!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

به پایان آمد این دفتر , حکایت همچنان باقی ست!

پریشب خیلی خیلی استرس داشتم.
تلاشهام واسه خوابیدن جواب نمی داد و تا خود صبح بیدار بودم و تو ذهنم داستان میساختم
احتمالاتی که در نظر گرفته بودم اینطوری بود که یا انتخاب سومم قبول میشم و عااالیه و از خوشحالی می میرم رسما! میرم لذت زندگی و درس رو می برم و میام اینجا می نویسم (this is exactly what i want)
یا انتخاب سومم نیست و بعدیاست که خب اونوقت از دیدن نتیجه ام خوشحال میشدم که قبول شدم , اما ذوق زده نه و باید میگشتم دنبال یه دلخوشی دیگه
چون من فقط با سومی حالم خوب بود
حالا شاید بگی پس انتخاب اول و دوم چی؟!
من روز اعلام نتایج قید اون دوتای اولی رو زده بودم.نمیشد آخه!
اولش ترسیدم که نکنه قبول نشم اما یه مدت که گذشت خودم رو قانع کردم که لیمو! واسه اولی و دومی پات رو از گلیمت درازتر کردی جانم! بیخیال! واسه همین حتی احتمالش رو هم ندادم و سعی کردم منطقی فکر کنم.

و باید بگم با دیدن نتیجه ام شوکه شدم چون هیچ پیش زمینه ی فکری واسش نداشتم. اخه یکی از همون دوتا شد! :)
هم می خندیدم هم گریه می کردم و این یکی از زیباترین لحظات زندگیم بود.یکی از اون تناقض های قشنگی که هیچ وقت این مدلش رو تجربه نکرده بودم.
و این قبولی غیرمنتظره ام حالا نشونه و محرکیه واسه پله ی بعدی و آماده ام که با تمام وجود واسش تلاش کنم
الان بی نهایت خوشحالم.
هیجان زده ام.
کنجکاوم واسه اتفاقات پیش رو.
نه دانش آموز دوازده سال گذشته ام , نه پشت کنکوری پارسال و نه معلم تابستون!
قراره برم دانشجو شم.
قراره برم کیلومترها دورتر از خونه.
هم می ترسم هم بی صبرانه منتظرشم.
+ انتخاب اول و دوم و... توی رشته مشترک بودن.شهرشون متفاوت بود
+ بابام و میم میگفتن چه کاریه وقتی اولی رو قبول نمیشی بزنی؟!نزن خب! و من بودم که امروز به بابام گفتم بابا دیدی قبول شدم؟! و میم بود که میگفت لیمو یادته میگفتم این دوتا رو اصلا نزن؟! :)
خدایا شکرت.
با تمام وجودم بهت تبریک میگم (: الهی موفق شی لیمو جیم عزیز ^_^
ممنونم یاسمین جان
تو هم همینطور عزیزم :)*
چه قدر خوشحال شدم برات:)
تبریکات فراوان.
پرقدرت برو جلو:))))
ممنونم عزیزم :)
سلامت باشی 
امیدوارم تو هم به بهترینت برسی و بهمون بگی :)
خدایا شکرت واقعا برات از ته دل خوشحالم کاش مینوشتی چی و کدوم شهر قبول شدی

دوره ی جدید زندگیت پیشاپیش خوش باد
خییییلی ازتون ممنونم لطف دارید :)
اونم به وقتش حتما میگم

متشکرم , شما هم موفق باشید :)
خدا رو شکر:)
مبارکه😊
ممنونم مادرجان :-* :-)
بسلامتی ان شاءالله
سلامت باشید جناب قدح :)
خیلی خیلی مبارک باشه :)
ممنوووونم :)
هه چقدر خوب، تبریک میگم!
ممنونم :-)
آخرش چی شد؟  :/

سلام ☺
سلام :)
پایان داستان بازه :))
این همه نوستم , الکی بود ینی؟!
مبارکه
ان شالله به سلامتی...

ممنونم سلامت باشید :)
تبریکککک💚💚💚
قشنگ اون گریه و خنده رو میفهمم ... دلم خواست😊
ممنووونم عزیزجان:-*
الهی که به زودی دوباره تجربش کنی:) خیلی میچسبه
الهی چه خوووب تبریک میگم :) ایشالا ادامه راه رو هم با موفقیت بگذرونی..:*
ممنونم هانای عزیز :-* لطف داری
منم امیدوارم بهترین واست پیش بیاد
لحظه شیرین رسیدن...

مبارکت باشه 
دقیقا ...

ممنونم جناب هشفت :-)

خیلی مبارک باشه لیمو جان:**
امیدوارم همیشه اتفاقای خوب برات بیفته:))))
مرررسی عزیزم :-* سلامت باشی 
انشاالله و همچنین واسه خودت نلی مهربون:)
تبریک میگم
ممنونم :-)
تبریک عزیز جان ^_^ 
امیدوارم هرچی جلوتر میری ببینی درست همون چیزیه که میخوای
مرسی عزیزم :-)
این بهترین دعا و ارزو بود واسم.ممنووونم
مبارک باشه 😍❤
ممنونم مریم جان , و البته همچنییییین :) موفق باشی
عزیزم تبریک میگم :)
انشالله به خوشی :*
ممنونم بوبک جانم :-* 
امین :)*
مبارکت باشه :) 

مرسی بنفش جانم :-* ;-)
عاغا حدااقل بگیدتهرانه؟؟
مبارکا:)))
:)))) اگه بدونم چه اهمیتی داره شاید بگم کجام ;-)
متشکرررم :)

اسم مشکوکی داری :-D
اسم واقعیمع:||||
صرفا چون خودم موقه کنکورم برا تهران رفتن و اونجا قبول شم ذوق داشتم بر اساس ذوق خودم پرسیدم...البته من ورودی ۹۰یکی از تهرانا مهندسی برقب بودم الان م تا چن ماه دیگ ایشالا از ایران میرم و ریال با ارزش را تنها میذارم:)))
کلا مشکوک طور جوابمو دادید ک ی ذره شوک شدم ولی خب فضای مجازیع وحق میدم و منم خخ خودمونی سوال کردم ک خب اشتباه بود:)
اگتهرانه ک جدا از شلوغیش تجربه خوبیه اگرم شهرای بزرگ دیگس مث تبریز اینا و اصفهانو اینا ک بارم خوب امکانات تهران بدون دردسر های تهران..انصافا مشکوک نخونید؛))
اگرم شهرستانه ک اونم باز مزیت خودشو داره...
پس ببخشید. من اخه تا حالا نشنیده بودم و فکر کردم مثلا یکی از دوستای اشنایید اینطوری اسم گذاشتید 
و خب باید بگم خیلی خوشحالم برات داری میری :))خیلیا! 
حالا میشه اون دردسرهای تهران رو واسم توضیح بدی؟:) 
;-)

خیلی خیلی خیلی خوشحالم برات

دیدی خودتم اولویت اولت/ دومت شد؟ :))))
خدا رو شکر.
خیلی مبارکه عزیزدلم :)
بوووس
مرررررررسی عزیزم :-* :-)
اره واقعا :)))
سلامت باشی ارکیده جانم
بووووس
من فهم زیادی از پایان باز نداشتم و ندارم
یکی از همونایی شد که زمان نتایج بهت گفتم.بهترینش از نظر من ;-)
عزیییییییزم نمیدونی وقتی عنوان دیدم چه قدر شوکه شدم 
با خوندن پست لذت بردم :))))))) خیلی خوشحالم برات،امیدوارم شرایط جدید کلی برات جذاب باشن و به قول معروف باهاش کیف کنی
اره بعد از خوندن پست خودمم حدس زدم عنوان برعکس به نظر بیاد :))) اما زمان نوشتنش اصلا
ممنووونم عزیزم :-* مرسی
خیلی خیلی بهتون تبریک میگم 
متشکرررررم و تبریک متقابل به شما :-)
تبریک اختصاصی مارا پذیرا باشید بانو! عنوان مطلبت عالی بود! بوووز الی ماشالله!! 
ممنوووووونم دوست جان :-* 
:) 
بوس بوس
وای وای لیمووو... نمیدونی حس اون لحظه ت چقددددددر خواستنی بود، اصلا اون حال و کلامت منو اساسی سر ذوق آورد❤️❤️ مدت ها بود این حس رو تجربه نکرده یودم، اما از تو بهم منتقل شد. 
عااااشقتیم دوست جاناااا، 
دانشجوییت شاااااده شاااد، مثه اون لحظه ای که نتیجه رو دیدی:***
عزیززم
خوشحالم باعث حس خوب شدم :) و باید بگم یه دلگرمی خیلی بزرگی برام
مااا بییشتررر :-* :-*
عزیزمی
انشاالله :) :-* 
مرسی ازت نرگس مهربون
تبریک میگم عزززیزم بدرخشی همیشه:-):*
مرررررسی همدم عزیز :-* :-) لطف داری
متشکر بابت تبریکتون. میخواستم وبلاگ بزنم نمیدونم بیان یا بلاگ اسکای ؟ درگیرم :D
و اینکه نه شهر رو گفتید نه رشته رو :( مگه میخواییم بخوریم .. من چقد ساده ساده کل دنیای مجازی رو پر کردم ایضا کارنامه فرستادم :D
اگه بهم بگید خوشحال میشم
بهتون تبریک هم میگم ایشالا شماهم بدرخشید روز به روز بیشتر 
پیشنهاد من بیانه :) 
خودم هم قبلا بلاگ اسکای بودم البته
:))) اگه شمام چندین سال بلاگ بنویسید از یه جایی به بعد دلتون میخواد مجهول بمونید.ولی حتما توی پستهای بعدی توضیح میدم.سر فرصت
ممنووونم , سلامت باشید
چقدر برات خوشحالم عزیزم و بهت تبریک میگم. ان شاءالله همیشه در زندگیت موفق باشی.
ولی من دارم از فضولی میمیرم که کجا و چه رشته ای قبول شدی. آخه خیلی وقته منتظرم. میشه در گوشم بگی؟
ممنونم رافایل جانم , سلامت باشی 
لطف داری به من
حتما براتون توضیح میدم :)
تبریک میگم عزیزم 
ممنونم دوست گلم :-*
لیموووووو تبریککککک😻😻😻😻😍😍😍😍😃😃😃🐤
مررررسییی ارام عزیز:-*
مبارکا باشه!!!
از منم نام ببر بی معرفت
اون همه تایپ کردم برات انگشتام بشکسستتتت

ممنوونم سلامت باشی :-*
از کسی نام بردم ؟! اگه منظورت اون کامنت اول خودمه که اون دوتا اشخاص حقیقی زندگیم بودن 
دقیق منظورت رو متوجه نشدم
اما حسابی سپاسگزار لطف و محبتتم

تبریک میگم عزیزم *_*
مبارکت باشه :)))))
ممنونم پرواز جان :-*.سلامت باشی
چهارشنبه ۲۱ شهریور ۹۷ , ۱۳:۱۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
مبارکه:-)
هر چی خیر و خوب هست پیش بیاد برات^_^
ممنونم عزیزم
امیدوارم :) مرسی
آقا خیلی مبارک باشه منم چقد خدشحال شدم برات 😍😍
 ولی لیمو بعد دانشگاه ول نکنی درس خوندن رو ها خواهرانه میگم بعدش نیاز به تلاش بیشتری داره تا خود کنکور 😍🤦🏻
امیدوارم هی همینطور موفق باشی و اگر هم افتادی زمین هی دوباره پاشی
مرررررسی عزیزم :-* لطف دارییی 
نههه اصلا , تازه اوول اولشه :) کنکور اصن حساب نبود
تو هم موفق باشی و بترکونی :)
به‌به،مبارکا باشه 😍 موفق باشی لیمو جانم 😘
ممنونم غزاله جان :-* لطف داری
و همچنین موفقیتهای روزافزون خودت:-)
سلام لیمو جونم
چقدر خوشحالم که به آرزوت رسیدی ^_^
ان شاء الله در تمام مراحل زندگی موفق باشی :)))
سلام فرناز عزیزم
ممنووونم ازت :-* 
انشاالله و هنچنین موفقیت های خودت :-)
تبریک لیمو جانم😍جدا خوشحال شدم که به چیزی که میخواستی رسیدی.
اما من در هر حال از فوضولیه دونستنش خواهم مرد😂
ممنووونم ازت تیاراجان :-* لطف داری

حتما واستون توضیح میدم :)))
If I'm not wrong this post is the most popular one! 1 great! 
اررره :))) الان هم باز بیست تا کامنت دارم که نمیدونم چندتاش عمومیه چندتاش خصوصی
دارم تایید میکنم :-D
وای،
چه قدر قشنگ.
خیلی خوشحال شدم.
مخصوصا اینایی که بهتر از انتظارشون قبول می شن، احساسش اصل جنسه.

خودتم باورت نمی شه چه قدر به این پستت خندیدم.  خنده ی جانانه با خیال راحت. همه ی اینا رو با لبخند می نویسم.

خیلی شبیه نقش اولای تو قصه هایی. در همون حد ایده آل. اراده می کنن و بهش می رسن. والا هیچ وقت اینجوری نشد در مورد هیچ کدوم از هدفام ولی وقتی می بینم همین حوالی یکی هست که تونسته خیلی انرژی می گیرم و سرحال می آم چون جرات خیال بافی رو به خودم می ده.

مبارکه لیموی شیرین.

شیرینی هم می خوام تازه.
چونکه
This is exactly what i tought.
اره اون بهتر شدنه خیلی جالب بود واسم :)) یه شوک عجیب غریب 
:)) انقدر خوشحالم باعث خنده شدم

اوه گاد! نقش اول فیلمها...
پس خیال بافی رو از خودت دریغ نکن چون دقیقا زمانی که فکر میکنی تهشه یه مدلی اتفاق میفته که میبینی عهه!تازه داستانم داره شروع میشه.
ممنونم کیلگ عزیز
چشششم :) شیزینی که قابل شما رو نداره.
Yeah! 
So nice
تبریک میگم...
حالا چی قبول شدی؟ :)
ممنونم :-) 
میگم بهتون
برات خوشحالم . برام دعا کن فردا مصاحبه کاری دارم
ممنونم هاتف
امیدوارم با موفقیت گذرونده باشیش
چهارشنبه ۲۱ شهریور ۹۷ , ۲۰:۴۵ خانم دکتر تمام وقت
مبارک باشه ولی خب میگفتی چه رشته ای
ممنونم :-)
حتما
تبریک موفق باشی عزیزم. 
دوران خابگاهی خیلی خوبه. ازش لذت ببر. درساتم بوخون^_^
ممنووونم ازت عزیزم.سلامت باشی
حتما :-) 
چششششم :-) هدف همینه
به به لیموی عزییییز
مبااااارک باشه
خیلی خوشحالم که به اونچه که خواستی رسیدی
انشاالله همیشه موفق و خندون باشی عزیزم❤❤
ممنووووووونم پرتقال عزیزم.سلامت باشی
قربانت :-* همچنییییین
عزیزم
تبریک می گم، الهی که همیشه موفق باشی و تو تمام مراحل زندگیت بترکونی. (یک عالمه قلب)
ممنوووونم اسوکاجانم :-* سلامت باشی 
یه عالمه بوووس
تبریک میگم عزیزم ایشاالله موفقیتای بیشتر
بیا برامون بگو از رشتت😁😁😁
مرررسی تیکی جانم سلامت باشی 
چشم :-))
تبریک لیموی قشنگم، امیدوارم یه عالمه موفق تر باشی
ممنووونم زهراجان :-* تو هم موووفق باشی
مبارکه لیمو جان...خیلی خیلی تبریک و خوشحال شدم که به آرزوت رسیدی و شد آنچه شد
ممنوووونم مه سوی عزیز.سلامت باشی
لطف داری :-* 
سلام خیلییی تبریک میگم ..
بدون نام و نشان توضیح دادی عذاب وجدان گرفتم من همرو گفتم تو پستم علنی خخخ :))) 
ان شاءالله هرچی قراره بخونی موفق باشی *_* بسیی خوشحال شدم
سلام 
ممنوووونم بانو میم :-)
میگم منم :)))) عیبی نداره که
مرسی عزیزم همچنین :-*
سه شنبه ۲۷ شهریور ۹۷ , ۲۲:۳۳ دریا _ گاه نوشته های من
تبریک میگم موفق باشید
ممنونم :-) لطف دارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan