!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

حس عشق داشت!

میخواستیم بریم باغ عمه ام و مامانم داشت ساندویچ ها رو آماده میکرد در دسترس نبود
موهام خیس بود با حالت استیصال تکیه زده بودم به دیوار داشتم فکر می کردم حالا چیکار کنم که بابام رو دیدم!
خندیدم گفتم بابا بلدی مو گیس کنی؟!
حالت حق به جانب گرفت و گفت معلومه که بلدم !! بیا نشونت بدم
رفتم میگه چه مدلی میخوای ؟! دوتا یا یکی؟
گفتم یکی :))
به قشنگ ترین حالت ممکن موهامو بافت!
دیگه دلم نمیخواد بازشون کنم!
من بچه بودم مامانم سرکار بود به بابام می‌گفتم موهامو ببنده بلد نبود! مردم بابا دارن ما هم بابا دارن. :دی
:)))))
من الان دارم فکر میکنم چرا در جنسیت شما اشتباه کردم:)))
الهی :)))))
تا تو باشی بابات رودست کم نگیری: دی
اصن فکرش هم نمیکردم این یکی رو بلد باشه :))) اما از مامانم بهتر بود
چه‌ بابایی
:)
خدا حفطشون کنه برات 
ممنونم عزیزم همچنین پدرشما
:)*
ای جاااانم چه زیبا 😍
خدا حفظشون کنه 💜🌹
ممنونم :)*
آفرین بهشون واقعااااا . خداحفظشون کنه براتون ^_^
ممنونم عزیزم
:))))تاحالا برام نبافته شون
ولی همیشه موقع رنگ زدن ازش نظر خواهی میکنم و بهترین نظرات ماله اونه *-*
الهیییییییی:)
من بابام رنگ ها رو خیلی نمیشناسه :))) منم که رنگ نمیکنم البته
خداهمتون رو حفظ کنه
ممنونم :)همچنین خانواده شما
دستشون درد نکنه...
:)
متشکرم
چقدر قشنگ
خیلی :)
ای جاااااان.به به.پدر دختری 
عزیزم :-)
ممنونم:-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan