!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

خیلی خوشحال شدم

امروز رفتم استخر و کلاس شنا ثبت نام کردم
همونجا مادرم تماس گرفت و گفت که پزشک جدیدش گفته قلبش هیچ مشکلی نداره خداروشکر و انقدر شوکه شدم از خوشحالیش که حتی یادم رفت به خودش بگم! وقتی برگشتم خوابگاه بهش گفتم رسید خونه خبر بده که تماس بگیرم و بگم چقدر احساس رهایی و شادی دارم از این خبر.انگار یه بار سنگین از روی دوشم برداشته شده
عصر هم رفتم دوش بگیرم که اطلاعیه دادن جلسه مشاوره مدیریت استرس ساعت چهاره.یک ربع به پنج با خودم گفتم برم ببینم تهش چخبره! و وقتی رفتم متوجه شدم هنوز شروع نشده
توی کارگاه فهمیدم چقددددر استرس میتونم الان داشته باشم و چه بی رحمانه نسبت بهشون بی اطلاع و حتی بی توجهم.باید بیشتر مراقب خودم باشم.باید از این جو زندگی خوابگاهی دور شم و شخصی سازی کنم.خوشم نمیاد که حریم شخصیم خدشه دار شده طوری که وقتی واسه خودم ندارم
مامانم تماس گرفت اما من توی کارگاه بودم و نتونستم صحبت کنم.
باید برم سلف و برگردم و حتما بهش بگم چقدر خوشحالم
بعدش باید درس بخونم
حتی باید بیشتر اینجا روزانه نویسی کنم چون یکی از راه های رهایی واسه من  همینجاست.درست همین خونه ی خوش رنگ مجازیم :)
عالیه عزیزم...چقدر خوشحال شدم که مادرت سلامت هست و رفع نگرانی شده برات...
ممنونم مه سو جان.لطف داری به من مثل همیشه :)
خدا رو شکر که سالم و سلامت هستن ♡ ان‌شالله سایه‌ش بالای سرتون باشه همیشه :)♡
+ هوراااا کلاس شنااااا ^-^

ممنونم عزیزم.خدا پدر و مادر شما رو هم حفظ کنه
:))) ذووووق فراوان *.*
دوشنبه ۲۳ مهر ۹۷ , ۲۰:۳۲ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
خوشحالیتون پایدار.
:)
سلام
خیلی ممنونم :)
الحمد الله رب العالمین  
با چیزهایی که از دانشگات میگی احساس میکنم داری خارج درس میخونی :دی
:) 
:))) نه بابا اینجا ایران است :دی
چه خبر خوبی :) 
خداروشکر
خدا مادرتونو براتون حفظ کنه
ممنونم :) لطف داری
همچنین پدر و مادر شما
چه کارگاه خوبی...
موفق باشی عزیزم:-)
اوهوم دوست داشتم ..
مرسی اسوکاجانم:* شما هم موفق باشی
(: چه خوبه ک خوشحالی عزیزم
امیدوارم تو هم خوشحال باشی:)
آخه چیزهایی که تو میگی با توصیف دوستام از دانشگاه هاشون متفاوته. البته دانشگاه به دانشگاه هم فرق داره.. 
چه جالب :)  اره فضاها متفاوته
سایه شون مستدام باشه لیمو جان:)
ممنونم عزیزم :*
چقدر انگیزه و انرژی خوب توی پست های خوابگاهیت هست.
چقدر کیف میکنم.
واقعا حس خوبی دارم میگیرم از صفحه ت
و من چقدر خوشحالم که حس خوب منتقل میکنم :) مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan