!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

این بود تجربه ی من از بلاک شدن :))

داشتم می رفتم بخوابم که فردا واسه کلاسم خواب نمونم یاد یه چیزی افتادم!
یه بار هم یه دوست مجازی کلی ما رو دوست داشت و مثلا می گفت ما آدم خوبه ی داستانیم
همه چیز مثل همیشه گذشت و گذشت و حتی ازش بی خبر بودم تا اینکه یه روز رفتم حالشو بپرسم دیدم پروفایل و بازدیدش عادی نیست!
یکم پرس و جو کردم دیدم بله! گویا بلاکم کرده!! چرا؟ الله اعلم
نه برام مهم بود و نه مهم هست! فقط تنها کاری که کردم این بود که براش پیغام فرستادم دیگه هیچ وقت برنگرد و مرسی!

میدونی اگه اینجا رو هم بخونه برام مهم نیست اما خب اگه گزینه انتخاب داشت مثلا انتخاب می کردم که حتی دلم نمیخواد اینجا رو هم بخونه دیگه !
ااگر توی شبکه اجتماعی ای بلاک کرده که شاید حتما پستی زدی که مطابل سلیقه و میلش نبوده و باعث عصبانیتش شده
اگر هم توی اپ های پیام رسان بلاک کرده که یا تصویر پروفایلت تصویری بوده که رفته روی مخش یا هم کلا از تو خوشش نمی اومده :|
غیر این دیگه مگر آدم مریض باشه الکی بلاک کنه
تلگرام بلاک کرد
تا قبلش از من خوشش میومد
اما فکر کنم یهو متنفر شده که زده بلاک کرده.چون من تقریبا هیچوقت بهش پی امی ندادم که فکر کنم شاید مزاحمش بودم! همیشه اون به من لطف داشت و واسه همین اصلا فرصت نمیشد که من پیش قدم شم حتی !!یهو به خودم اومدم دیدم یه مدت طولانیه نیستش برم حالشو بپرسم دیدم بله! بلاک !

پروفایلم عکس خودم بود هاتف :)))) شاید هم از قیافه ام خوشش نیومده :دی
آدماا از آدماا زود سیر میشن... 
چرا ما سیر نشدیم تا حالا؟
شما فرشته این :*
لطف دارید به بنده معصومه جان :*)
من یه بار میخواستم به یکی پیام بدم، اشتباها به یه نفر هم اسمش پیام رو دادم. اون موقع نمیشد پیام رو حذف کنی تو تلگرام، هول شدم بلاکش کردم، هنوزم بلاکه :)) 
واااییی :)))) این دیگه خیلی باحال بود اما فقط از جانب خودت! اون طرف ممکنه خیلی هم ناراحت شده باشه اگه دوست صمیمی بوده
میشد هم دلیت اکانت کنی راحتتر بود:)))
خیلی خندیدم مررسی
معمولا قصه ی اونایی که بلاک میکنن شنیدنی تره
درسته! قصه دو طرفه ست
علت چی بوده خب؟ مکه میشه کنجکاو نبود؟
والا منم نفهمیدم!
وقتی بررسی کردم دیدم من اشتباهی نکردم که بخوام درگیرش بشم
شاید نخواسته ادامه بده!

خوش اومدین :)
یبار یکی از دوستام بهم پیام داد و هر چی از دهنش دراومد بهم گفت، منم بهت زده علتشو پرسیدم، گفت که بلاکم کردی، خودم خبر نداشتم، دستم رفته بود روی دکمه بلاک و بعدش چتشو پاک کرده بودم، کاملا ناخواسته، ولی خب خود واقعیشو نشون داد. منم در مقابل بلاک شدن سکوت میکنم
اون اتفاقی بوده
اما این نه.چون من واسش پیغام فرستادم
ارزششون چیز جز سکوت نیست :)
اینکه یه روزی شما مثلا از من خوشت نیاد، و منو بلاک کنی (یعنی اجازه ورود به مطالبتو به من ندی) من باید ناراحت بشم یا به خودم رجوع کنم بببینم چه کاری از من سر زده که باعثِ رنجشت شده؟
خب ببینید وبلاگ بحثش متفاوته.اگه توی وبلاگ من شما رو بلاک کردم دیگه هیچکدوم
چون اونجا خونه شماست میتونید هرررر چیزی که دوست دارید بنویسید.کسی مجبور نیست بخونه.دوست داشت میخونه نداشت هم دنبال نکنه
اما ما چت میکردیم! از اخرین چتمون یکی دو ماه گذشته بود و اتفاقا وقتی دوباره خوندمش یه چت کاملا عادی و دوستانه بود بدون هیچ بحثی
حالا شما خودت رو بذار جای من
بعد از یک ماه میبینی خبری ازش نیست میری حالشو بپرسی یهو متوجه میشی بلاکی! ایا اشتباهی کردید؟مشکلی دارید؟!
بلاک اند ریپورت 😂
:))))))))))))) اره دیگه
خلاص کرد خودشو
حس خیلی بدیه .و من شاید اگه جای تو بودم شدیدتر شاید واکنش نشون میدادم. اما یه ذره تو ذهنت جا بذار شاید یه روزی یه توضیح قانع کننده داشت .شاید البته. 
من اصلا حس بدی نداشتم ولی
برای خودمم جالب بود.چون اگه من سابق بودم بیشتر درگیرش میشدم! اما این فقط برام سوال شد که چرا و وقتی خودم رو مرور کردم که دیدم نه بابا من اصلا باهاش حرف نزدم و اخرین چتمون هم کاملا عادی و دوستانه بوده دیگه ازش گذشتم

لیمو من تجربه بد از یکی که میدونی داشتم و برای من شبیه بلاک بود که من سر آخر آخر همه حرفامو خصوصی زدم 
اون خیلی تقصیری نداشت منم همینطور 
ولی برای من خوندن اونجا برای همیشه تموم شد
تازه ما دوست نبودیم به هم دیگه لطف خاصی نداشتیم 
ولی برای من خیلی ناراحت کننده بود
وقتی بهت گفتم گفتی اصلا ولش کن فدای سرت
فک کنم الان حال اون موقع  منو درک میکنی 
حالا هر حسی که بود
ولی در مورد این آدم شاید دستش خورده یااشتباهی بلاک کرده 
کلا ولش کن فدای سرت.
فکرشو نکن.


من قبل از هر قضاوتی ازش خبر گرفتم! بهش پیغام دادم و خبری نشد.دیگه حذفش کردم
ولی هیچ حس بدی نداشتم چون هر جا به خودم و رفتارم شک داشته باشم توی این یک مورد هیچ شکی نداشتم که درست برخورد کردم
اینجا اولین باره که میخوام بگم اره مشکل از اون بود! نرمال رفتار نکرد بنده خدا
خب باید حرفای اونم میشنیدی:))
نه که بگی نه برام مهم بود و نه هست!میدونی؟ :)
همیشه که اشتباه از طرف دیگران نیست،خیلی وقتا مقصر خودمونیم.باید بپذیریم...
رنگارنگ  میگم کلا یکی دو ماه ازش بی خبر بودم.اخرین چتمون هم کاملا عادی بود.! مگه این که روحم یه اشتباهی کرده باشه و بی خبرم :)))

نمیگم اون مقصره یا هر چیز دیگه ای.من فقط ادمی که با پای خودش میره رو دیگه جایگاهی واسش نگه نمیدارم.همین!

جنسیت دوسته بنظرم خیلی مهم هست ...........و کلن خیلی چیزا مهم نیست افرین
دختر بود 
اره بابا صرف فان نوشتم 
چ جالب... 
حالا این باز خوبه. اون بلاک شدن ها که وسط حرف زدن اتفاق میفته خیلی میخره س -_-
اونو خودم انجام دادم :))) طرف مزاحم بود حین تایپ کردنش بلاک کردم!

منم میگم هر رفتن و بلاک کردنی دلیلی داره.همین:)
بعد از یک سال دیده ازم خوشش نمیاد احتمالا :)) 
همونا که هستن ما را بس :دی
از اونجایی که با فضای چت و تلگرام زیاد آشنایی ندارم، تصورم از حرفتون وبلاگ و دست نوشته ها بود. بله حق با شماست . من بودم جا میخوردم. بعد یه ککم فکر میکردم. بخ نتیجه نمیرسیدم. عصبی میشدم. غمگین میشدم. بعد باز عصبی میشدم. بعد تو ذهنم داستان سازی میکردم. اصلا یه وضع بدی...:D
منم جا خوردم اما ماجراهای بعدش رو نداشتم.بیخیالشون مهم نیست که :) ادمها میان و میرن ماهم باید یاد بگیریم ادامه بدیم.چه با اونا چه تنها
مسیر که مشخص باشه هم مسیرها یکی یکی بهت اضاف میشن و اونایی که باید بمونن میمونن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan