگینی بارم رو توی مسیر کم کنه.اما اگه بشینم تا کسی بخواد من رو به پرواز در بیاره تهش فقط ناامیدیه
ولی الآن توی شرایطی ام که نمیدونم دقیقا چی درسته چی غلطه و چیکار کنم.بیشتر از اینکه خودم واسه بهبود حالم و اوضاع تلاش کنم ، منتظرم ببینم چی میشه تهش! که شاید هم فکر خوبی نباشه.نمیدونم

friends یکی از دلایلیه که من نسبت به دنیا حس عقب موندگی می کنم. دو تا دلیل دیگه ش هم گات و تایتانیک هستن :/
که ندیدیشون؟ :))) 
Friends فصل اولش واقعا آزار دهندس. البته بقیه فصلاشو ندیدم. از بقیه شنیدم!. بنظر شوخی هاش خیلی کم مزه و قدیمیه. کمدی میخواید modern family خیلی جدید تر و خنده دار تره. یه امتحان کنید. 
اره منم شحیدم که فصل اولش رو باید تحمل کنی بعدش درست میشه ! دوست دارم تا تهش ببینم اصن چیه.کشفش کنم مثلا :)))
ولی کلا بخاطر تفاوت فرهنگمون تا حالا کمدی خاصی از اونا نتونسته من رو بخندونه.
حتما.مرسی
بله :) 
من فقط اگه راجع به یه چیز اینطوری کنجکاو بشم میرم میبینم.در غیر این صورت مهم نیس ؛)

وای بی صبرانه منتظرم تا کنکور تمومش شه فرندز ببینم😑
یه دوستام میگفت نبینی نصف عمرت به فناست😕

هفته دیگه :)  به به حس خوب رهایی بعد از کلی تلاش.موووفق باشی

:))) نه بابا دیگه در این حد هم نیست
فرندز شوخیاش قدیمیه؟؟؟😒
چندوقت پیش توی کانال توئیتر فارسی هرچی میخوندم بنظرم اشنا میومد اینقدر فکر کردم یادم اومد توی فرندز این جملاتو شنیدم
و حالا نمیگم خدای کمدی این حرفاست تازه حتی میگم فصلای اخرشم زیاد بدل نمیشینه 
ولی درکل بنظرمن فصلای اولش خیلی بهتر از اخراشه وخب اونقدارم بد نیست و برای یه اوقات فراغت20دقیقه ای مناسبه:))))
یک ساعت داشتم میگشتم ببینم من کجا گفتم قدیمیه :)))) 
نظرات متفاوته چون من هیچوقت نشنیده بودم فصلای اخرش رو :)) حالا دیگه کلا نابود و ناامید شدم :))) 
شوخی کردم  فعلا دارم میبینم.
ببینم چقدر سرگرمم میکنه ؛)
تو کامنتا بود ببخشید من بد گفتم☺😘
متوجه شدم عزیزم. its okay
:**
منم ندیدم....من اکثر سریالایی که پر طرفدارن رو در زمانش نمیبینم....نمیدونم چرا...یکی دو قسمتشو دیدم خوشم نیومد....
کتاب....معرفی کن...
وای سینوهه عالیه...یادمه دبیرستانی بودم خوندمش....کتاب خیلی چاپ قدیمی ای بود مربوط به پدر دوستم....بعد اینایی که الان چاپ شده توی بازار میبینم نصف اونن....اینقد حذفی داشته!!!!!!!! :))))
ولی خیلی قشنگه....تاریخی درام پزشکی
اره دقیقا.

حتما

من پی دی افش رو دارم.فکر کنم 400 صفحه ست.دقت نکردم.ولی سانسور نشده همه چیز توش داره :))

کلا فرندز جزء سریالاییه که به مرور بهش خو میکنی (مخصوصا اگه اولین بارت باشه که این سبک از کمدی رو میبینی)
اینجوری نیس که همون قسمت اول بگی واو، چه شاهکاری ولی به طرز عجیبی بعد از یه مدت میبینی که تک تک جزئیات این سریال برات جذابه
با تیتراژش میخونی و دست میزنی و غرق زندگی با کرکترها میشی
یه چیزی شبیه زندگی
جالبه که انقدر غرقش شدید شما.
من هنوز به اون مرحله نرسیدم :))) اگه رسیدم حتما میام میگم
سینوهه ای که من خوندم شاید قریب به ۸۰۰ صفحه بوده ....دو جلد کتاب
اوه اوه! چه زیاااد
و یه سری تناقصهایی هم توش داره با چیزایی که به خورد ما دادن
من تا الان ندیدم صحبت خاصی از اون همه محبوبیت و حتی وجود یوسف پیامبر کنه
منم فکر نمیکردم به این مرحله از عرفان برسم :دی
:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan