!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

کی فردا رو دیده!

یادِ دکتر (و) افتاده بودم و ده_ دوازده ساعت همایشی که با هم داشتیم
یه زمانی همه امیدشون به اون رو از دست دادن
حالا اما؟! چندین اختراع رو به نام خودش ثبت کرده.اونم توی سن کم
گفتم دکتر چرا اینجایی؟!
گفت هی امیدم رو گره میزنم هی نمیشه. ریشه هامو اینجا کاشتم. اما خیلی بهش فکر میکنم.روز به روز بیشتر!

روزی که باهاش آشنا شدم فکرش هم نمی کردم یه روز من هم در ابتدای راهی که اون رفته قرار بگیرم و حرفهایی که اون شنیده من هم بشنوم
خوشحالم برات لیمووووو .
پرقدرت برو جلو :)))
ممنووووووووون عزیزم
حتما:)
شما هم دنبال اختراع کردنید؟

یاد داستان موفقیت قورباغه کر افتادم . شنیدیدش؟
اینجا صرفا میخواستم بگم موفقیتش فوق العاده بود
اما خب کیه که بدش بیاد واقعا؟! اینکه یه چیز جدید اختراع کنی که بشر بهش نیاز داره مطمعنا حس خوبی داره و من خیلی به دکتر و افتخار کردم بخاطرش.خوش بحالش

نه نشنیدم.چیه داستانش؟

پ.ن: رفتم سرچ کردم اینو پیدا کردم و ممنونم بخاطر این داستان زیبا...عالی بود. من الان همون قورباغه ی کرم!!! اما هنوز به قله ی خودم نرسیدم

روزی از روزها گروهی از قورباغه های کوچیک تصمیم گرفتند که با هم مسابقه ی دو بدهند .
هدف مسابقه رسیدن به نوک یک برج خیلی بلند بود .
جمعیت زیادی برای دیدن مسابقه و تشویق قورباغه ها جمع شده بودند …
و مسابقه شروع شد …. 

راستش, کسی توی جمعیت باور نداشت که قورباغه های به این کوچیکی بتوانند به نوک برج برسند.
شما می تونستید جمله هایی مثل اینها را بشنوید:

” اوه,عجب کار مشکلی !!”
“اونها هیچ وقت به نوک برج نمی رسند ..”

یا :
“هیچ شانسی برای موفقیتشون نیست. برج خیلی بلنده !”  

قورباغه های کوچیک یکی یکی شروع به افتادن کردند…
بجز بعضی که هنوز با حرارت داشتند بالا وبالاتر می رفتند

جمعیت هنوز ادامه می داد,”خیلی مشکله!!! هیچ کس موفق نمی شه !”
و تعداد بیشتری از قورباغه ها خسته می شدند و از ادامه دادن منصرف … 

ولی فقط یکی به رفتن ادامه داد بالا, بالا و باز هم بالاتر ….
این یکی نمی خواست منصرف بشه ! 

بالاخره بقیه ازادامه بالا رفتن منصرف شدند. به جز اون قورباغه کوچولو که بعد از تلاش زیاد تنها کسی بود که به نوک رسید! 

بقیه قورباغه ها مشتاقانه می خواستند بدانند او چگونه این کار رو انجام داده  

اونا ازش پرسیدند که چطور قدرت رسیدن به نوک برج و موفق شدن رو پیدا کرده؟   

وقتی برای کشف راز این موفقیت به سراغ قورباغه رفتند تازه فهمیدند … 

 برنده مسابقه کر بوده است !
نتیجه ی اخلاقی این داستان اینه که:

هیچ وقت به جملات منفی و مأیوس کننده ی دیگران گوش ندید. چون اونا زیبا ترین رویا ها و آرزوهای شما رو ازتون می گیرند . چیز هایی که از ته دلتون آرزوشون رو دارید! هیشه به قدرت کلمات فکر کنید.
چون هر چیزی که می خونید یا می شنوید روی اعمال شما تأثیر میگذاره پس:
همیشه….
مثبت فکر کنید!    و بالاتر از اون کر بشید هر وقت کسی خواست به شما بگه که به آرزوهاتون نخواهید رسید!
و هیشه باور داشته باشید:
من همراه خدای خودم همه کار می تونیم بکنیم.

When you get older you may have better underestanding of the society.  As a result you will make better decision about your future life! You can count on me! Don't worry!


 a 
:) tnx a lot for every thing

When you get older you may have better underestanding of the society.  As a result you will make better decision about your future life! You can count on me! Don't worry!


 a 
بابام یه پیام واسم فرستاده با این مضمون که گاهی به دست نیاوردن آنچه که میخواهی شانس و اقبال است!
یادم میاد به دو سه سال پیشم و با الان مقایسه اش میکنم میبینم چه شانسی داشتم!!! چرا تا وقتی میتونیم پرواز کنیم قفس رو انتخاب کنیم؟!

و دقیقا تمام همین فرمایشات شما درسته..همچین پستی چندماه قبل هم گذاشتم.که برنامه ها ممکنه دستخوش تغییرات شرایط بشن


مرسی که هستی :*
دکتر شدی؟؟
مبارک باشه
نه!
عزیزم 
با چیزی که ازت میشناسم مطمئنم موفق میشی در زندگی ...
موفقیت" صرفا "به اختراع و کشف و تحقیق و مقاله و ... نه ! که این ها یک جزگ کوچک و پیش پا افتاده اشه :) 
مطمئن باش به خودت 
چقدر خوشحالم مثل خیلی های دیگه احمقانه و کودکانه فکر نکردی و ... :) 
مااااچ
ممنونم دلژین عزیزم :-* لطف داری بهم
باهات کاملا موافقم :)
مرسی :-*
بووووووووووووس  *.*

مهترین رمز موفقیت ایمان به خدایی هست که این ارزوها رو توی دلت میذاره و باور به توانایی هات و در نهایت بگی بی خیال مردم وحرفها و حکم هایشان
عالی
همینطوره :-):-*
ممنونم
خواستن توانستنه😊
:-)
اره
ممنونم
عزیزم موفق باشی
امیدوارم تو هر مسیری هستی بهترینت باشی
ممنوووونم عزیزم :-* لطف داری 
شمام بدرخشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan