!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دعای خواهرم

نیمه شب خواهرم داشت دعا میکرد! کلا عادت داره که هرشب قبل از خواب یه چیزهایی رو با خودش تکرار کنه. دلیلش هم کابوس های بچگیشه
داشت می گفت : خدایا ازت می خوام که همه ی آدمهای جهان همیشه سالم و سر حال باشن..زلزله نیاد و من امشب خوب بخوابم!
چه دعای خوبی:)
:)
در روز چندتا مطلب می ذارید؟
باور کنید مخاطب اینطوری فراری می شود
امروز سه تا شد به تاریخ فکر کنم :))
نمیدونم چرا برعکس دارم بازخورد میگیرم!
عزیزمممممم. خدا از همه بدی ها دروش کنه. :-*
من به داداشم میگم دعا کن همه سالم و سلامت باشیم. میگه نه من دعا میکنم خدا یه نی نی بهمون بده خخخ خودش هنوز نی نیه. 
ممنووووون عزیزززم همچنین داداش گلت :)
:))))) الهییی
 
:-):-):-)
دمش گرم نصف شبا! 
بوس براش شونصد تا
یه دونم برا تو دلخور نشی ;-)
ممنون وجدان جان :))
نه بابا دلخور چرا :دی
:))) چه خوبه این زمزمه ها
خیلی :)
چه دعای قشنگی.
آمین
ممنون:)
هیچوقت فلسفه دعا رو نفهمیدم
من که میگم هی پست بذار هی پست بذار چشمم روشن میشه میبینم نوتیف پست جدید اومده ازت :)
راستش راجع به دعا الان نمیتونم نظر بدم

واقعا؟! مررررسی از لطفت به من دوست گلم.ولی واقعا الان وبلاگم قطبی شده.یک طرف شمایید.یک طرف منتقدین! موندم چیکار کنم
آحیییی نازی ^_^
خدا خودشو وخانوادشو همیشه سلامت نگه داره
الهی آمین
ممنونم فرنازعزیزم :* همیشه لطف داری
دعای بسیار عالی...
ممنونم :*)
بنظرم کاری رو بکن که علاقه داری بهش منتقدین هم اگه اذیت میشن میتونن نخونن پستات رو، بد میگم؟ 
نه :)
آرزوی سلامتی برای خوهرت تا هرشب بتونه این دعا رو به زبون بیاره
ممنونم :)
چه کار و دعای قشنگی.
سالم باشند
ممنونم :)
همیشه سالم و سلامت : )
ممنون:)


خوش امدید
چ حس خوبی اخر شبها ب وجود میاره
اره قشنگ بود
اما من یکم میترسم! حس ترس نبودن و نداشتن
عاشق و شیفته کسایی م که تو دعاهای خوبشون همه ی جهان رو مفیوض میکنن :)))))))
به خواهرت بگو لطفا یه نفر واقعا عاشقته که اینقدر مهربونی.
الهییی :))
واو! چشم میگم
ممنونم عزیزم :* لطف داری
من هم شب ها خواب های خیلی سنگینی می بینم
ارزوی خواب اروم
عزیزم :))))
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan