!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

کلا تو ساختمون به این بزرگی 10 نفر موندیم !

پنج روزه که هم اتاقی هام رفتن خونه هاشون و من خوابگاه موندم چون هم راهم دوره هم اینکه میدونستم اگر بعد از دو ماه برم خونه اونقدر همه چیز تازه هست و اونقدر دلم تنگ شده که درس نخونم! لذا تصمیمم بر این شد که همینجا بمونم و منم که عاشق داشتن فضای خصوصی ... این روزا دارم از تنهاییم توی اتاق لذت فراوان میبرم!
یه چیزی هم که کشف کردم اینه که خوابگاهمون علاوه بر اتاق دونفره ، اتاق یک نفره هم داره.یعنی ممکنه به بچه های لیسانس هم تعلق بگیره؟! آخه دختری که من توی اون اتاقه دیدم هم لیسانس بود :|  ولی از طرفی هم دلم نمیخواد پول بیشتری برای خوابگاه بدم مگر از جیب خودم :))) :| 
باید این روزا درس بخونم دیگه ...
هیچی دیگه خبری نیست فعلا

اهان اهان.یه ایده ی جذاب برای مرحله ی جدیدی از زندگی که شاید به زودی منتظرمون باشه به ذهنم رسیده و خیلی باحاله.قلبم میتپه برای عملی شدنش راستش! کاش بشه *_*
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan