!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

در مترو می نویسم!

این امتحانم هم برخلاف انتظار خیییلی خوب بود.
به خیر گذشت :))) چقدر نگرانش بودم و چقدر اعصابم رو خورد کرد واقعا
اما تموم شد.دیگه تا چهارشنبه امتحان سختی ندارم
الان هم دارم میرم برای اخرین بار توی بهار میم بزرگ رو ببینم :) کاش اون یکی میم هم بود.دلم براش تنگ شده ... واسه شیطنتهاش و خنده هاش! 
شنبه ۲۵ خرداد ۹۸ , ۱۵:۱۸ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
به سلامتی 
انشاالله در تمام امتحانات زندگی موفق باشید :)
سلام
سلامت باشید :) مرسی

شنبه ۲۵ خرداد ۹۸ , ۱۵:۲۶ آرمین جی اف ایکس
میم کیه دقیقا!؟
رفیقم
بهتری لیمو؟؟؟براب سردردت دکتر برو ضربه بده....احتمالا لحظه ای فشارت افتاده پنجره رو ندیدی
حرص امتحان نخور...ته ش میبینی تو با اون نمره بالا کنار کسی کار میکنی که مثلا دو بار درسشو افتاده و نهایت پاس کرده....
ملاکت یادگیری باشه فقط....ببین و تلاش کن بیشتر از بقیه مطلب یاد بگیری توی رشته ت اینو از منی داشته باش که همش تلاش کردم برای گرفتن نمره بالاتر....منی که الان سرنوشت خیلی از نمره اولای دانشگاه رو میدونم که مثلا رفته یه گوشه خونه بیکار نشسته و اون نمره کمه الان چند ساله دفتر داره و کار میکنه کنار دوستاش که مثلا نمره های بالاتر داشتن....
بهترم اما خوب نیستم
چشم
متاسفانه یا خوشبختاته خیلی حرص میخورم واسشون :/
حتما یادم میمونه.اون مهارته اره خیلی مهمه ...
مرسی که حالم رو پرسیدی و بهم گفتی مه سوجان :*
من می خاستم برای مطالب بالایی تون کتمنت بزارم 
نشد که 
اینجا هم حسش رفت
هروقت دوست داشتید کامنت بذارید از طریق تماس با من راه ارتباطی باز هست :) مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan