!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

در جهان همه چیز نیکوست ، تو نیکوتر

امتحانم خیلی خوب که نه ، خوب بود
18.5 گرفتم :/ :))) اگه آزمایشها و کوییزهای در طول ترم رو هم بخواد یه نگاهی بندازه احتمالا نمره بیشتری بهم میده
دلم واسه 20 تنگ شده :| 
خب دیگه اینم سومین امتحان و پایان آزمایشگاه ها.
تا دوشنبه همچنان باید بریم کلاس
دوشنبه بعدیش هم پایان ترم ها دوباره شروع میشن.
یعنی فقط یک هفت فرجه.که اونم اول و اخرش زده میشه

دارم صبحانه میخورم و کتاب شفای زندگی از لوییز هی رو همچنان گوش میدم و لذت می برم
و به تنها چیزی که فعلا میخوام فکر کنم سه شنبه ست.
دوباره دیدن بهترین دوست زندگیم بعد از یک ماه
انقدر خوبه ، انقدر مثبته که وقتی کنارش هستی تمام حس های خوب جهان توی وجودت جمع میشه.میخوام برم پیشش و منم این انرژی رو ازش دریافت کنم و ذخیره کنم برای یک ماه آینده ام.میخوام برم بهش بگم چقدر دلم براش تنگ شده...

+ (در جهان همه چیز نیکوست) جمله ای از همون کتاب شفای زندگیه.بقیه اش رو خودم نوشتم :))
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan