!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

سلاااام :))

پست قبلی رو نخوندم خودم.ولی فکر کنم غمگین و آشفته به نظر رسید :))) که البته همونطوری بود.ولی فقط همون لحظاتی که می نوشتم.حس های زیادی واسه لمس کردن بود.طوری که وقت نشه به قبلی برگردی
کااااش کم کم اتفاقات بعدش هم نوشته بودم.حیف
اما همش تو ذهنمه که باید بیام بنویسم! یه تعهد ناخودآگاه به خونه مجازیم دارم
فقط بگم این زندگی ای که شروع شده با تمام دغدغه هاش انقدررر خوبه! انقدرر دلبره!  و انقدر راه پیش روم دارم که هیچ وقت انقدر حالم باحال نبوده توی حیطه ی درس و زندگی
امیدوارم بمونه و البته خودمم که باید نگهش دارم!
سعی میکنم تا فردا بنویسم و منتشرش کنم:)

چقدررر خوووب:))
جات خالی:)*
فرمانده تو سربازی داد میزد: روحیه.
همه ی ما سربازا تو اوج نابودی روحیه و بی حالی داد میزدیم: عالیه
یه جور باور باید داشته باشیم به زندگی که برامون عالی باشه
باید به عالی برسیم.و میتونیم 

جمعه ۶ مهر ۹۷ , ۰۹:۲۴ خانم دکتر تمام وقت
چقدر عالی
جای شما خالی:)
به به :)))
:))))
چقدر خوندن اینجور دوران دانشجویی ها رو دوست دارم.این مدل خوابگاهی.یه شهر دیگه بودن.
چون برا خودم فرصتش پیش نمیاد.یعنی من فقط شهر خودم رو میتونم انتخاب کنم.برا همین برام جذابه
نمیدونم دلیل نتونستنت قانع کننده ست واسه خودت یا نه اما حیف
سخته ها ولی ارزشش رو داره

واقعا عالیه مطالبتون...با اجازه کپی کردم
چیو؟؟؟:///
آره قانع کننده ست
شرایطم جوریه که نمیشه
میام پست هات رو میخونم.مثل یه داستان برام جذاب خواهد بود
الهی
مرسی می خونی عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan