!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

میدونم میتونم نمره خوبی بگیرم :!

دوتا امتحان اولم غولن :| 
تمام فرجه رو من داشتم امتحان اول رو میخوندم تا الان.امروز اومدم سراغ امتحان دومی و با دیدن حجم و سختی مطالب چنان استرسی گرفتم که بیا و ببین.در حدی که امروز و  فردا رو کلا میخوام اونو بخونم
من نمیدونم چرا میانترم میگیره وقتی حذفی نیست :/
این دوتای اولی که اتفاقا همین هفته ی اینده هستن رو بتونم با موفقیت بگذرونم احساس میکنم بچه هامو فرستادم سر خونه زندگیشون :/ و بقیه امتحانهام در مقابل این دوتا مثل مسافرتهای دوران بازنشستگی میمونن
بخون بخون تا دوشنبه وقت داری :]]

پ.ن ساعت 19:54 : واقعا باید یه خسته نباشید حسااابی به خودم بدم بابت امروز. دمت گرم لیموی جان *_* اون امتحانی که صبح نگرانش بودم 4 فصل کاملا نخونده داشتم که مطمئنم تا قبل خواب 3 فصلش رو تموم میکنم :) میمونه یه فصل دیگه که فردا میخونم و اگه زود تموم شه عصرش هم میرم سراغ مباحث اوایل ترم *_* 
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan