!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

She is the man

فیلم she is the man ساخت 2006
این فیلم رو به چند دسته افراد حتما پیشنهاد میدم
عشق فوتبالها!
اونایی که اهل مبارزه برای رسیدن به رویاهاشونن
اونایی که طرفدار حقوق زنهان!
و اونایی که عاشق فضای دبیرستان و نوجوونهان
خب میتونم بگم لحظات قشنگ و خنده دار و مهیجی با این فیلم خواهید داشت
ماجرای دختری که عاشق فوتباله اما تیم فوتبال مدرسه شون منحل میشه و برای اثبات خودش که چون من یه دخترم دلیل نمیشه نتونم خوب فوتبال بازی کنم , با گریم پسرونه و به جای برادر دو قلوش میره و توی تیم پسرها بازی میکنه
و این بین کلی ماجرا با خانواده اش , دوستاش و هم اتاقی هاش داره

1. اگه بخوای رویاهاتو دنبال کنی , باید بعضی وقت ها قوانین رو نقض کنی
2. از عظمت نترسید
بعضی ها بزرگ به دنیا میان , بعضی ها عالی انجام میدن و بعضی ها فشار زیادی روشون هست

+امروز بیستمه که دارم این پست رو می نویسم , میزنم انتشار در اینده واسه روزهایی که نیستم
چرا نباشی خانم؟ ؟ 
من همون موقع دانلود کردم ولی گذاشتم بعد دهه ببینم که وقتمم آزاد تره. مرسی بابت معرفی احتمالا خیلی جذابه. البته من قبلا یه فیلم دیدم حالا نه با این داستان ولی درمورد فوتبال بازی کردن دخترا و اینا بود با اینکه سرگرم کننده و بامزه بود ولی یه پوینت های منفی ای داشت که واسه منی که به این چیزها توجه میکنم فیلم و از جذابیت انداخت. اسمش دقیق یاد نیست فکر کنم bend it like Beckham (؟)
انقدر ک درگیرم و هی مشکل پیش میاد.ننویسمشون بهتره
خواهش میکنم قابلی نداشت :-*
منم ندیدم اینو که میگی.و این فیلم رو هم شبی که نتایج اومد دیدم که تبم بخوابه مثلا!
اره منم فیلمش رو دیدم :)
واسه خواسته ها گاهی باید جنگید۰۰۰
چه خوب :)
شاید هم همیشه حتی.بعضیهاشون خب با یه تلاش ساده حل میشن
فیلمش رو ندیدم، پس حتماً باید دید
شبیه به همین یه فیلم هندی بود، و یحتمل هند هم بر حسب غریزه از اینا کپی کرده  :)
احساس میکنم هندیه رو قبلا دیدم.با اینکه کم دیدم فیلم هندی
فیلمها.زیاد کپی میشن
وای این فیلم وقتی من دوم دبیرستانی بودم خیلی محبوب شد یهو.
و الآن سرچ کردم نمی دونم چرا همه ش حس می کردم یک بازیگر خیلی معروفی از کست هری پاتر یا نمی دونم دی کاپریویی جانی دپی چیزی توش بازی کرده ولی نبود. 
نه نبود.منم یادم نمیاد
اما بازیگر معروفی که توش بازی میکرد چنینگ تیتوم  بود , من چندین فیلم ازش قبلا دیده بودم و خب بازیشو دوست داشتم.اینم خوب ظاهر شده همچنان.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan