!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

تلاش!!

ما در کلاس خود دانشجوهایی داریم که دروس ترم اول را در دبیرستان ، دروس ترم دوم را ترم اول و حال که در اواخر ترم دوم به سر میبریم در حال مطالعه ی دروس ترم 3 و 4 هستند...
همچین دانشجوهای پیش خوانی .. !
آدم هرقدر هم تلاش کنه و موفق باشه اینا رو که میبینه احساس پوچی میکنه :)) که چخبره بابا 

مثلا الانی که من در حال خوندن واسه میانترم هفته ی بعدم و فکر میکنم چقدر دانشجوی خوب و به فکری هستم ، اونا دارن واسه میانترم ترم بعدی آماده میشن :دی

چه وحشتناااک آقااااا چه وحشتناااااک!!!
چی بگم والا :||| ما باهاشون زندگی میکنیم نصف روزمونو
سلام :)
اینا اینجوری پیشخوان هستند و ما هم پسخوان
سلام :)
دقیقا ..
تو ثانیه ی ۵۷ اُم انتشار پست کامنت زدم :)))))
دمت گرم :))**
جا داره بگم شت:)
:((( من چی بگم :)))
واقعا چه خبره؟ :/
خدا میدونه :|
چه خر خون :))
اقا دیگه شورشو در اوردن :/ :)))
هیچ استرسی نداره....ما همچین همکلاسی ای دوران دبیرستان داشتیم و رتبه 10 کنکور شد!!!!! ولی خب حالا اون هرجای زندگیش واستاده ما هم واستادیم....باهم قراره مدرکتون رو بگیرین...با همون کلاس خوب پیش برو و اصلا نگران نباش
من که تلاشمو میکنم حتما *_*
نگران نیستما ... اما فکر کنم واسه همه هم کلاسی هامون همینطور باشه که دیدنشون حس انچنان جالبی منتقل نکنه!
واقعا باید بهشون گفت اخهه چه خبرتوونه؟چهه خبرررتووووونه؟؟؟والااا
همیییین 
خب که چی ؟ تهش هیچی نیست... تویی و مدرکت و البته سوادی که به مرور زمان حاصلت شده. 
احساس عقب موندگی نکن، کار اونا اشتباهه. تو غواصی کن :)
اخه میدونی اینجا بحث نمرات بالا و رفتنه ...
سعی میکنم واقعا :))
درست میشه. درست هم نشه یه روزی میفهمن اینا ارزشی ندارشتش. شایدم نفهمن ولی خب دیگه مهم نیست.
اینایی هم که از دبیرستان و .. خیلی چیزا رو بلد بودن هم اولین کسایی هستن که بعد ازین که چیزایی که بلدن تموم شد، به طرز جالبی دیگه کرکره درس خوندن رو پایین میکشن. صبر کنید ترم های 6 7 8 میبینید. 
ینی میذارن به اونجایی برسه که چیزی بلد نباشن؟ :)))

من اینو خودم بررسی کردم تو دوره خودمون. یکی از بچه ها یه روز خیلی ناراحت بود میگفت فلانی ها از علامه فلان اومدن و همه ی درسا رو از قبل بلدن. با این که خیلی میخوند ولی به پای اونا نمیرسید.
براش گفتم که موفقیت شما مثل دوتا خط میمونه که عرض از مبدا شما کم تر از عرض از مبدا اوناست و محور x هم زمانه. شیب اونا منتها کمتره. برای همین ممکنه تو یکی دو ترم از اونا پایین  باشی ولی تو بلند مدت چون اونا یاد نگرفتن که چجوری درس بخونن، دانشجو باشن نه دانش آموز، از تو عقب میمونن.
الان این شخص ناراحت تو کلتک کالیفرنیاس اون یکی های دیگه هم به زور درسشون رو تموم کردن و یا یه جای درب و داغون بی ربط به رشتشون اپلای کردن و یا تو یه کار بی ربط مشغولن.
البته یکی دو مورد بودن که متحول شدن و آخراش واقعا دانشجو شدن ولی خب معدود. 
چه تجربه باحال و جذابی ... خوشم اومد :) مرسی که گفتی واسم

به نظرت اونا موفق ترن؟
ته قصه معلوم نیست ...

وایی ||: اخه چ جوری ؟ چ جوری تفریح میکنن چه جوری به کارای دیگشون میرسن ؟
اتتتتتتفاقا به همشون میرسن.همشووون
بگو پیاده شن با هم بریم 🤭😶
نه دیگه باید بپری بالا باهاشون بری ظاهرا :)))
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۱۴ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
به نظرم کارها رو باید درست و به موقع انجام داد ...
نمیخوام بگم این افراد کار بدی میکنند ..
اما به نظرم هر کاری رو باید سر وقت خودش انجام داد

به عنوان مثال تو کودکی نمیشه جوونی کرد یا بالعکس :)
سلام
موافقم...جالب بود :)

جدا؟ 🤔
هوم :/
اونا آبروی هرچی دانشجوعه بردن!! دانشجو یعنی شب امتحانی!! :))
اون که با سواد نمیشه...میشه؟
چه خبرتونه؟.چههههههههه خبرتونه؟.
چقدر لوسن 
چی بگم دیگه :))
چه جوری تفریح هم میکنن؟
چرا من تو زندگیم هیچ غلطی نمیرسم بکنم؟! 
برنامه ریزی ! مدیریت زمان :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan