!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

همچنان دانشگاه

واسم سواله ترم یکی ها چطوری به این زودی دو نفره شدن مثلا ! روز اول کلاس اول دو نفر دست تو دست وارد شدن! کنار همدیگه هم میشینن دوستامون :)) کی وقت کردید آشنا شید؟!
خود دانشگاه هم که کلا بماند.فضا بزرگ و آزاد و ملت هم خوشحال :))
من تا الان هیچ کدوم از اون سخت گیری ها و قانون هایی که قبل از دانشجو شدنم از دانشگاه شنیده بودم رو ندیدم.هیچ کدوم ها !
چرا انقد سیاهنمایی میکنن ملت؟
برنامه کلاس ها عوض شد و حالا دیگه صبح ها هم کلاس دارم :( حیف شد. به قول دکتر قاف ترم خیلی سنگینیه از همین اول :|
از کلاس و هم کلاسی ها بخوام بگم نمیتونم
چون تا الان فقط دوتا کلاس رفتیم ، بدون هیچ معارفه و تدریسی
ولی بچه های خیلی درس خون و پیگیری به نظر میان.یکیشون هم که کلا تو فاز رنکینگه :))  هر استادی میاد همین سوال رو میپرسه.سوژه شده و با وجود تمام خنده های بچه ها بازم بیخیال نمیشه
دلم واسه اون سه چهار نفری هم که وارد کلاس میشن و سلام میکنن و کسی جواب نمیده میسوزه! صدای منم به گوششون نمیرسه.
دیدن این که اکثر هم کلاسی هام هم ساکن تهرانن واسم یک لحظه حس جالبی نداشت و درک نکردم چرا. میان و میرن. منم فقط میام! 
هنوز کتابخونه مرکزی دانشگاه رو پیدا نکردم(در واقع نرفتم). و دارم به این فکر میکنم چرا با اینکه تو ذهنم بود ماشین حساب مهندسیم رو بیارم باز یادم رفت که حالا لنگم و نمیدونم بگم واسم پست کنن یا بخرم
یا اینکه کتابی که امروز استاد معرفی کرد و گفت سر کلاس داشته باشید رو با توجه به اینکه فقط به اطلاعات مسائل نیاز داریم رو بخرم یا با نسخه pdf ش زندگی کنم
به ماهم کتاب خیلی معرفی کردن اما ترم بالاییا میگفتن به جز چند باری دیگه لاشم باز نکردن اساتید .
دست گرفتن کتاب حس بیشتری میده برای خوندن . اما خب pdf هم راحته .
تهران دیگه بنظرم همه باید فعال باشن ..
این که مثلا عمومی هم باشه دیگه بدتر 
اره منم با خود کتاب راحتترم
زیادی فعالن :/ :))
بگو برات بفرستن اگه ماشین حساب خوبی بوده و کارتو انجام میده....
برای دونفره شدن هم یهو میبینی از زمان دبیرستان بوده :))
اره اگه بفرستن بهتره به نظر خودم هم
اره شاید با برنامه ریزی قبلی وارد دانشگاه شدن :)))
بهتره کتاب ها رو تهیه کنی حتی اگه نشد نو باشه انقلاب معدن کتابه میتونی دست دو اش رو پیدا کنی دروس معارف و عمومی هم از کتابخانه دانشگاه امانت بگیر ولی من همه رو خریدم کتاب خیلی دوست دارم، بی تعارف اگه بخوای میتونم کتاب های معارف و عمومی ام رو برات پست کنم ،،،
ماشین حساب هم جعبه ابزار رو نصب کن ماشین حساب مهندسی داره کارت رو راه میندازه انشاءالله رفتی شهرتون میاری :)
چه خوش ذوق هستن من شش ترم رفتم دانشگاه اومدم هیچکدوم از همکلاسی های آقا رو نمیشناختم البته من بیشتر تو دروس عمومی هم کلاس  آقا زیاد داشتم :)
موفق باشی گلم 😘 
همینجا زهم گفته بودن عمومی ها رو نخر.واسه همین سوال شده بود توی ذهنم
مرسی عزیزم لطف داری
اخه واسه امتحانات که گوشی نمیشه استفاده کرد.باید حتما خود ماشین حساب باشه
:))) یه مدلیه وقتی هیچکس رو نشناسی ها.حداقل در حد اسم و فامیل ترجیح میدم بشناسمشون
مرسی حانیه جان 
خب اخرش سلام کنیم یا ضایه میشیم:/  سلام نشونه ادب و احترامه چرا واقعا:|
من هنوز با این مسئله مشکل دارم:دی
من کلاس اول که صبح بود رو وارد شدم سلام کردم
بعدی رو دیگه نه
مهم هم نیست کسی جواب بده یا نه.تو مودب باش :)
مبارکه
از همین اول، گازشو بگیرید
سلامت باشید
اگه درس رو میگید که حتما :)
ماشین حسابت رو که قطعا بگو بفرستن 
چند وقت پیش رفتم ماشین حساب ساده ساده بخرم زیر ۶۰ نبود ! 
کتابم pdf اش رو بگیر 
اره منم دیجی کالا چک کردم قیمتها خیلی بالا بود . همون بگم پست کنن بهتره
کتابه رو هنوز نمیدونم،خیلی ترم اولی نگرانم :/ 
اون دونفره ها احتمالا از قبل دانشگاهم باهم بودن بعد واسه اینکه کنارهم باشن یه جارو زدن دوتاشون:))
کتاب رو هم استادا همشون همینو میگن ببین ترم بالاییاتون دارن یا نه احتمالا داشته باشن ازشون بگیر
اره دقیقا . باید همینطور باشه.یا هم روز ثبت نام پیدا کردن همو مثلا :))))

یه گروه هست کتاب میخوای یا میفروشی میگی.خیلی کسی قرض نمیده :/))
سعی میکنم روز اول زودتر از هم بشینم :دی
که نیاز نباشه من سلام کنم ببینم بقیه سلام میکنن یا نه((((:
ولی احتمالا اگه یه بار سلام کنم و جواب نشنوم دیگه سلام نکنم(خیلی زشته جواب سلام رو کسی نده ☹)
:)))) دیر نرسی صلوات
یه سلام ریز کن و برو.کاری نداشته باش جواب میدن یا نه
مهم نیست
دوشنبه ۹ مهر ۹۷ , ۰۹:۳۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من خودم اغلب نسخه پی دی اف کتاب های درسیم رو تهیه میکنم.
یاد خودمون افتادم:-))))) هر جوری حساب می‌کنم داغون‌تر از ما در ادوار دانشجویی دانشگاه‌ها نبوده و نیست:-)))
استاد گفت سر کلاس داشته باشید.بعد با گوشی هم تقریییبا مشکل داشت
چطوری بودین مگه؟؟؛))))
عجله ای نیست
رفتی با خودت بیارش
ماشین حسابه رو میگم :)
فکر نکنم تا پایان ترم برم.بنابراین باید بگم واسم پست کنن. به صرفه تره :)
فعلا هم نگفتم البته
یاد ترم اول خودم افتادم و خاطراتش 😁
:)))) یادش بخیرها ؛)
توی سالن مطالعه خوابگاهتون ریخته از این چیزا :)
یه سر بزن
جلسه امتحان رو چه کنم 
چون هنوز خیلی با کسی اشنا نیستم قرض بگیرم و ...
لیمو رشتت مهندسیه یا برای رشته های دیگه هم ماشین حساب پیشرفته لازمه؟
نه علوم پایه ام
لازمه
دوشنبه ۹ مهر ۹۷ , ۱۲:۴۳ خانم دکتر تمام وقت
قطعا پی دی اف
:) مرسی توصیه
کتاب ها خیلی گرون شدن، یکی از بستگان از کتابخانه ی خود دانشگاه کتاب های درسی رو میگیره، ماشین حساب رو براتون پست کنن به صرفه هست.
کلاً دانشجویی باید زندگی کنید :)
به شدت گرون :/ دردسره 
یکیشو خریدم تا الان 
اره دیگه :( :)) خیلی فقیر و بدبخت
دوشنبه ۹ مهر ۹۷ , ۱۶:۱۱ دنیای کامپیوتر ...
موفق باشید.
.
.
.

وبلاگ خوبی دارید ولی به نظرم بک گروند وبلاگ بی کیفیت است، بهتر است عکس با کیفیت دیگری بارگزاری و یا عرض قالب را بیشتر کنید.
ممنونم 
بلد نیستم متاسفانه.اما خب کیفیتش که کم باشه حجمش هم کمه زودتر لود میشه 
اینم روی مثبتش:)
خیلی قشنگ دو نفره میشن ^__^ . بین این ورودی های جدید، یه پسره و دختره همون روز ثبت نام با هم آشنا شدن و هر جا میرفتن با هم می رفتن:)).
یا بین ورودی های خودمون دو تا از همکلاسی هامون یک ماه پس از شروع کلاس ها دوست شدن و یه تولد مشترک هم گرفتند. و الان هم زن و شوهرند*__*

فقط منم که بعد از چند ترم هنوز هم که هنوزه معضل سلام دادن دارم:دی
دیدن زوج ها لذت بخشه به شرطی که پس فرداش با یکی دیگه نبینیشون
اگه دائمی باشه من خیلی خیلی خوشحال میشم واسشون

چقدر خووووب بودن:)
:)))) بگو سلام و رد شو :)) مثل من
منتظر جواب نمیمونم کلا
راجع به کتاب هم، من کتابخونه ام پر رفرنسه ولی از هر کدوم چند صفحه بیشتر نخوندم. اگه پولت اضافه است یا از اون خرخونایی هستی که روزانه ۴-۵ ساعت درس میخونن، بگیر:)) . 
من از ترم ۳ دیگه یاد گرفتم دانشجو نباید رفرنس بخره: و بخونه (که نمیتونه) . دانشجو باید فقط جاهایی که نیاز هست رو بخونه وگرنه پاره خواهد شد:|
از دانشجوهای رشته های دیگه گرفتمشون رایگان :))
و دوست دارم بخونمشون اگه بشه

اخ اخ :/ کاش انقدر اذیت نمیکردن استادها

منم هیچکدوم از این سخت گیریا که گفتنو ندیدم 

کتاب عمومی هارو نخر از کتاب خونه بگیر یا سال بالایی ها 

منم موندم ببینم هالیدی رو بگیرم یا نه !!

اصلا کتاب نخریدم سر کلاسایی هم که کتاب می خواد میرم همینجور میشینم :-)

دقیقا
از دانشجوهای رشته های دیگه گرفتمشون
من گرفتمش ؛)
pdf دانلود کنید
دوشنبه ۹ مهر ۹۷ , ۱۹:۰۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سوتی دهندگانی بودیم که وارد دانشگاه شده بودیم:-)))
اونایی که اینطوری میگن رو هم میتونی از کتابخونه دانشکده امانت بگیری. راستش چون کتاب‌های ما (واحتمالا همه) گرونه اغلب اینجوری می‌کنیم. 
الهی :)))))

به شددددت گرونن
من بهت پیشنهاد میکنم در کنار درس خوندن "زندگی کردن و تجربه کردنُ"رو فراموش نکنی ..
و اینکه از کنار اتفاقایی که تو سال اول میفته ساده بگذر...همشون فراموش میشه و خاطره..
حتما حتما حتما :)
متوجه ام.سال اول خیلی خاصه و میتونه حتی خیلی قشنگ باشه 
مرسی از پیشنهاداتت :*
باباجان شاید اون بنده خداها از مدتها قبل با هم بودن و انتخابشونم با هم کردن که با هم باشن کلا :دی
مثبت نگر باش :))

من از ترم سوم به بعد کتاب که هیچی جزوه هم نمی نوشتم، حتی کپی هم نمیگرفتم :)) 
از جزوه بچه ها عکس می گرفتم:دی 
فعلا زوده برای تصمیم برای گرفتن کتاب، کلا کتابا رو نخری بهتره، چون خیلیاشون صرفا توو این ترم به کارت میان، به جز کتابایی که رفرنس کلی هستن، و بعدها توو کنکور ارشد هم به کارت میان!

در مورد ماشین حسابم به قول دوستان ، فعلا توو گوشیت نرم افزار نصب کن و بعدا رفتی خونه با خودت بیارش، " فک نکنم تا آخر ترم برم" :)) قطعا خواهی رفت چندین بار :دی اگرم نری فرجه امتحانا حتما میری:دی

فعلا با زندگی دانشجویی آشنا نیستی، یه ماشین حساب میبینی در طول یه روزِ امتحانا بین 5 6 نفر میچرخه و بهم دیگه قرض میدن 
کتابا رو هم میتونی از ترم بالایی قرض بگیری یا همون کتابخونه دانشگاه که دوستان گفتن

عجله نکن :دی
کلا واسم جالب بود اولش :)) الان دیگه چشمهام به دیدنشون عادت کرده و کاری بهشون ندارم خوش باشن.

:))) اوووه
فکر کنم روند طبیعی باشه همچنین چیزی
این ترم فقط 1 درس تخصصی داریم که اونم نشنیدم منبع ارشد باشه
و اینکه کتاب رو هم از بچه های مهندسی گرفتم :) اکثرا پول دست دوم دادن اما من شانس اوردم ادمهای خوبی سر راهم قرار گرفتن و کتاب رو اهدا کردن پیشنهادی حتی

:))) ببینم میرم یا نه
اخه اینا یه مدلی ان.بهشون نمیاد چیزی قرض بدن.البته منم درخواستی نداشتم که متوجه شم درست فکر میکنم یا نه
:)

حله:))
سلام 
مبارکه دانشجوی مملکت :))
ایشالا موفق و سلامت باشی 🌹
سلام
ممنونم عزیزم سلامت باشی :* لطف داری
سلام وعرض ادب
سلام :)
چقدر همه حرف از دانشگاه میزنن :)
دلتنگ شدم 
دانشگاه رفتن یه تجربه جالبه تو زندگی 
شروع ترم جدید و ... :) 
الهی
اره دارم لمسش میکنم و قشنگه.

خوش اومدی ریحانه خانوم :) 
سیاهنمایی نیست.
اون قانونایی که شنیدی صرفا تو دانشگا های تهران معنایی ندارن.
تو شهرستان ها به قوت خودشون پا برجان و ازین نظر شانس آوردی.
تو دانشگاه های شهرستان با گیر های بی خود و ایراد های بنی اسرائیلی روح و روان دانشجو رو خاکشیر می کنن. 
به تهران خوش اومدی، نیویورک آینده س.
خب پس خداروشکر تهرانم :))) دیدن این ازادی ها قشنگه
مرسی:))) اره داره به سمت آزادی های بیشتر پیش میره
من اینجا کامنت نداشتم ؟ 
بله بله
عذرمیخوام دیر جواب میدم
دارم میخونم و جواب میدم و تایید میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan