!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

خونه

ساعت نه شبه و میدونی کجام؟!
قم ! :)
6_7صبح میرسم شهرم و نهایتا 10 صبح دیگه خونه ام 
باید برم واسه خواهرم کیک تولد بخرم.شبی که تولد هم اتاقیم بود و جشن گرفتیم بهم میگفت چون تو تولد من نیستی منم جشن نمیگیرم دلم نمیاد !
حالا میخوام خودم سورپرایزش کنم
به یکی از دوستام گفتم دارم میرم.
بقیشون رو پیچوندم :))) استوریهامو که دیدن گفتن کجا داری میری؟ منم گفتم میرم قم خونه دوستم :))
به قلمبه گفتم جزوه ای که بهت قول داده بودم رو بابام فردا میاره واست.ولی خب خبری از جزوه نیست.من میخوام برم زنگ خونشون رو بزنم :))
باید یه روز هماهنگ کنم همه دوستام رو با هم ببینم.راستش دلم میخواد فقط پیش خانواده ام باشم این سه روز رو
خاله ام هم فهمیده من دارم میرم قراره بیاد ! 
الان طبیعتا باید خوشحال باشم اما یه بغض خاصی دارم! واقعا نمیدونم یک هفته ست چه بلایی به سرم اومده و همش غم همراه شادیهام هست
الان از این دلگیرم که سه روز کمه و وقتی بخوام برگردم واسم سخته
جاده رو نگاه میکنم یه چیزهایی یادم میاد.یک ماه و اندی قبل وقتی بین راه از خواب بیدار میشدم و بیرون ماشین پدرم رو نگاه میکردم همین جاها رو می دیدم.اون موقع هیچ تصوری از جایی که میخواستم برم نداشتم و همه چیز واسم عجیب و غریب بود.الان اما همه چیز آشناست و این دفعه خودمم که نمیدونم متعلق به کجام!
تلخیِ شیرینیه ...
خوشحالم از انتخابش
بیا چشمهامون رو ببندیم و فکر کنیم چطوری از تعطیلات شیرین و متفاوت این هفته مون در کنار خانواده لذت ببریم *.*
سعی کن تاا بینهایت بهت خوشبگذره و نذار اصلا یه لحظه هم تو فکرت بیاد اااه چقد کمه و فلاانه...بیخیال این چیزااا،فقط خوش بگذرون که باانرژی برگردی به زندگیه جدیدت.❤
دارم همین کار رو میکنم عزیزم... اولش یکم بغض داشتم و خانواده رو میدیدم گریه ام میگرفت
الان انقدر شلوغه که یادم میره
اخ اخ اخ
گفتی قم و داغ دلم تازه شد :(
یاد خاطراتم با تهران پارس لعنتی افتادم :| 
:))))
حالا چه خاطراتی؟
خب یکی دو روز غیبت کن سر کلاسات بیشتر بمون کنار خانواده.....بعد دانشگاه میفهمی همیشه سرکلاس بودنه هم لازم نبوده هاااااااا :)
خوش بگذره
آزمایشگاه هام تک واحدیه نمیتونم غیبت کنم متاسفانه 
الان هم کلاس هشت صبح شنبه ام میپره :)) مرسی عزیزم
امیدوارم صحیح و سالم برسی خونه و  کلی خوش بگذره لیمو جان ^-^ 
رسیدم عزیزم
و مررررسی :)
فقط خط آخر :))
اره :) دارم بهش عمل میکنم
خوش بگذره بهت حسااابی (:
مرررسی عزیزم
حس ات رو درک میکنم 💛
مرسی عزیزم
حالت ، حال ۶ سال قبل منه...
یه مدت دیگه ، چنان تغییر میکنی ، که خودتم باورت نمیشه :)
این جاده ، جاده ی بزرگ شدنته :)
خودم هم نشستم دارم تغییراتم رو تماشا میکنم
بعضی هاشون دست خودم نیست
الان هم احساس میکنم متعلق به هیچ جا نیستم :))

دوست دارم بزرگتر از این هم شم !:)
حالت حال دوازده سال پیش منه
این جاده جاده ی بزرگ شدنته  :)
:))) 
کامنتا رو فقط

خوشحالم دارم بزرگ میشم.. 
فقط خط آخر جمله کرگدن بنفش :))
امیدوارم تعطیلات خوب و خوشی داشته باشی :)

سلام 
دقیقا :)
مرسی عزیزم

سلااام :*
امیدوارم تو این چند روز اتفاقات خوبی برات رقم بخوره و با دل شاد برگردی سر درست :-*:-*
مرررسی عزیزم جات خالی
باید حس خوبی باشه بعد این مدت دوری از خونه
خوش بگذره

اولش خوب نبود.سخت بود
بعدش خوب شد :)
مرسی هی وا
خوش اومدی
امیدوارم تعطیلات  حسابی خوش بگذره :-)
مرسیی :)
حالت حالت سال بعد منه :|
این جاده جاده ی بزرگ شدنته:))
:دی


مرسی خلاصه از همدلی :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan