!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

خیلی دوست دارم این همکاری خوب پیش بره + شروع

در کنار درس و دانشگاه دارم با دوستی که خیلی خیلی توی کارش موفقه شروع به کار می کنم!
راجع بهش صحبت کردیم و خوشبختانه تمایل نشون داده که من رو حمایت کنه و شاید هم دستیارش بشم حتی :)
برای شروع نشستم دارم کانالش رو می خونم و ویس هاش رو گوش میدم و نوت برداری میکنم.در واقع اطلاعات و دانشم رو توی اون زمینه افزایش میدم به امید این که بتونم از پسش بر بیام و موفق شم
و خب خیلی خوشحال میشم اگه کارم بگیره!

پ.ن: دیشب از ساعت نه تا چهار صبح با هم وقت گذروندیم.فیلم WE رو دیدیم برای سرگرمی و چند تا فیلم آموزشی در رابطه با کار دیدم و نوت برداری کردم.سوالهام رو پرسیدم و واسم توضیح داد و یک عالمه صحبت کردیم و خب خیلی خوشحالم از این بابت... :)
موفق باشی!😘
مرسی مادرمهربونم :)**
خوشحالم برات رفیق🤓 
مرسی که لطفت بهم میرسه :) :* تو خوبی؟روبراهی؟
گاهی خوب گاهی بذ😅😅
برسی به هدفت ایشالله😇
زندگی همیشه این نوسانات رو داره اما امیدوارم بخش خوبیش واست بیشتر و پررنگ تر باشه
ممنونم :)ایشالله
عالیه، فقط مواظب باشید :)
مواظب چی؟:)
منظور خاصی نداشتم، چون گفتید پیشنهاده یه کاری رو دادن گفتم مواظب باشید، حرف های رو که به خواهرم می زنم به شما هم زدم، همین :)
دور و زمونه ناامنه
اهان از این نظر
مرسی که گفتید :) ممنونم ازتون
چشم حتما مراقبم
آرزوی پیشرفت دارم براتون 
خیلی ممنونم :)

خوش امدید
من عاشق اینم که دغدغه داشته باشم و این پستت به من هم انرژی داد :)
ولی وقتی خیییلی زیاد شه تبدیل به استرس میشه و خیلی خوشایند نیست.حد متعادلش خوبه :) خوشحالم باعث حس خوبت شدم 
امیدوارم توش موفق باشی
مرسی هاتف :)
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۲۲:۳۱ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
انشاالله موفق باشین.
:)
خیلی ممنونم ازتون :)

موفقیت هات پی در پی...
مرسی عزیزم:)
چه هیجان انگیز لیمو *_*
موفق باشی الهی :**
اوهوم خیلی :) جالبه
ممنونم عزیزم :***
عالی بود
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. آیلان بار
ممنون
اگر میخواین با همین سیستمتون درآمد اینترنتی داشته باشین پست اول وبلاگم رو بخونین عزیز
باشه :))مرسی
ان شا الله میگیره برات و موفق ترین میشی ^^
ممنونم ریحانه جان.انشاالله
موفق باشید
خیلی ممنونم همچنین
سلام.. چه عالی... امیدوارم موفق باشی خانمی
سلام عزیزم
به به خوش امدید :)
خیلی ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan