!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

توییت

حیف که نمیشه همه ی آدمهای مهم زندگیت رو یه جا داشته باشی و دسترسی به نیازهامون سخت میشه وگرنه با مجازی کات فور اور میشدم :d
دارم فکر میکنم چرا آدمها از پشت اسکرین و توی مجازی با هم مهربونترن؟! چرا وقتی توی واقعیت روبروی هم قرار میگیرن خبری از اون شور و علاقه نیست؟
من از آدمهای گرم و پر انرژی و صمیمی خوشم میاد و به جاش تمایلی برای نزدیک شدن به آدمهای خنثی ندارم.حتی گاهی خودم هم خنثی میشم و راضی هم نیستم اما طبیعت همیشگیم این نیست.توی یه جمع هایی ترجیح میدم ساکت باشم وگرنه ...

پستهام جدیدا شبیه توییت شدن اما خودمو قانع میکنم که بلاگم ظرفیتش زیاده و همچنان همینجا مینویسم و توییتر نصب نمیکنم :)))
سلامِ گرم
سلاام جناب مرتضا :) 
آخ گفتید. میخواستم دقیقا راجع به همین موضوع آدمای خنثی بنویسم ولی این دو تا کلمه پر انرژی و خنثی تو ذهنم نمیومد برای توصیفشون! 
من مشکلم اینه که آدمای خیلی پر انرژی دور و برم باشن منو خنثی میکنن. ولی اگه آدم خنثی کنارم باشه خیلی انرژی میگیرم! مشکل از منه فکر کنم!
من به جای خنثی اولش میخواستم بنویسم سرد
اما باز این به ذهنم رسید.مناسبتره

شاید خجالتی اید؟! 
بستگی به انرژی ای که از اون ادم میگیریم هم داره
احساس نا امنی میکنم! چون آدمایی که بیشتر از من اجتماعی هستن خیلی زیاد اجتماعی هستن به طوری که کلا خیلی چیزا براشون مهم نیست دیگه. از محیط اطرافشون فیدبک نمیگیرن. اینا باعث میشه که تو بلند مدت رابطه یه طرفه بشه. یعنی من صدام در نمیاد و کارایی که طرف مقابل خوشش میاد بیشتر انجام داده میشه!
ولی در مقابل آدم خنثی تر که میبینم دوس دارم بفهمم تو مخش چی میگذره. معمولا کسایی که حرف زیاد نمیزنن حرف برای گفتن خیلی دارن و حرف هاشون کیفیتش از کسایی که همیشه دارن حرف میزنن خیلی بیشتره منتها باید به حرف بیاریشون! 
اون ادمها رو میشناسم به خووووووبی.اما من منظورم اونها نیستن.اونا رو فکر کنم کمتر کسی بتونه تحمل کنه
من ادمهایی رو میگم که کنارشون احساس دوستی و صمیمیت بهت دست بده
و با این وجود منظورتون رو کاملا فهمیدم و موافقم
 نصب کن توییتر :)))
ولی پست های بلندت رو اینجا بنویس .

:)))) ینی اونم بیاد وقتم رو بگیره؟ حیفه :/ :))
حتما ...
همه این طوری نیستند
من در فضای مجازی هم نامهربونم 
هاها;D
البته همه جا استثنا هست
:)))) عجببب
اونا که یافت می نشود گشته اند
دقیقا همونایی که یافت مینشود آنم آرزوست
:)
به امید نایاب نشدنشون
شاید هم خودمون اذیتشون میکنیم که نایاب میشن
سلام :)
بالاخره اینجا هم باید چراغش روشن باشه دیگه.
سلام جناب قدح :)
بله همینطوره ؛) متشکرم
من فکر نمیکنم آدما توی فضای مجازی مهربون تر باشن
فکر میکنم حس هاشون زیادی اغراق آمیزتره
ابراز علاقه اشون زیادی محبت آمیزه (مث پیام های محبت آمیز)
عصبانیتشون زیادی عصبیه (فحش های ناموسی)
احترامسون زیادیه (مث پیام های خیلی مودبانه و طولانی)
خب این نمیشه همون حرف من؟ واسه مایی که تایم زیادی رو توی مجازی شیر میکنیم طبیعیه که به همون حد بالا هم عادت کنیم و بعد در واقعیت متعجب شیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan