!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد

تنها روی پشت بومی که فقط آسمون ازش دیده میشه نشستم دارم نهار میخورم
خوابم میاد
و دارم فکر میکنم که بعد از نهارم برم بخوابم یا درسمو ادامه بدم
بیدار بودنم باعث افزایش یک نمره بشه مثلا . خوابیدنم باعث لذت آنیم شه
اما مگه اون نمرهه قراره کوه رو جا به جا کنه؟
من که به رفتن به نمایشگاه کتاب و خونه دوستم و ملاقاتشون نه گفتم
به خوابم نه نگم دیگه
به درک که قرار نیست زود تموم شی مرورت کنم :/ بعضی وقتها مثل الان ازتون متنفرم که هنوز تخصصی نشدید

*عنوان هم ربطی به پست نداشت!
بخوآب تا بازده ساعاتِ بعدت بیشتر بشه ☺️👩🏻‍🏫
باشه :) 
*_*
رو پشت بوم چرا؟ 😅
حوصلم سر رفته بود :(    :)))
سلام لیمو :)
اولا نوش جونت! به نظرم ببین ته قلبت چی میگه،بخونی یا بخوابی؟هر کدوم برات لذت بیشتری داره و طبق همون پستت از استاد چاووشی وای آره هست،همونو انجام بده :)
ان شالله که امتحانتم خوب میدی :))
سلام دوستم :)
مرررسسیی جات خالی
خواب ؛) خوابیدم
امیدواارم ....
شما چطوری؟
موافق خوابم
خوابیدم ؛)
منم خوبم عزیزم
خداروشکر :))
خوش باشی :**
خواب خیلی خوبه... اگه نبود زندگی خیلی سخت میشد
اره خوبه
اما گاهی دلم میخواد کلا نخوابم.آرامش بخشه اما پوچه برام.
امیدوارم به حداقل ساعت ممکن برسه خوابم (که نمیرسه :d )
سلاااااام عزیزم خوبی؟وای خیلی خوشحالم دوباره پیدات کردم
چطوری تو
یهویی گمت کردم
سلام مریم!
الهیی
اسمت مریمه اینیلت یه چیز دیگه ست..یادم نمیاد که ! معرفی کن:))
مرسی عالی بود
:)
روزه داران مه قرآن
رمضان نزدیک است
رو به پایان شده شعبان
رمضان نزدیک است
مستی و فیض سـحر
منتظر عـشّاق است
ماه پر برڪت یزدان
رمضان نزدیک است
اللهمَ ربَّ شَهر الرمضان التماس دعا
سلامت باشی عزیزم :**
خیلی عالی بود.
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan