!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

انگار باز هم نشد که بشه

هفته هاست دارم به خودم قول میدم یه وقتی واسش بذارم و هی به تعویق میندازم
در واقع هفته هاست دارم از خودم فرار میکنم
چرا؟
نکنه میترسم؟
از خودم؟
:-(
دلم میخواد یه نامه واسش بنویسم
دلم میخواد دوباره با جز به جز و ذره ذره اش روبرو بشم.
انگار که یه جاهاییش رو نادیده گرفتم
حتی هفته هاست میام اینجا از همین می نویسم و پاک می کنم چون نمیدونم از کجا شروع کنم و چی بگم…
داستانی نوشتم شاید مرتبط باشه
حتما میخونم
چرا پاک میکنی؟ 
پاک نکن
چون هیچ نظم و چارچوبی ندارن
در حد انتشار نمیشن
امیدوارم دفعه ی بعدی بشه :)
انشالله :-)ممنونم پروازجان
نامه نوشتن همیشه بنظرم بهترین راههD:
دیروز یه پست نوشتم و منتشر کردم , کلش این بود که باید یه نامه بنویسم!
دو نفر هم لایکش کردن و نمیدونم چرا من پست رو کلا حذف کردم
می نویسم حتما .:-)
مرسی
با قلبت حرف بزن شاید حالتو بهتر کنه و قوی ترت
دارم کاملا حس میکنم که هر روز که میگذره از خود سابقم به سمت قوی تر شدن میل میکنم
چشم.مرسی :-)
این پست پاک کردن ها و ادیت کردنا عادیه لیمو جان :) سخت نگیر
:-(
دل خوش کنیم به اینکه زود تموم میشه 
بر آنچه از دل برمی آد بنویس....قرار نیست همه ی نوشته ها سر و ته داشته باشن...
چقدر این کامنت چسبید الان
ممنونم مه سو جان :-* حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan