!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

بعضی وقت ها روی لبه ی تیغ چیزیت نمیشه!

دو سه روزی هیچکس از خونه باهام تماس نگرفت
منم سرم شلوغ بود روز اول متوجه نشدم
جمعه بعد از 7_8بار تماس گرفتن با مامانم و بی پاسخ موندنشون بالاخره جواب داد و فهمیدم دایی و مامان جون خونه هستن.
یکم واسم عجیب بود چرا اون موقع اونا خونمونن و حتی چرا مامانم مثل همیشه راجع به قرار چهارشنبه ی من نمی پرسه
روز بعدش باز میخواستم خودم رو واسه مامانم لوس کنم دوباره تماس گرفتم که چرا واقعا حال منو نمی پرسید!! و ...
بعد از کلی اصرار گفت ببین من الان دارم باهات صحبت می کنم حالم هم خوبه! دو روز پیش تصادف کردیم
فقط میدونم خودم رو رسوندم خوابگاه و اتفاقا تنها بودم زاار زار گریه کردم.ولی حالم خوب نمی شد
با اینکه بابام سالم بود و جراحت مامانم خییلی کم بود من باز هم نگران بودم.باورم نمی شد و هی گفتم واسه من عکس بفرستید ببینم
خداروشکر به خیر گذشت و چیزیشون نشد.خداروشکر که امتحان سختتری نبود.
الان دیگه خوبم.مشکلی نیست و مامانم هم حالش خوبه (البته به قول خودش)
و چه قانون های رانندگی بیخودی داریم
طرف ماشینش یهو خاموش شده
چند روز از اون اتفاق گذشته ولی اومدم ثبتش کنم...
روزهای خوب و آرومی رو دارم میگذرونم ... با اینکه گاهی دغدغه و نگرانی هست اما ته دلم قرصه :) امیدوارم قدر این روزهامو بدونم و برام بمونن.
خداروشکر که حالشون خوبه و به خیر گذشته
و تو هم امیدت به خدا باشه
خدا با تلاش خودت میتونه بهترین ها رو برات فراهم کنه
خداروشکر
ممنون
انشالله
خداروشکر ک حال خانوادت خوبه : )
انشالله بهترین روزارو بگذرونی بآنو ^.^
ممنونم شمیم جان :)
خداروشکر که حالشون خوبه. 
امیدوارم بهترین ها برات اتفاق بیفته عزیزم
مرسی عزیزم
همچنین :)
خداروشکر که سالم و سلامتم.
انشاالله سایه شون همیشه روی سرت باشه عزیزم:*
ممنون نلی جان.همچنین خانواده محترم خودت
خدا رو شکر بخیر گذشته و حالشون خوبه :)
همیشه برای خانواده  صدقه بدین که دفع میکنه هر نوع بلایی رو .
البته من الان جای پدر /مادرتون  بودم به نیت سلامتی مون نذری یه چیزی درست میکردم یا نذری چیزی میدادم نیازمندی .
سایه شون رو سرت مستدام لیمو بانو 



سلام :)

سلام واران جان
ممنونم
چشم حتما
مررسی.همچنین خانواده شما رو 
خدا رو شکر که خوبن خانواده ت.... الهی شکر....و بازم الهی شکر....
ممنون عزیزم :**
چهارشنبه ۷ آذر ۹۷ , ۰۸:۳۶ خانم دکتر تمام وقت
وای منم این اتفاق برام افتاد و دقیقا عین دیوونه ها برخورد کردم
اره تا چندساعت دیوانه وار گذشت

خداروشکر که بخیر گذشته 

ممنونم :)
بخیر گذشته :)
نگران نباش لیمو جون :)
البته مامان و بابا هستن آدم نگران میشه :)
اره خب طبیعیه... خداهمشونو حفظ کنه
خدا رو شکر که حال‌شون خوبه:)
:*
خدا رو شکر که حال‌شون خوبه:)
ممنونم عزیزم 
خداروشکر که پدر و مادرتون سالم هستن
:)
ان شاءالله دیگه هیچ اتفاق بدی نیفته
عاقبت بخیر باشید
ممنونم ازتون
الهی امین
همچنین
خدا از بلا ها حفظشون کنه .
امین
ممنونم :)
عزیزم :(
خداروشکرکه به خیر گذشته و بقول خودت امتحان بزرگ تری سخت تری نبود 🙏
اوهوم :) 
واقعا...
مرسی عزیزم
سلام خانوم خوبی؟  
الحمد الله ،انشاءالله سایه این دو بزرگوار همیشه بالا سرتون باشه ،،،
لیمو خانوم گل فصل امتحانات هم نزدیکه موفق باشی عزیزم،،،
و اینکه خوشحالم که خوبی :)
سلام عزیزم
ممنونم.خوبم.شما چطوری؟
کلا از اواسط مهر احاطه ایم با امتحانها :)) سر شدیم
فدای شما.امیدوارم خودت هم خوب و سرحال باشی
خداروشکر که به خیر گذشت
ممنونم :)
الحمد الله منم خوبم راستی کاری که میگفتم متاسفانه درست نشد 
خداروشکر که خوبی
واقعا ؟ :(((( الهی
شاید حکمتی داشته عزیزم.تلاشت رو کردی
اما باز هم ادامه بده.باید درهای زیادی رو بکوبی اما مطمئنا بهترینش باز میشه
اوه خدای من
خدا روووو شکر که به خیر گذشت
تنتون سلامت باشه همیشه
ممنونم یاسمن جان.مرسی :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan