!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

اعتماد به نفس

دارم کتاب اعتماد به نفس از باربادا دی آنجلیس نویسنده ی خوش قلمم رو میخونم :)
کتاب رو دیشب توی وسایلهای مصی هم اتاقیم پیدا کردم.رفته بوده از یه ترم بالایی کتاب بگیره اینم بهش داده بود
و خب من از اون مشتاق تر بودم واسه خوندنش :)) خیلی کتاب خوبیه و بهت میگه که اعتماد به نفس برخاسته از این حقیقته که من میدونم اگر تصمیم بگیرم کاری رو انجام بدم حتما اونو تا پایان دنبال میکنم.فارغ از نتیجه
""هنگامی که اعتماد به نفس و خودباوری خود را بر اساس آن که و آن چه به راستی هستید و نه بر اساس موفقیت ها و دستیابی ها یا شکست ها و ناکامی های خود بنا می کنید چیزی را در خود خلق می نمایید که هیچ کس و هیچ چیز یارای گرفتنش را از شما نخواهد داشت""

+توی این مدت فیلم های زیادی رو دیدم که یادم رفت بیام و بنویسم
WE رو با الف دیدم.راجع به پادشاهی که بخاطر ازدواج با معشوقه اش تاج و تختش رو رها می کنه! و فیلم خیلی خیلی خوش ساخت و قشنگی بود
سینمای دانشگاه هم فیلمهای زیادی واسمون پخش کرد ، از قدیمی ترین ها تا جدیدها. اونایی که با کلاسهای من تداخل نداشت و یا وقتش رو داشتم برم ببینم هلن ، یکی از ما دو نفر ، لاتاری ، رگ خواب و تنگه ی ابوقریب که بیست دقیقه اش رو دیدم!
به جز همون اخری بقیه رو دیده بودم و صرف سرگرمی رفتم
پست طولانی میشه اگه بخوام اتفاقات جدید هم بنویسم :) بمونه واسه فردا..
مصی مخفف مصطفاست؟
اره من با مصطفی هم اتاقی ام توی خوابگاه دختران :)))))
از اعتماد به نفس و کتاب هایی که میخونی بیشتر بنویس. یه آدمی مثل من که واقعا نمیتونه کتاب بخونه بتونه از نوشته های فوق العادت استقاده کنه:) سپاس
:) کاش میگفتی چرا نمیتونی کتاب بخونی؟!
واسم سوال شد
و اینکه چشم.هروقت بخونم کتابی رو میام مینویسم.قبلا وقتم بیشتر بود بخش های بیشتری از کتابها یا فیلمها رو مینوشتم.توی موضوعات میتونی بری بخش فیلم و کتاب و بخونی اگه خواستی :) 
من تنها کتاب روانشناسی که خوندم چهل اثر از فلورانسه که واقعا برام شگفتی داشت و تو مدتی که می خوندمش پر بودم از حس های خوب.

خیلی زیاد تعریفش رو شنیدم و دوست دارم بخونمش بخصوص الان که فهمیدم روانشناسیه :)
خانواده ات خبر دارن!!
اره کاملا :)))

سلام

اگر کتابای روانشناسی دوست داری بیا تو وبم ی پست برای دانلود پی دی افشون گذاشتم

سلام
اومدم و مررررسی خیلی خوب بود
چی بگم!
:))) خودت شوخی کردی منم گفتم ادامه ش بدم :دی
خب از اول بگو ! :|
نه واااآقعا فکر کردین من با مصطفی هم اتاقی ام؟  :)))

خوابگاهی ام با چهارتا دختر ؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan