!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

رویاها رو میشه توی بیداری دید :)

اون دفترچه قرمز کوچولوی یادداشتم بود؟که من آرزوها و برنامه هامو توش مینوشتم؟! همون
الان داشتم میخوندمش
جلوی خیلی از آرزوهام میتونم تیک بزنم ! واسشون وقت گذاشتم ، تلاش کردم و بهشون رسیدم
اما الان تیک نزدم.گذاشتم فردا بعد از آزمایشگاه برم یه گوشه توی محوطه دانشگاه تنها بشینم و با خیال راحت موزیک گوش بدم و تیک های پر از ذوقم رو کنارشون بزنم!
عصرش هم برای شاد کردن خودم دستش رو میگیرم و برای اولین بار میبرم پیست دوچرخه سواری اینجا.همه انرژیمون رو تخلیه میکنیم :)
توی دفترچه ام یه جا نوشتم دوچرخه شخصی خودم رو داشته باشم! اما الان نمیشه.حتی میتونم با ذکر دلیل و اعمال تغییرات جزیی جلوی اون آرزوم هم تیک بزنم :دی
و شاید قشنگ ترین تیکش اون جایی میشه که چندین مورد تحقیق و پژوهش توی زمینه های مختلف بود و الآن با ورود به رشته تحصیلیم میتونم با خیال راحت بهشون بپردازم *.*

حال خوبتونو که میخونم حال دل خودمم خوب میشه:)*خوب بمونید رفقا
ای جان *.*
امیدوارم خودت هم خوب باشی و همه چیز روبراه باشه
خیلییی عااالیه....خیلیییی
دعا کن منم بتونم کنار ارزوهام تیک بزنم....
خیلی...
چشم حتما.امیدوارم زودتر بیای بگی رسیدم :)
من چندتا آرزومو توی یه برگه نوشته بودم و توی کیفم همرام بود.....و این لذت وصف نشدنی رسیدن به آرزوها رو همین هفته ی گذشته تجربه کردم...که یهو برگه رو باز کردم و دیدم به خیلیاش رسیدم...
میبینی چه حس خوبیه؟ :) خداروشکر
اووو تااون موقع که موقع تیک زدنم بشه،پیر میشم😂😉
مهم اون پویاییه :))
موفق باشی
ممنونم.همچنین
اتفاقا منم میخواستم یه همچین چیزی بنویسم که یادم رفت :))
یه مدته تو فکرمه اهدافی که تو کوتاه مدت و بلند مدت بهشون برسمو یه جایی بنویسمو وقتی بهشون رسیدم جلوشون یه تیک بزنم 
خوبیش اینه همیشه جلو چشمته و برای رسیدن بهشون تلاش میکنی

آخ از دوچرخه :)) واقعا لذت بخشه
اره بنویس حس خوبی میده :)
من جلو چشمم نبودن اینا البته.یهو بعد از چندین ماه دیدم عه رسیدم!:)))

خییلیی
سلام عزیزم چقدر خوشحال ام که از خوبی ها ننوشتی 
انشاءالله سایه پدر و مادر همیشه بالا سرتون مستدام عزیزم 
به به شنا احتمالا من هم برم کلاس :)
یه دوچرخه خوشگل Vento داشتم ولی دبیرستانی که شدم فروختم برا مامانم تابلو فرش خریدم -_^
سلام حانیه جان.
مرسی عزیزم.همچنقن پدر و مادر شما
خیلی خوبه به نظرم اگه تونستی حتما برو :) 
الهیییی *.* بخش دومش که عاالیه.مادر خوشحال شدن
ولی خود دوچرخهه حیف :)))
عالی بود
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. آیلان بار
سلام خیلی قشنگه
سلام!
ممنونم:)
نمی خوام حال بگیرما،
ولی من قبولش ندارم.
اینکه آرزوتو تغییر بدی و بعد تیک بزنی، گول مالیدن سر خودته و اینکه یعنی قبول کردی بهش نمی رسی هیچ وقت.
تیک نزدم اون رو. جلوش نوشتم فعلا هر وقت بتونم میبرمش دوچرخه سواری ولی نه با دوچرخه شخصی :)) 
چون تا چندسال اینده قصد خرید ندارم.بی فایدست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan