!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

غر!

احساس رهاشدگی یا مثلا از دست دادن چیزی رو دارم و نمیدونم هم چرا
دلخوشی های درونیم متزلزل شدن
اومدم خونه و استقلال خوابگاهیم رو از دست دادم و حوصله ام سر رفته
هر چی رو در حال حاضر دارم تجربه میکنم بخاطر تغییر نقطه امن و محل زندگیه
آسون نیست
حوصله دوستامو ندارم.دغدغه هاشون برام پیش پا افتاده و بچه گانه ست.
:|
هیچی دیگه ولش کن
سلام لیمو خوبی ؟🍹🍋
سلام آرام جان
خوبم مرسی.شما چطوری؟
دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۲۲:۰۰ معلمی از جنس اینده
سلام این وبلاگ خیلی عالیه.
سلام! ممنون :)))))
حالا من نفهمیدم خونه آرامش داری یا خوابگاه؟!!!!! :پی

پست قبلی حس خودم نبود.حس خانواده ام بود
و راجع به خودم ، همه جا میتونم آرامش داشته باشم.فقط روزهای اولش سخته واسم.وقتی مدت طولانی نیستم 

ممنون عزیز :)
:**
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan