!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

کُشت منو!

دیشب خواب میدیدم یه مرد من رو گروگان گرفته و در اخر هم با چاقو من رو کشت
با این که میدونستم دارم خواب میبینم و منتظر بودم اون لحظه ای که میخواست با چاقو بهم ضربه بزنه از خواب بپرم اما نشد! بیدار نشدم
و توی خواب درد ضربات چاقو رو حس میکردم
انقدر خوابم ادامه پیدا کرد که مردم! و وقتی بیدار شدم با بغض به شدددددت سنگینی داشتم گریه میکردم و صورتم رو چسبونده بودم به بالشم.
هرچی گریه میکردم بغضم تموم نمیشد
بعد از اون خوابم احساس میکنم بدترین اتفاقی که برات میتونه بیفته اینه که خودت رو از دست بدی.اونوقت دیگه هیچی نداری!
از دست دادن خودت صرفا مردن نیست.
خواب بدی بود.الان ساعت یک بعد از نیمه شبه و با اینکه به شدت خوابم میاد دلم نمیخواد بخوابم.
من خودم رو دوست دارم.:( نمیخوام دیگه همچین خوابی ببینم
مواظب خودتون باشین.

پ.ن : خوابیدم . خواب دیدم میخوان تو رو ازم بگیرن
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan