!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

آخرین کلاس

از اولین ها که فاکتور بگیریم میرسیم به آخرین ها !
آخرین نگاه , آخرین سلام , آخرین کلاس و آخرین امتحان !
امروز بچه ها فاینال داشتن و آخرین جلسه ای بود که معلم بودم!
شاید بشه گفت "فعلا"
همه بچه ها راضی و نمره ها عالی عالی عالی 
هی میگفتن یعنی ترم پاییز دیگه نیستین؟نمیشه باز هم بیاید؟
و منم که سر در گم و نمیدونم اصلا قراره کجا باشم
قبل از اینکه برم از بچه های خودم امتحان بگیرم رفتم سر کلاس استادم و تقریبا خصوصی بود.سه نفر بودن.یکیشون میخواست راجع به سیگار و سیگاری ها صحبت کنه!
نظر اون دو نفر دیگه هم پرسیدم و فهمیدم پدر هر سه شون سیگارین!
سخت میشد من نظر بدم دیگه! بهشون راهکار دادم چطوری به پدرهاشون غیرمستقیم کمک کنن و خاطره بچگی خودم که دوست پدرم سیگار کشید و از خونه انداختمش بیرون هم واسشون تعریف کردم!
باحال بودن اون سه تا.یکیشون انقدر با شور و حال صحبت میکرد و توی بحثها شرکت که منو یاد خودم انداخت
و در اخر خداحافظی با استادم و آرزوش که امیدوارم شهر خودمون باشی و ترم پاییز هم تو رو داشته باشیم.
دلم تنگ میشه واسه این نقشم
عالی بود
ممنون 
:-X
گاهی این آخرین ها ادم رو غمگین میکنن!
منم یه غم کوچولویی ته دلمه واسش اما به روی خودم نمیارم
یه جورایی باور کردن این اولین ها و آخرین ها قابل هضم نیست، همیشه یه امیدی هست که ممکنه این آخرین نباشه! : )

آفرین به اونی که "آنقدر با شور و حال صحبت می کرد و توی بحث ها شرکت".
دقییییقا ! 

خیلی خوبن این دانش اموزها.انگیزه ی ادامه دادن معلمن یه جورایی
راستش منم دوست دارم پاییز این نقش تورو داشته باشم. خیلی خاطرات کلاستو دوست داشتم. و اینکه تو پاییز دقیقا همونجایی هستی که میخوای، ماچ
یعنی قراره بری معلم اموزشگاه شی؟واست ذوق کنم؟*.*
قربانت
انشالله هردومون :)*
هرررچی مسابقات اسیایی میدیدم به یادت بودم :-) وزنه برداری ها , دو میدانی , یه چیز دیگه هم بود که اسمش یادم نیست , ورزش کوارش؟!کواش؟!وات؟ :-D خیلی عجیب بود

بووس
واسه بچه‌ها دل کندن خیلی سخته
اونام با یه غمی میگن دیگه تموم شد؟!ولی خب امید ترم بعدشون رو بهشون دادم.هرچند بدون خودم!
خانم معلم کوچولو :)))
خدا قوت دختر..
ان شالله تو این انتخاب جدیدت بیشتر و بهتر هم بدرخشی.
:)))))) کوچولو 
مرسی عزیزم
انشالله همه برسن به چیزی که دلخواهشونه
دوست دارم ولی اصلا معلوم نیست. فکر میکنم آماده نیستم و اینکه ttc هم نرفتم. نمیدونم چی بشه. 
ای قربانتتتت . البته احساس میکنم این روزا یکم از تب و تاب افتاده. تو جدول شدیم پنجم دپرس شدم. 
خدایی خیلی خوبه هروقت تلوزیون روشن میکنم یه مسابقه هسته ما توشیم.  فکر کنم کوراشه. 
ایشالله بشه و تجربه اش کنی :-*
پنجم ولی خوب نیست :-( اونم اسیا
عااالیه :-) هیجانش زیاده
اصلا ورزشش هم مشخص نبود دارن چیکار میکنن , یقه همو میگرفتن فقط :-D
استاد خوب غنیمته
دل بچه هاتو نشکن
واقعا 
دست من نیست که :-(
ایشالا که هرچی خیر تره پیش بیاد براتون
ممنونم :-) لطف دارید
موفق باشی هرجا که میری ^_^
ممنونم :-)*
لطف داری
خسته نباشییی:))
مرررسیییی :-*
مطمئنم تجربه‌ی جالبی بوده^-^
خسته نباشی :)♡
خیلی خیلی . جاتون خالی :-)
ممنونم :-*
ایشالا هرچی که خیره 
انشاالله
ممنونم
بچه ها کوشولو :) 
موفق باشی لیمویی شیرین💛
:-) همچین کوشولو نبودن , ۱۴_۱۵سالشون بود
ممنونم عزیزم همچنین :-*
خفن بود. واو. تجربه ی معلم شدن. 
البته من مطمئن نیستم معلم چی، ولی فکر کنم زبان انگلیسی...
بعد اون تیکه ای که نوشتی خاطره هامو براشون تعریف می کردم، داشتم به این فکر می کردم واقعا خفن! چون من خودم به زبون مادری هم نمی تونم خاطره تعریف کنم حتی. :)))
باید اسپیکینگت خیلی خفن باشه خانوم معلم. براوو. آی عم جلس آو یو ریلی آنستلی.
راستش از بیرون ماجرا اصلا برام جذاب نبود اما وقتی تجربه ش کردم خیلی به دلم نشست و جذاب بود 
اره زبان انگلیسی
دقیقا اسپیکینگم خوبه :-D در بدترین حالت گرامری و لغوی هم منظورمو کامل میرسونم
اما خب قطعا برای اسپیک تافل یا ایلتس هنوز کلی کار دارم
:))) ریلی آنستلی :))
به جاش توی علوم کامپیوتر داغونم! دااغونا.باید برم کلاس حتما
در حد روشن و خاموش کردن و فولدر ساختن و پخش فیلم و اهنگ بلدم فقط :-\ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan