!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

چی و کجا؟!

پزشکی رو دوست داشتم
معلمام میخواستن من پزشک شم
دوست و اشنا هم بدشون نمیومد طبیعتا :))
اما خانواده ام هیچوقت خودشون دوست نداشتن.صرفا چون من اینو دلم میخواست و خب توی این بازار خیلی هم قابل قبول عوامه حمایتم کردن
در واقع اونا میخواستن دخترشون معلم شه
من حدس میزدم خواننده های همیشگی و قدیمی وبم متوجه شن که الان چی و کجا قبول شدم!
بارها توی وبم گفته بودم من عشق ژنتیک و تحقیقاتم , توی کامنتها بیشتر. و توی گروه های تلگرامی که گاهی با بچه های وب داشتیم بییشتر!
توی پست اعلام نتایج هم نوشته بودم که با دیدن رتبه ی تجربیم گفتم خدایا تهرانو ازم نگیر! ولی بعد ازش دست کشیدم چون فکر میکردم نمیشه
وقتی نتایج اومد , زمان برد تا خانواده ام رو راضی کنم که من با علاقه ی دومم که حتی ذوقم الان و توی این شرایط حاکم جامعه واسش بیشتر از اولی هم هست میتونم موفق شم.
اما نهایتا مثل همیشه حمایتشون بهم رسید و من رو زیر بال و پرشون گرفتن که برو ما تا تهش هستیم و بهت افتخار میکنیم که انقدر شجاعی برای جنگیدن واسه رویاهات
خب من رفتم رشته ای رو انتخاب کردم که ربطی به درمان نداره اما پایه ی هرچی درمانه هست! برام هم مهم نبود که بقیه چی میگن و چی دوست دارن! چون انگار یه سریا میخوان علاقه خودشونو به تو تحمیل کنن
بگذریم
کامنتهای خصوصی و عمومی زیادی داشتم که چرا نمیگی چی و کجا قبول شدی ! حالا دلیلش هرچی که هست , به قول خودتون صرفا کنجکاویه , فضولیه , نگرانیه , هر چی هست مشکلی نیست.
اول از همه یه تشکر بززززررررگ از تمام کمکهایی که توی دوران کنکوری بودنم بهم کردید , اسم نمیبرم که از قلم بیفتید , و تشکر بعدی بخاطر الطافتون توی پست قبل

چون وبلاگ نویس مجازی ام و دلم میخواد به نوشتنم ادامه بدم واضح نمیگم که توی دنیای واقعی پیدا شم! مایلم دنیای مجازیم همینطوری ناشناس ادامه داشته باشه.
و حالا با عشق 
من دانشجوی یکی از رشته های علوم پایه در یکی از دانشگاه های تهران

مبارک باشه عزیزدلم الهی هرجا هستی موفق و پیروز باشی :))
ممنونم ازت رومی جان همچنییین :-*
خب چون من از قدیمی ها نبودم، طبیعتا نمیتونسم حدسی داشته باشم.
ولی همین که اولویت دومت رو آوردی، یعنی عالی بوده برات :))

دانشگاهت فوق العاده ست. رشته هم چون علاقه اته مسلما بهترینه. بازم تبریک میگم بهت لیموی عزیزم :)
حق داری
اره یغنی دقیقا هممووونی که میخواستم :)
مرسی ارکیده جان :-*
تبریک میگم 
مرسی معلوم
منم عاشق این رشته بودم
خوشحالم که به علاقه ات رسیدی
الهی
ممنونم عزیزم
وای فرزندم!😍
نزدیک‌تر شدی😂
:))) دقییقا :)) 
*.*
من کامنتا رو نخونده بودم یعنی خب دیر با وبت آشنا شدم .تقریبا بعد کنکور مرتب خوندم وبت رو.
ولی ته دلم میگفتم لیمو ژنتیک رو میخاد! حسم درست بود پس!(:
خیلی خوشحالم که بهش رسیدی(:
خیلی خیلی خوشحال شدم.
ان شالله خبرای موفقیت های بعدیت رو بشنوم رفیق.
الان ژنتیک نیستم اما ارشد میتونم باشم
افتخار میدی که میخونی
ممنونم عزیزم.امیدوارم تو هم باچیزی که قبول شدی حال کنیییی وبدرخشی
دست و جیغ و هوووورااا
جییییغ :)))))))
آخی عززیزم ^_^
خیلی خوبه رفتی دنبال علاقت و مووووفق باااشی :*
ممنوووونم میم جان 
تو هم موفق باشی
مبارکآا لیمو جیم عزیزم (: 
دانشگاااه تهرااان به به ^_^
مررررسی یاسمین عزیز 
:)
خوش حالم به آرزوت رسیدی و شک ندارم یکی از خفن ترین دانشجوهای سال اولی هستی
ممنونم ازت زهراجان
میریم که بترکونیم ؛)
وای بسیار عالی ^_^
تبریک میگم عزیزم:))
موفق باشی
ممنووونم فرنازجانم :*
سلامت باشیی

بهتون تبریک میگم ایشالا که موفق باشید 

واقعا ایول دارین که رفتین پی علاقتون بدون ترس از حرفای بقیه واقعا کار شجاعانه ای بوده من تا بحال کسی رو ندیده بودم با این شجاعت خودمم تفکرم با شما یکیه اما خوب نمیدونم واقعا اگه پای عمل برسه بازم ادامه میدم یانه 

از خوندن این پست واقعا لذت بردم و بهترین هارو براتون ارزو میکنم

ممنونم سلامت باشید :)
من پارسال شهامتش رو نداشام چون همین رو هم باز میتونستم قبول شم.اما همون پارسال شروع کردم به تغییر خودم واینکه کااااملا برای دل خودم زندگی کنم
زمان نتایج اولیه حرفهای ناخوشایندی شنیدم حتی امسال ، نگاه های ناامید حتی.اما الان همه پذیرفتن تقریبا و دارن مثلا بهم افتخار هم میکنن! اما خب هیچ تاثیری روی من نداره.همین که خودم خودم رو باور دارم برام کافیه
خوشحالم باعث حال خوب شدم و امیدوارم برسید به همون سطحی که ته دلتون میخواید
تبریک میگم بهت عزیزم
دوران خوبی در انتظارته
ممنونم مریم جان
بی صبرانه منتظرشم :)
عزیزم، تو بهترینی چون جنگنده ای، می جنگی و بلاخره ایده آل هات رو میسازی. اینه که عالیه. عااالی❤️💋
ممنونم از لطف و محبتهات نرگس جااان :*
:* به زودی میبینمت ;)
خلاصه که خانم دکتری خانم دکتر :دی

پیش به سووویش :)) به کمتر از اون راضی نمیشیم ؛)
ممنونم مسترهشفت :)
همیشه موفق باشی عزیزم 😊💛
ممنونم غزاله جان :*
لیمو اول تبریک میگم واسه شجاعتت درمقابل حرف بقیه دوما تبریک میشگم به اونچه رسیدی💙
مرسی تیکی عزیز سلامت باشی :*
مبارکه لیمو جان:-) 
موفق باشی :-)
:-):-) :-):-):-):-)
ممنون وجدان عزیز :))))
دست و جیغ و هوراااا:))))
واست خوشحالم لیمو ک ب خواست قلبیت رسیدی:)
موفق باشی عزیزم^__^
:)))))) هوراااااا 
ممنونم عزیزم.همچنیییین.تو هم بدرخشی 
و با اون تهدیدی که تو وبت بود نفهمیدم تو چی شدی اما از دور بهترین ارزوهام روانه ت
و بهت تبریک فراوان می گم که به سمت علایقت حرکت می کنی  :)
متشکرم عزیزم :)سلامت باشی
   تبریک لیموی عزیزم، با تمام عشقی که از نوشته ات گرفتم  💚💙💛

متشکرم شاهتوت مهربون.سلامت باشی :-* :-*
الهی شکر از فوضولی دراومدم😂
به به مبارکه خیلی عالیه که رشته رفتی که علاقه داشتی😍مبارکه❤️
البته این تعبیر خودته من بهش نمیگم فضولی :))

ممنونم عزیزم :-*.
مبارکه به سلامتی :)
ممنونم عزیزم سلامت باشی :)
دانشجوی یک رشته ی علوم پایه...چقدر خوشحال شدم از خوندن این جمله ...خوشحالم که پا رو علاقه ت نگذاشتی ...خوشحالم که جو حاکم بر جامعه روت تاثیر نذاشت ...خیلی خیلی خوشحالم برات و مطمئنم روزای شیرینی پیش رو خواهی داشت ......
موفق باشی :)
راستش خیلی جنگیدم تا تونستم الان این جمله رو یدک بکشم و با خیال راحت خودم رو معرفی کنم
چون همه مقابلم بودن و میخواستن بفرستنم رشته های بیمارستانی!!!حتی ازاد و بین الملل
خیییییییلی ازت ممنونم عزیزم :-* لطف داری بهم
مرسی :-* شمام موووفق باشی
به به به به
مبارک ها
اومدم وبت و گشتم ببینم از ماجرای پس از نتایج چی نوشتی
خیلی مبارکت باشه
مررررسی یاسمن جان سلامت باشی :-* لطف کردی
داری می آی تهران جعبه ی شیرینی فردا صبح یادت نره ای نو دانشجو.
از اونجایی که شیرینی ها رو نمیشناسم هر کدومو دوست داری اسمش رو بگو من بخرم واست بیارم دانشگاه مثلا. :))) 
راستی چون نوشتی ژنتیک دوست داری، گفتم شاید به درد خورد از مسیر پزشکی هم قابل ادامه دادنه. واسه تخصص.
اره کیلگ دقییییقا.یادته یه بار هم پست گذاشته بودی راجع به همین رشته ها , ژنتیک و بهداشت و ... ,گفته بودی چرا نمیرن تخصص این رشته های خفن رو بگیرن(امیدوارم درست یادم باشه) منم کامنت گذاشتم که رویای منم نوشتی
میخواستم اگه رتبه ام برسه از طریق پزشکی بهش برسم.که نشد.ولی خب هدف هنوز هم همونه.فقط مسیر عوض شده.با کارشناسی میرسم بهش. 
کلا ژنتیک , پاتولوژی,هماتو,ایمونو, اینا عاااااالین *.* قلبم تند تند میزنه اسمشون میاد :))

درسته الآن که اشاره کردی یادم افتاد همچین مکالمه ای داشتیم.
چه خوب که از قبل می دونستی.
در عوض الآن می ری یه راهو کشف می کنی به ما هم یاد می دی. 
سلیقه ت هم که از نظر من واقعا بیسته. ولی بین دانشجو ها طرفدار نداره و برای همین به حرف کسی توجه نکن و آماده باش برای دلسرد شدن. دلسرد شدن که نه، آماده باش برای یک گوش را درب و دیگری را دروازه کردن... اصلا تو دانشگا رشته هایی که با میکروسکوپ سر و کار دارن رو براش جو متشنج درست می کنن ولی اهمیت نباید داد چون سلیقه ها متفاوته.
حتی انگل شناسی! میکروبیولوژی! آخ. منم پتانسیلشو دارم جون بدم واسه اینا. 
از همون زمان انتخاب رشته من باید به همه توضیح میدادم. قبل از شروع شدن کلا دلسرد کردنها بود اما؟! هیچ تاثیری روی من نداشت. و نباید در آینده هم داشته باشه
راهی هست که با عشق و علاقه شروع کردم و قراره تا تهش برم پرقدرت
حتتتی اسم خود رشته ام رو میگم بعضیها نمیفهمن چیه! شبیه علامت سوال میشن
منم گاهی یه رشته ای رو میگم که از رشته خودم یه کوچولو پایین تره :))))) 
مرسی از لطفت:)
اخ آخ پس برات آرزو میکنم توی راهی قرار بگیری که اسمش رو که میشنوی قلبت براش بتپه اساااسی. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan