!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

Inception

با توجه به تعریفهایی که از فیلم inception شنیده بودم و کارگردانی کریستوفر نولان و بازی دی کاپریو , خیلی خیلی بیشتر انتظار داشتم که جذبم کنه
اما به نظر من یه فیلم معمولی بود. در حد همون یک بار دیدن
ماجرای دزد ماهری که میخواد به ازای حذف سابقه اش , یک کار غیرممکن رو انجام بده! وارد ناخودآگاه کسی بشه و تغییرش بده

احساسات مثبت همیشه بر احساسات منفی غلبه میکنن

کوچکترین بذر یه فکر میتونه رشد کنه.مثل یه ویروس
حتی کوچکترین افکار هم میتونن همه چیز رو تغییر بدن

ما دورانمون رو با هم گذروندیم و باید بذارم بری

شاید در وقت نامناسبی دیدیتش
هر اثر فوق العاده زمان فوق العاده هم میطلبه
یه بار تا نیمه دیدمش ادامه ندادم
باز گذاشتم یه بار دیگه کامل دیدمش
شاید
من اون موقعی که دیدمش -دو سال پیش اینا- خیلی ازش خوشم اومد. به خاطرِ ایده ای که داشت. و خدایی خوش ساخت هم بود به لحاظ سینمایی و اینا D:
همه همین نظرو دارن نمیدونم چرا من این مدلی شدم!
:(
نیمخوام بحث کنم چون دو سه بار اول که دیدمش خیلی درک نکردمش :)
ولی راجع به Lucid Dreaming بخونید فیلمش خیلی دقیقه
یه بار دیگه هم اگه تونستید با تمرکز روی آهنگاش ببینید یا موزیک Time رو فقط، ببینید استاد هانس زیمر چه کرده ... :((
حتما میرم سراغ اهنگ اخرش
چون اون موقع گوش ندادم اصلا
مرسی :-)
نظر شما محترم
ولی بنظر بنده، جزء فوق العاده ترین فیلم های تاریخ سینماست!
:-) فکر کنم بهتره باز ببینمش.اما نه الان
بله؛ من این فیلم رو ندیدم؛ ولی احساسات مثبت همیشه بر احساسات منفی
غلبه می کنن!
ته قصه اره :-) درسته
دوباره ببینش
...miss you more than i can bear
چشم
:-( ...... اینجاش خیلی تلخ بود
جریان فیلم جدا.
تلخی ای که ذهن حفظش میکنه توو این فیلم نمایش داده شده.
یعنی حتی اگر در واقعیت هم نباشه ذهن میسازه میپردازه و باهاش زندگی میکنه.

خیلیامون توتم لازمیم به رومون نمیاریم.......................
دقیییقا دقیقا
ناخوداگاه لعنتی...تقصیر خودمونه ها.زمانی که باید با اون تلخی روبرو بشیم ازش فرار میکنیم و اون باهامون میمونه , بزرگتر میشه , تخریب میکنه و ..

به خود فیلم کار ندارم، ولی حداقل برای معرفی ایده ی رویای شفاف یا لوسید دریم بهش مدیونیم :) 
البته من وقتی این فیلم رو دیدم فکر می کردم تخیلی باشه، اما کلا فیلمایی که نولان میسازه هیچکدوم 100% تخیلی نیست. یا با یه فرضیه ی اثبات نشده بازی می کنه یا یه حقیقت شناخته نشده و غیر معروف. حتی سوپر هیرویی که سراغش رفته (بتمن) هم مثل باقی سوپر هیرو ها تخیلی نیست و ممکنه طی یه شرایطی، بتونه وجود داشته باشه 
مثلا انقددددر به یکی فکر کنی که وارد خوابش بشی! اما نمیتونی باز هم تعیین کنی چی خواب ببینه
نمیدونم... من قبلا علاقه بیشتر به فیلمهای تخیلی و علمی تخیلی داشتم.اما الان خیلی جذبشون نمیشم
نمیدونم چرا

خوش امدید :-)

فکر نمی کنم بشه رویای دیگران رو کنترل کرد، فقط مال خودمونو می تونیم.
این ویکیش

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D8%A4%DB%8C%D8%A7%DB%8C_%D8%B4%D9%81%D8%A7%D9%81
مال خودمونو چطور میتونیم؟!

میرم میخونمش مرسی
ببین باز هم اون بخش اگاه شدنش دست ما نیست.اگر اگاه شیم بعد میتونیم کنترلش کنیم
اگه نه که هیچی
یه سری تمرینات داره دیگه.
البته یه سری خطرات هم داره؛ یکی اینکه اگر توی خواب یه اتفاقی بیوفته و بمیریم، تو واقعیت دچار سکته ی قلبی میشیم :||
من چندبار وسوسه شدم برم سراغش، ازین ترسیدم :/ با اینکه تابحال خواب مردن یا کشته شدن ندیدم، اما خب به ریسکش نمی ارزه 
مهم این نیست که تهش بیدار میشیم؟:-( و میبینیم واقعیت اون نیست؟
اگر بی بازگشته من میخوام! :)) یعنی دیگه همونجا بمونم و برنگردم به واقعیت
نه دیگه ببین، تو واقعیت که سکته ی قلبی کنیم دیگه بیدار نمی شیم -_- :))
تو فیلم هم این اتفاق افتاد، یکیشون _من چون قرنها پیش دیدمش یادم نمیاد اسم شخصیتارو_ تو لایه ی سوم خواب مرد، و برای اینکه تو واقعیت هم نمیره سعی کردن نجاتش بدن و اینا. 
کلا خوابها خیلی مقوله ی جذاب و ناشناخته ای ن :)
منظورم اون بخش رویاش بود :)))

منم از اونجا که حافظه ی اسمیم ضعیفه اسمش رو نمیدونم اما همون مرد پولداره بود که در خواست داشت ناخواداگاه اون یکی تغییر کنه!

خیلی:-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan